Версия за печат

02724-2012-0136

BG-Благоевград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Югозападно държавно предприятие" ДП, ул. "Зора" №18, За: Мария Мудева, България 2700, Благоевград, Тел.: 0882 383814, E-mail: swdp@abv.bg, Факс: 073 884207

Място/места за контакт: "Югозападно държавно предприятие" ДП, гр. Благоевград, ул. "Зора №18

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на горски територии - държавна собственост, ловно стопански дейности

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Сключване на рамково споразумение с предмет: "Ремонт, реконструкция, проектиране и строителство на сгради и горски автомобилни пътища, в съответсвие с нуждите на Югозападно държавно предприятие"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: в териториалният обхват на "Югозападно държавно предприятие" ДП
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Срок на действие в месеци

48

Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Към момента възложителят не е в състояние да предвиди конкретния размер на средствата, които ще бъдат определени за дейностите, в рамките на следващите години, до края на рамковото споразумение, като си запазва правото за определянето им, на база възможностите и нуждите на възложителя. Конкретните стойности на отделните поръчки, през периода на действие на рамковото споразумение, както и начините на плащане, ще бъдат определяни в рамките на конкретните договори, сключвани на основа на рамковото споразумение.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Сключване на рамково споразумение с предмет: "Ремонт, реконструкция, проектиране и строителство на сгради и горски автомобилни пътища, в съответсвие с нуждите на Югозападно държавно предприятие". Възложителят предвижда възлагането на проектантски и строителни дейности, в рамките на четири години, считано от сключване на рамковото споразумение, свързани с извършване на текущ и основен ремонт, реконструкция, проектиране и строителство на сгради, и проектиране и строителство на горски автомобилни пътища, управлявани от Югозападно държавно предприятие. "Югозападно държавно предприятие" ДП е със седалище и адрес на управление град Благоевград, ул. "Зора" №18. Територията на предприятието обхваща области Благоевград, Кюстендил, Перник, София град, София област и част от области Ловеч и Пазарджик. В състава му влизат 37 териториални поделения, от които 32 държавни горски стопанства и 5 държавни ловни стопанства.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45100000, 45200000, 45210000, 45220000, 45230000, 45233200, 45233300, 71000000, 71200000, 71300000

Описание:

Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Архитектурни и свързани с тях услуги
Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е определена на база предвидените средства във финансовия план на ЮЗДП, за посочените по-горе дейности, за 2012 г., умножен по 4 (четири), в съответствие с изискванията на ЗОП. Към момента възложителят не е в състояние да предвиди конкретния размер на средствата, които ще бъдат определени за дейностите, в рамките на следващите години, до края на рамковото споразумение, като си запазва правото за определянето им, на база възможностите и нуждите на възложителя. Конкретните стойности на отделните поръчки, през периода на действие на рамковото споразумение, както и начините на плащане, ще бъдат определяни в рамките на конкретните договори, сключвани на основа на рамковото споразумение.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 100 000 лв. (сто хиляди лева), която представлява под 1% от прогнозната стойност на поръчката. 1.1.2. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по банкова сметка на "Югозападно държавно предприятие" ДП. 1.1.5. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Сключване на рамково споразумение с предмет: "Ремонт, реконструкция, проектиране и строителство на горски автомобилни пътища и сгради, в съответсвие с нуждите на ЮЗДП". Чуждестранните участници могат да представят банкова гаранция в Евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс “Евро за Лев”, определен от БНБ за деня на учредяване на гаранцията. 1.1.6. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: не е представил документ за внесена гаранция за участие, към датата на подаване на офертата или;е представил документ за внесена гаранция за участие, който не отговаря на изискванията на възложителя, или;e представил банкова гаранция, в която не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима или; е в полза на Възложителя, или; е със срок на валидност 120 или повече дни от датата на представяне на офертата, или е за настоящата обществена поръчка. 1.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение 2.1. Размер на гаранциите за изпълнение на договорите за възлагане на общ.поръчки 2.1.1. Гаранции за изпълнение ще бъдат представяни поотделно за всеки конкретен договор за възлагане на общ.поръчка. Гаранцията за изпълнение на конкретния договор за възлагане на общ.поръчка ще бъде в размер на 3% (три процента) от стойността на конкретния договор. 2.1.2. Гаранцията за изпълнение може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Изпълнителите на договора за възлагане на общ.поръчка представят банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение, при сключването на договора. 2.1.3. Когато избраният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко 15 дни след изтичане на срока на договора за възлагане на общ.поръчка; има възможност за нейното усвояване на части. 2.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на общ.поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юр.лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Към момента възложителят не е в състояние да предвиди конкретния размер на средствата, които ще бъдат определени за дейностите, в рамките на следващите години, до края на рамковото споразумение, като си запазва правото за определянето им, на база възможностите и нуждите на възложителя. Конкретните стойности на отделните поръчки, през периода на действие на рамковото споразумение, както и начините на плащане, ще бъдат определяни в рамките на конкретните договори, сключвани на основа на рамковото споразумение. При заявка от Възложителя за извършване на конкретни ремотни работи, придружена от количествена сметка, Изпълнителят остойностява количествената сметка съгласно предложените ценообразуващи показатели в своята оферта съобразно актуалния към момента “Справочник за цените в строителството” /СЕК/ и я представя на Възложителя за одобрение. Необходимите строително-монтажни работи се смятат за възложени само след съгласуване от страна на Възложителя и двустранно подписана количествено-стойностна сметка. При заявка от Възложителя за извършване на инженеринг (проектиране и строителство) на конкретен обект, Изпълнителят изработва в съответствие с действащите норми и правила при инвестиционното проектиране работен проект, придружен от количествена сметка, и го предава на Възложителя за одобрение. Заплащането на работното проектиране става съобразно предложението на изпълнителя като процент от определения бюджет за съответния обект. След одобрението на Възложителя на работния проект, Изпълнителят остойностява количествената сметка съгласно предложените ценообразуващи показатели в своята оферта съобразно актуалния към момента “Справочник за цените в строителството” /СЕК/ и я представя на Възложителя за одобрение. Необходимите строително-монтажни работи се смятат за възложени само след съгласуване от страна на Възложителя и двустранно подписана количествено-стойностна сметка. При необходимост да бъде осъществена като съпътстваща дейност и услуга по дърводобив – сеч, извоз, разкройване и рампиране на временен склад, Изпълнителя ще осъществява услугата в обема съгласно определеното от Възложителя, по цени определени съобразно средната достигната стойност през предходното тримесечие за добив на конкретния дървесен вид и сортимент, в конкретното ДГС/ДЛС, на чиято територия се извършва услугата, и коригирани с процента намаление съгласно предложението на участника. Заплащането ще се извършва по банков път, съгласно условията на конкретния договор, въз основа на действително извършени услуги и строително-монтажни работи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1, ал.2, т.1, т.2, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани о участие в процедурата участник, за когото е нелице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2, т.1, т.2, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. В съответствие със спецификата на предмета на поръчката, за изпълнение на някои от дейностите са налице задължителни изисквания на националното законодателство, на които следва да отговарят участниците в процедурата. Участниците/членовете на обединението, които ще изпълняват проектантски и строителни дейности, следва да притежават и да поддържат за целия период на изпълнение на рамковото споразумение, валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и/или строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за извършване на проектиране и/или строителство и да не допускат прекъсване в нейното действие. Чуждестранните участници следва да притежават еквивалентна застраховка за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им, която да покрива минимум рисковете и минималните застрахователни суми, предвидени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Физическите лица, които ще извършват проектирането следва да притежават пълна проектантска правоспособност. Юридическите лица, които ще извършват проектирането следва да отговарят на всички изискванията на ЗКАИИП.Чуждестранните лица следва да притежават документ, съгласно националното законодателство, за правото на физическите лица – проектанти, да извършват проектиране на обекти, в обхвата на поръчката. Поради спецификата на горските територии и потенциалната опасност от пожар, както и невъзможността на този етап да бъде определено потенциалното въздействие върху околната среда в процеса на строителство, се изисква вписване в Камарата на строителите за строежи – първа и втора група, първа категория. Чуждестранните лица следва да притежават документ, съгласно националното законодателство, за правото им да извършват строителство на обекти, в обхвата на поръчката. Съдържание: Плик 1: Оферта за участие; Списък на документите, съдържащи се в офертата; Копие, заверено с подпис и печат на участника, на удостоверение за актуално състояние или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение - за всеки един член на обединението; При участници обединения – нотариално заверен договор за създаване на обединение Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника;Декларация за липса на обстоятествата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т.2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП; Декларация за спазване на етичните клаузи; Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; Документ за закупена документация за участие; Документ за внесена гаранция за участие; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал с нотариална заверка); Други документи изискуеми съгласно обявлението и документацията; Плик №2 - Предложение за изпълнение на поръчката; Плик №3 - Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника: 1. Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години, подписани и подпечатани от участника на всяка страница. В случай че лицата са регистрирани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията, и документът е достъпен в публичния регистър, представянето на документа не е задължително. 2. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от сходни дейности на участника, за последните три приключени финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Копие от валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), които ще осъществяват проектирането и строителството, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им. 4. Банкова референция или еквивалентен документ от обслужващата банка, че участникът разполага със свободен финансов ресурс под формата на собствени финансови средства или кредитна линия в неусвоен размер най-малко 5 000 000 лв. (пет милиона лева). Издаденият от банката документ следва да посочва наличието на средства по разплащателни и депозитни сметки и/или неусвоения размер от кредити за оборотни цели (свободен финансов/кредитен ресурс) на участника или на съответния член на обединението, както и да е валиден към датата на подаване на офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Документите по настоящата точка се представят от членовете на обединението, чрез които участникът доказва съответствието си със съответния критерий за подбор.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Поради спецификата на рамковото споразумение и неговата дългосрочност, възложителят предвижда по-високи изисквания от тези, посочени в Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, поради което наличието на вписване в регистъра не е достатъчно доказателство за съответствие с критериите за подбор. 1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: 1.1.1. е реализирал оборот за последните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер както следва : 1.1.1 е реализирал оборот (приход) за последните три приключени финансови години, в размер не по-малко от 20 000 000 лв. (двадесет милиона) лева без ДДС от проектиране и/или строителство на сгради и пътища. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага според процентното участие на подизпълнителя, като сумата от 20 000 000 лв. се умножава по процента на участие на подизпълнителя, а вида на дейностите, от които е реализиран оборотът, е в съответствие с вида на дейностите, които подизпълнителят е декларирал, че ще извършва. 1.1.2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”. Изискването се отнася за участници/членове на обединение/подизпълнители, които ще извършват проектантски дейности и съответно – строителни дейности, и които подлежат на задължително застраховане, в съответствие с конкретната дейност. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но изготвена и сключена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. По отношение на проектантските дейности, застраховката следва да включва физическите лица – проектанти (в случай че застрахованият е юридическо лице) или да е издадена на съответното физическо лице – проектант. В първия случай следва да се представи списък-приложение към застрахователната полица, съдържаща физическите лица, включени в нея или доказателства, че съответното физическо лице-проектант е в трудово правоотношение със застрахованото лице. Застрахователното покритие следва да е за строежи първа категория, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 2004 г.). Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие. При наличие на подизпълнител, който ще извършва проектиране и/или строителство, изискването се отнася и за него. 1.1.3. притежава свободен финансов ресурс под формата на собствени финансови средства или кредитна линия в неусвоен размер най-малко 5 млн. лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители критериите за подбор се прилагат спрямо тях съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на изпълнени договори за строителство през последните 5 години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти, включващ описание на релевантни договори, съгласно изискванията за технически възможности, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Препоръките задължително следва да доказват цялата представена в списъка информация, в това число изпълнението на минималните изисквания за технически възможности. От представените препоръки следва да е видна цялата релевантна информация, а именно: Предмет на договора. Възложител и изпълнител. Период на изпълнение на договора. Стойност на договора. Основни изпълнени дейности, включени в обхвата на договора. Координати за контакт с представители на издателя на референцията. Строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания В случай че референцията е издадена на името на изпълнител – обединение, участникът следва да представи копие от договор за разпределение на дейностите по съответната поръчка, за която е издадена референцията, от който по безспорен начин да е видно изпълнението на съответната дейност от съответния участник, представящ референцията. От всички документи, представени в офертата, следва да е видна безспорно връзката между издалия съответната референция и изпълнителя на съответния договор, по който е изпълнена дейността. 3. акт за собственост или договор за наем на асфалтова база; 4. акт за собственост или договор с акредитирана лаборатория за контрол на качеството; 5. валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в проектирането и/или строителството, в зависимост от предмета на дейност на лицето, което го представя. 6. валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда 14001:2004 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството. 7. валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството. 8. Списък на ключовите експерти и екипа за изпълнение на поръчката, които участникът ще използва при изпълнението на обществените поръчки по образец, при което за всяко от посочените лица се представят: Автобиография по образец. Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност. По отношение на експертите – проектанти задължително се представя копие от удостоверение за правоспособност; Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит; Застраховка „Професионална отговорност” на ключовите експерти – проектанти, когато същите не са включени в застраховката на фирмата – участник/член на обединение (когато е представена такава). Конкретните документи съвкупно следва да доказват изпълнението на изискванията към съответното лице.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да: 1. докаже опит в изпълнение на договори за цялостно изграждане и ремонт на сгради, през последните 5 (пет) години, на обща стойност не по-малко от 5 000 000 лв. 2. докаже опит в изпълнение на договори за строителство на пътища, през последните 5 (пет) години, на обща стойност не по-малко от 15 000 000 лв. 3. докаже наличие на собствена асфалтова база или договор за ползване с фирма – собственик на такава асфалтова база, валиден най-малко за срока на изпълнение на рамковото споразумение. 4. докаже наличие на собствена акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или договор с такава лаборатория, валиден за най-малко за срока на изпълнение на рамковото споразумение. 5. притежава персонал и оборудване, в съответствие с изискванията за вписване в ЦПРС – първа категория строежи. 6. Във връзка с дългосрочността на рамковото споразумение и с цел гарантиране на изискванията за качество, безопасни и здравословни условия на труд, и опазване на околната среда, възложителят изисква участникът да притежава: 6.1. валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в проектирането и/или строителството, в зависимост от предмета на дейност на лицето, което го представя. 6.2. валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на околната среда 14001:2004 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството. 6.3. валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейности в строителството. 7. Експерти: 7.1. Ръководител на проекта да има университетска диплома, завършена магистърска степен – специалност „Пътно строителсво”, архитектурно-строителна специалност или еквивалентна; да има не по-малко от 7 години стаж по специалността (общ професионален опит); да има опит като ръководител проект на най-малко един обект, сходен с предмета на поръчката 7.2. Главен проектант „Сгради” да има завършена минимална образователна степен "магистър" или еквивалентно образование в областта на проектирането на сгради; да има най-малко 5 години професионален опит по специалността; да притежава опит в изготвяне на най-малко 3 инвестиционни проекта за строителство на сгради да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност. 7.3. Главен проектант „Горски пътища да има завършена минимална образователна степен "магистър" или еквивалентно образование в областта на пътното строителство да има най-малко 5 години професионален опит по специалността; да притежава опит в изготвяне на най-малко 3 инвестиционни проекта за строителство и/или реконструкция на пътища. Неключови експерти: Технически ръководител – образователна степен „строителен Техник“ или „строителен инженер“, мин. 10 год трудов стаж Координатор по качеството – притежаващ удостоверение за придобита квалификациоона степен, мин. 5 год. трудов стаж Координатор по ЗБУТ – притежаващ удостоверение за придобита квалификационна степен, мин. 4 год. трудов стаж, като координатор по ЗБУТ. Лицензиран лесовъд – лице, вписано в публичния регистър по чл.235 от ЗГ, мин. 3 год. трудов стаж. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители критериите за подбор се прилагат спрямо тях съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показатели; тежест: 60
Показател: Финансови показатели; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069786 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се предоставя на заинтересованите лица всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа в касата на административната сграда на Югозападно държавно предприятие, гр. Благоевград, ул. «Зора» №18, етаж IV, срещу представяне на касов ордер за внесени в касата на ЮЗДП или представяне на банково бордеро по банкова сметка: IBAN BG 63BUIB98881029328200 , SWIFT BUIBBGSF при „Сибанк” АД.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.10.2012 г.  Час: 10:00
Място

административната сградата на Югозападно държавно предприятие, гр. Благоевград

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на общината www.uzdp.bg от датата на изпращане на настоящото обявление. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.uzdp.bg . Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ