Версия за печат

00207-2012-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" № 1, За: Любомир Стефанов, Република България 1407, София, Тел.: 02 9659303, E-mail: lstefanov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: гр. София, ул. "Кричим" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК по обособени позиции"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: ЦУ на НЗОК - София и градовете на РЗОК
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доставка на копирна хартия; Обособена позиция № 2 - Доставка на папки, хартиени артикули и печатни произведения (типови бланки); Обособена позиция № 3 - Доставка на канцеларски материали; Обособена позиция № 4 - Доставка на консумативи за офис машини

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30100000, 22800000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069976 от 02.03.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД-14-93 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:ДОСТАВКА НА КОПИРНА ХАРТИЯ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Мултико 92" ООД, ул. "Магнаурска школа" № 15, ет.1, България 1784, София, Тел.: 02 9718181

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД-14-96 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:ДАСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС МАШИНИ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"АТС България" ООД, ж.к. "Младост", бл.28, вх.Б, ет.4, ап.27А, България 1750, София, Тел.: 02 9752202

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: РД-14-98 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:По Позиция 2 и Позиция 3: ДОСТАВКА НА ПАПКИ, ХАРТИЕНИ АРТИКУЛИ И ПЕЧАТНИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ (ТИПОВИ БЛАНКИ) и ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.08.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОЕЛ 98" ООД, бул. "Христо Смирненски" № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ