Версия за печат

00080-2012-0034

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на здравеопазването, площад "Света Неделя"№5, За: Румяна Ставрева, България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: rstavreva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mh.government.bg/Default.aspx?lang=bg-BG.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на одит на финансовите отчети на оставащите подполучатели по Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН“, които не попадат в обхвата на сключения през 2009 г. тригодишен договор за одит на финансовите отчети и специалната сметка на Програмата.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: територията на РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на одит на финансовите отчети на подполучателите по Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН” за периода 01.01.2011г. - 31.12.2011г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
14800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Основния договор е въз основа на проведена поръчка открита с решение №: РД-17-440 от 25.05.2009 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-17-474 / Обособена позиция №: / Заглавие:одит на финансовите отчети на подполучателите по Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН” за периода 01.01.2011г. - 31.12.2011г
V.1) Дата на сключване договора
31.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ГРАНТ ТОРНТОН” ООДЕИК: 831716285, бул. „Черни връх” № 26, Бългаприя 1421, София, Тел.: 02 9805500

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

Въз основа на сключен през 2009 г. между Министерство на здравеопазването и "Грант Торнтон" ООД е тригодишен договор (№ РД 17-763/ 19.10.2009 г.) за одит на финансовите отчети и специалната сметка на Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН“, са извършени е обхваща следните финансови периоди: 1. 01.01.2009 г. -31.12.2009 г.; 2. 01.01.2010 г. -31.12.2010 г.; 3. 01.01.2011 г. -31.12.2011 г. Съгласно "Наръчник за годишен одит на финансовите отчети на главните получатели и подполучателите на Глобалния фонд", съгласно който следва да се извърши одит на финансовите отчети както на Програмата, така и на финансовите отчети на подполучателите към Програмата. Гореизложеното налага да бъде разширен обхвата на одита за периода 01.01.2011 г. -31.12.2011 г., като всички подполучатели, получаващи средства по Програмата бъдат одитирани за него. Извършването на тази допълнителна услуга е съществено необходимо за изпълнението на поръчката и технически не може да се раздели от предмета на основния договор без да се предизвикат значителни затруднения за Възложителя, тъй като е налице реалната опасност изпълнението на дейностите по Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН“ да бъде забавено в случай, че одитът се проведе от друга фирма, която тепърва ще се запознава с цялостната отчетна документация на Програмата. Стойността на настоящата поръчка е под 50 на сто от стойността на сключения договор № РД 17-763/ 19.10.2009.