Версия за печат

02724-2012-0025

BG-ЯКОРУДА: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДГС ЯКОРУДА, УЛ. ХАДЖИ НИКОЛА ВАРДЕВ № 1, За: МУСА САЛИХ БУЗГЬОВ, БЪЛГАРИЯ 2790, ЯКОРУДА, Тел.: 07442 2227, E-mail: www.dgsyakoruda@abv.bg

Място/места за контакт: ВАСИЛ СТАНОЕВ СТАМБЕРОВ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: ПОДЕЛЕНИЕ НА ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: СТОПАНИСВАНЕ НА ГОРИТЕ, ВЪЗПРОИЗВОДСТВО И ПОЛЗВАНЕДруго (моля пояснете): СТОПАНИСВАНЕ НА ГОРИТЕ, ВЪЗПРОИЗВОДСТВО И ПОЛЗВАНЕ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП ДГС Якоруда

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТП ДГС Якоруда
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП ДГС Якоруда. Предметът на поръчката включва две обособени позиции. Позиция № 1 - Доставка на канцеларски материали, посочени в техническо задание. Позиция № 2 - Доставка на офис-консумативи, посочени в техническо задание

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
480.95 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472416 от 29.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 84 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:перидочна доставка на офис-консумативи, необходими за осъществяване на административното и стопанско управление на ТП ДГС Якоруда
V.1) Дата на сключване договора
03.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Принтрефил ЕООД ЕИК 200420344, общ. Столична, ж.к.Дървеница, бл. 17, вх. Д, ет. 5, ап. 103, България 1784, София, Тел.: 02 8074387, E-mail: tender@printrefill.eu

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 480.95 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор