Версия за печат

03693-2012-0001

BG-Бургас: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДЗЗД "Бизнес инкубатор - Бургас" (Гражданско дружество между Община Бургас и Областна администрация Бургас), пл. "Царица Йоанна" № 2, За: Жана Колева; Руска Бояджиева; Петя Бакалова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907259; 056 907272, E-mail: j.koleva@burgas.bg, Факс: 056 907259

Място/места за контакт: ДЗЗД "Бизнес инкубатор - Бургас"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.business-incubator.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.business-incubator.burgas.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Повишаване конкурентоспособността и устойчивото развитие в регионален план

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО) за обект: Реставрация, ремонт и реконструкция на сграда, недвижима културна ценност, намираща се на ул. ”Княз Александър Батенберг” N 28, гр. Бургас

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

С договора се предвижда да бъде разработен инвестиционен проект за реставрация, ремонт и реконструкция на сграда, недвижима културна ценност, намираща се на ул. ”Княз Александър Батенберг” N 28, гр. Бургас, като след това да бъдат изпълнени реставрационните, ремонтните и реконструкционните дейности. Сградата се намира на ул. ”Княз Александър Батенберг” N 28, гр. Бургас, в непосредствена близост до Приморския парк на града, който е недвижима културна ценност на градинското и парково изкуство с категория „национално значение”. Тя е елемент от груповия паметник на културата „Ансамбъл ул. Княз Батенберг – ул. Филип Кутев” ( протокол 25/30.10.2008 г. на ЕС а НИПК). Двуетажната сграда, построена през 1925 г., е архитектурно-строителен паметник на културата с категория „местно значение”, обявена в ДВ бр18/02.03.1979 г. Сградата се намира в УПИ IX в кв. 22 по плана на ЦГЧ на гр. Бургас Сградата е частна държавна собственост с Акт № 4195/ 26.06.2007 г. и Акт за поправка от 01.08.2007 г., с предоставено безвъзмездно право на управление съгласно Договор №06-02-252/13.08.2009 г. на Община Бургас.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71311000, 45262700

Описание:

Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Стрителни и монтажни работи по реставрация на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се подготовка на инвестиционен проект във фаза идеен проект и във фаза технически проект с детайли по части: - архитектурна; - конструктивна; - реставрация и консервация; - електро-инсталации; слаботокови инсталации; - ОВКИ; - В и К; - ПБЗ; - Пожарна безопасност; - КСС. - Дейности, свързани с одобрението и съгласуването на проекта, изпълнение на предвидените строително реставрационни и ремонтни работи и осъществяване на авторски надзор по време на строителството за обект - Реставрация, ремонт и реконструкция на сграда, недвижима културна ценност, намираща се на ул. ”Княз Александър Батенберг” N 28, гр. Бургас. Сградата се състои от два надземни етажа и сутерен. В момента е неизползваема и това води до нейното рушене. Последната й функция е била за детска градина и разпределението е така съобразено, като има добавени няколко леки преградни стени, които могат да бъдат премахнати и при адаптирането на сградата към новата й желана функция да се търси максимална близост до оригиналната планова схема. Конструктивното състояние на сградата е добро – не се наблюдават пукнатини и размествания. И подовите конструкции и стените са здрави и в отлично състояние. Състоянието на дървената покривна конструкция е относително добро. Има нужда от подмяна на табакерите и малка част от дървените елементи, както и от пренареждане на керемидите. Състоянието на дограмата е лошо. Оригинална тя е запазена само на входната и балконските и някои други врати, както и в горните части на стъклените стени, преграждащи южните помещения от вестибюла със стълбището. Целта на проекта е цялостната реконструкция и обновяване на сградата и повторната й социализация с нова функция като Клуб за партньорство на дейците на културата, науката и бизнеса – Бизнес инкубатор – Бургас: - промяна на функцията и адаптация на сградата като Клуб за партньорство на дейците на културата, науката и бизнеса – Бизнес инкубатор – Бургас - реставрация на фасадите и ремонт на покрива - осигуряване на конструктивна устойчивост по действащите към момента норми - осигуряване на достъпност за хора в неравностойно положение по актуалната нормативна уредба - осигуряване на енергийна ефективност в подходяща степен – за сгради, паметници на културата нормите не са задължителни и предвид богатата фасадна украса, необходимата топлоизолация може да се положи от вътрешната страна на стената

Прогнозна стойност без ДДС
764155 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ДЗЗД "Бизнес инкубатор Бургас", ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас"., IBAN: BG95SOMB91301053630301, BIC: SOMBBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие по обществена поръчка инженеринг (проектиране и строителство) на сграда, недвижима културна ценност, намираща се на ул. ”Княз Александър Батенберг” N 28, гр. Бургас». б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на ДЗЗД "Бизнес инкубатор - Бургас". Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 7 600 лв. /седем хиляди и шестотин лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност за срока на валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. При качествено, точно и съобразено с клаузите на договора изпълнение, гаранцията се освобождава в пълен размер след издаване на разрешение за ползване на обекта без Възложителят да дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли у него. Предвидена е и гаранция за авансово плащане, чиито размер е равен на предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според техническото му предложение, но не повече от приетата договорна стойност на аванса (без ДДС) в лева, и при всички случаи не повече от 5 %.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

- Авансово плащане в размер на искания аванс, но не повече от 5 %; - Междинни плащания, в размер на 85 %, които заедно с авансовото плащане не могат да надвишават 90 %; при актуване, актуваната сума не може да е по ниска от 75 000 лв. с ДДС и не не може да надвишава 100 000 лв. с ДДС; - Окончателно, балансово плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване от страна на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички образци на документи са приложени към документацията за участие и са както следва: 1) Списък на представените документи, подписан от участника (по образец); 2) Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият 3) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по: - чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП; - чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - наличието на посочените обстоятелства е основание за отстраняване от процедурата и - чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Декларациите се попълват, подписват се и се подпечатват в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП (по образци). Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с подготовка на инвестиционни проекти и извършване на строително-ремонтни и реставрационни работи съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. 4) Доказателства за икономическо и финансово състояние; 5) Доказателства за професионална квалификация и технически възможности; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; 7) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите (по образец); 8) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (по образец, ако е приложимо); 9) Документите за подизпълнителите (ако е приложимо) съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП; 10) Документ за внесена гаранция за участие - парична гаранция или банкова гаранция. Всички текстове в приложената банкова гаранция са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!; 11) Оферта по образец 12) Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец); 13) Декларация за запознаване с условията на строителната площадка; 14) Техническата оферта, изготвена по образец; 15) Ценовата оферта по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части от годишните финансови отчети) на участника за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.); Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) са обявени в Търговския регистър. б) Справка-информация (по образец) за общия оборот и за оборота на строителството, за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в проектирането по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; г) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора;
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ годишен оборот за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 2 000 000 лв. (два милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ годишен оборот се отнася за общия годишен оборот на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години. б) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ годишен оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ годишен оборот от строителство се отнася за общия годишен оборот от строителство на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години. в) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.); г) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.); Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по ч. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, а декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство и услуги съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на основните договори за услуги - подготовка на инвестиционни проекти във фаза технически/работни проекти за реставрация и реконструкция на сграда, недвижима културна ценност, изпълнени през последните 3 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, включително стойност на проекта, дата на приключването му и клиент, придружен от препоръки за добро изпълнение; б) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг за (проектиране), ремонт и реконструкция на обекти – сгради с обществено предназначение, от които минимум един за (проектиране) реставрация, ремонт и реконструкция на сграда, недвижима културна ценност, изпълнени през последните 5 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; в) Списък на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника, включително и саморъчно подписана автобиография по образец и удостоверение за координатора по безопасност и здраве; г) в случай че кандидат или участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил договор/и за услуги – подготовка на инвестиционен проект във фаза технически/работен проект за ремонт и реконструкция на сграда за обществено обслужване, от които минимум 1 договор за подготовка на инвестиционен проект във фаза технически/работен проект за реставрация и реконструкция на сграда, недвижима културна ценност през последните 3 години, считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. б) Участникът трябва успешно да е изпълнил договор/и за ремонт и реконструкция на обекти – сгради с обществено предназначение, от които минимум един за реставрация, ремонт и реконструкция на сграда, недвижима културна ценност за последните 5 г., считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити и с 1 договор за инженеринг с предмет, подобен на предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнен през последните 5 г., считано от крайната дата, определена за подаване на оферти по настоящата процедура. Доказването на изпълнението на горепосочените договори се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В тази препоръка се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. в) Квалификация на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, включва: - Ръководител на екипа - Ръководител на част строително – монтажни работи (СМР); - Ръководител на проектантския екип; Архитект (Реставратор) – проектант с пълна проектантска правоспособност, вписан в регистъра по чл. 165 от ЗКН; Проектант по част «ВиК»; Проектант по част «Геодезия»; Проектант по част «Конструктивна»; Проектант по част «Електро»; Проектант по част «ТОВК»; Лицензиран координатор по безопасност и здраве. Минималните изисквания към тях са следните: • Образование – минимум «магистър» или еквивалент; за Ръководителя на част СМР и за координатора по безопасност и здраве се допуска минимум средно специално образование; • Специфичен професионален опит – минимум 3 г., като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. За доказване на горепосочените изисквания към персонала, участникът трябва да представи Списък по образец и следните документи: • Автобиография по образец, подписана от съответния инженер/проектант; • Копие от диплома за завършено образование; • Удостоверения за пълна проектантска правоспособност (за проектантския екип). .• Удостоверение за координатор по безопасност и здраве. • Документи (копия от трудови/служебни/осигурителни книжки/референции/копия от договори и др.), доказващи изискуемия професионален опит. При участие на обединения, които не са ЮЛ, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Чуждестранните ЮЛ/ФЛ представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Работна програма /текстова част и линеен график/ ; тежест: 10
Показател: Обяснителна записка; тежест: 20
Показател: Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.10.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.10.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.10.2012 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала в сградата на Община Бургас, град Бургас, ул. Александровска 26, ет. 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект на Дружество по ЗЗД „Бизнес инкубатор – Бургас“: „Създаване и развитие на Бизнес инкубатор - Бургас”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013 г.”, Процедура: BG161PO003-2.2.01 „Подкрепа за създаване и развитие на бизнес инкубатори”, Приоритетна ос 2: „Повишаване ефективността на предприятията и развитие на благоприятна бизнес среда“, Област на въздействие 2.2: „Създаване на инфраструктура в подкрепа на бизнеса“, Операция 2.2.2: „Създаване на регионални бизнес инкубатори“.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител, не представи копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което удостоверява, че участникът отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от първа група, втора категория (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 2, буква “з” от ЗУТ – недвижими паметници на културата с категория “местно значение”) в която попада обекта на поръчката. Чуждестранните юридически лица представят преди подписването на договора еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на български език). Съгласно чл. 9, ал. 4, предложение второ от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от Камарата на строителите в България, Обн. ДВ. бр. 65 от 10 Август 2007 г. - За изпълнение на обектите по чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "з" от ЗУТ в регистъра се вписват строители, които отговарят на изискванията по чл. 9, ал. 1 от правилника, имат опит в областта на реставрацията и консервацията на обекти - паметници на културата, и в състава на персонала им участва квалифициран специалист - архитект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ