Версия за печат

02711-2012-0074

BG-Попово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП-ДЛС"Черни Лом" гр.Попово към Североизточно държавно предприятие - ДП - Шумен, бул."Михайл Маджаров" № 68, За: инж.Стела Атанасова, Р.България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ТП-ДЛС "Черни Лом" гр.Попово
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство Друго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2012г“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП-ДЛС "Черни Лом " гр.Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2012г“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30124400, 30192160, 30197320, 24910000, 30192350, 30192132, 30197200, 30197210, 30125100, 30125110, 30125120, 30192121, 30192125, 22851000, 22813000, 22800000, 30190000, 30000000, 31000000, 30100000, 30192000, 22000000, 22600000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Кутии с телчета за телбод
Коректори
Телбод машинки
Лепила
Ленти за касови апарати с фискална памет
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Папки с пръстени за захващане на страниците
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини
Химикалки
Маркери
Класьори
Счетоводни книги
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Принадлежности за офиса
Печатни материали и свързани с тях продукти
Мастило

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4076.76 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2012г“

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 487943 от 21.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 89 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2012г“
V.1) Дата на сключване договора
03.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПРИНТРЕФИЛ"ЕООД гр.София; ЕИК :200420344, бул."Цариградско шосе"№60-62, Р.България 1784, София, Тел.: 02 8074387, E-mail: tender@printrefill.eu, Факс: 02 8074388

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4076.76 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор