Версия за печат

01441-2012-0002

BG-София: 21 - Юридически услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за развитие на човешките ресурси, Ул. "Граф Игнатиев" № 15, ет. 3, За: Виктория Юнакова, България 1000, София, Тел.: 02 9155010, E-mail: vyunakova@hrdc.bg, Факс: 02 9155049

Място/места за контакт: Ул. "Граф Игнатиев" № 15, ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hrdc.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на юридически услуги за нуждите на Център за развитие на човешките ресурси” „Предоставяне на юридически услуги за нуждите на Център за развитие на човешките ресурси” Позиция 1 "Процесуално представителство по дела с граждански и административен характер"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Предоставяне на юридически услуги за нуждите на Център за развитие на човешките ресурси” Позиция 2 "Процесуално представителство по дела с наказателен характер"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79100000

Описание:

Юридически услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г)

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Предоставяне на юридически услуги за нуждите на Център за развитие на човешките ресурси”
V.1) Дата на сключване договора
09.05.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.04.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Сава Савов, ул. Позитано, ет. 5, България 1000, София, Тел.: 02 916532

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

к) Предмет на поръчката са услугите, посочени в Приложение № 3 към ЗОП.

Процедурата се открива на основание чл. 90, ал. 1, т. 13 от ЗОП (в сила от 26.02.2012 г.) – поръчка за услуги по категория № 21 от приложение № 3 към чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗОП и на стойност по чл. 14, ал. 2 от ЗОП. Предметът на поръчката обхваща юридически услуги, а прогнозната стойност на поръчката попада в праговете по чл. 14, ал. 2 от ЗОП.