Версия за печат

00165-2012-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова и Петър Пачев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217612, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на проектите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” с предмет: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” по три обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: адреса на възложителя или на друг/и адрес/и в рамките на територията на цялата страна
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка е с предмет: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” за срок от 48 (четиридесет и осем) месеца. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали"; 2. Обособена позиция № 2 - „Доставка на копирна хартия". 3. Обособена позиция № 3 - "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства” Техническите характеристики на канцеларските материали, копирната хартия и тонерите за копирни и печатащи устройства са описани по вид в техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054708 от 18.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 40 - 064646 от 28.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д01-278-1 / Обособена позиция №:31 / Заглавие:Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Плесио Компютърс” ЕАД, район Средец, ул. “Ангел Кънчев” № 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9397100, E-mail: info@plesio.bg, Факс: 02 080018300

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Д01-278-2 / Обособена позиция №:32 / Заглавие:Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", район Младост, бул. „Цариградско шосе” №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: h.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: Д01-278-3 / Обособена позиция №:33 / Заглавие:Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98"ООД, район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.2) Допълнителна информация

Договора е сключен на база оферираните единични цени, като доставките ще са според възникналите потребности през времетраенето му, поради което към момента не може да бъде определена стойността на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ