Версия за печат

01872-2012-0001

BG-гр.Стражица: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ"Ангел Каралийчев", ул."Дончо Узунов" № 13, За: Цветанка Захариева, България 5150, гр.Стражица, Тел.: 06161 2027, E-mail: str_sou@abv.bg, Факс: 06161 2027

Място/места за контакт: Помощник директор по учебната дейност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://soustrajica.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на готова храна по предварителни заявки за учениците в СОУ „Ангел Каралийчев” – гр. Стражица”, по обособени позиции: Позиция 1: Осигуряване на закуски за децата от подготвителна група и учениците от I-IV клас от СОУ „Ангел Каралийчев”. Позиция 2: „Осигуряване на обяд за учениците от I-VIII клас, обучаващи се целодневно в СОУ „Ангел Каралийчев”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: СОУ „Ангел Каралийчев” – гр. Стражица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Осигуряване на готова храна по предварителни заявки за учениците в СОУ „Ангел Каралийчев” – гр. Стражица”, по обособени позиции: Позиция 1: Осигуряване на закуски за децата от подготвителна група и учениците от I-IV клас от СОУ „Ангел Каралийчев”.финансирана от бюджета на училището по реда на ПМС 308/2010 г., средно за 288 ученика на ден. Позиция 2: „Осигуряване на обяд за учениците от I-VIII клас, обучаващи се целодневно в СОУ „Ангел Каралийчев” по ПРОЕКТ BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес“ . Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз., средно за 329 ученика на ден.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485334 от 04.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Осигуряване на закуски за децата от подготвителна група и учениците от I-IV клас от СОУ „Ангел Каралийчев”
V.1) Дата на сключване договора
29.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“АК и КО” ЕООД, ЕИК 200989932, ул. “Дончо Узунов” № 24, вх.Е, ет.1, ап.1, България 5150, гр.Стражица, Тел.: 0888 88522, E-mail: balione@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 41625 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 13 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Осигуряване на обяд за учениците от I-VIII клас, обучаващи се целодневно в СОУ „Ангел Каралийчев”
V.1) Дата на сключване договора
29.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“АК и КО” ЕООД, ЕИК 200989932, ул. “Дончо Узунов” №24, вх.Е, ет.1, ап.1, България 5150, гр.Стражица, Тел.: 0888 88522, E-mail: balione@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 195317 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Позиция 2: „Осигуряване на обяд за учениците от I-VIII клас, обучаващи се целодневно в СОУ „Ангел Каралийчев” по ПРОЕКТ BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес“ . Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор