Версия за печат

00110-2012-0004

BG-Тервел: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@abv.bg, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Консултантски услуги за управление и отчитане на проект за Рехабилитация на общински пътища и водопроводен клон, изграждане и основен ремонт на читалищни сгради - подобекти по Договор за финансова помощ ИД 08/321/01016 между Община Тервел и ДФЗ ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Населени места в Община Тервел.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обектът на поръчката включва консултантски услуги за управление и отчитане на финансирани по силата на Договор за финансова помощ между ДФЗ и Община Тервел основни дейности, както следва: 1. Рехабилитация на общински път в участък от гр.Тервел до с. Безмер; 2. Рехабилитация на общински път в участък от гр.Тервел до с. Полковник Савово; 3. Рехабилитация на общински път в участък от с. Каблешково до с. Нова Камена; 4. Изграждане на нова читалищна сграда в с.Зърнево; 5. Основен ремонт на фоайе и зрителна зала на читалище в гр.Тервел; 6. Доставка на театрални столове за зрителна зала на читалище в гр.Тервел; 7. Доставка на микробус за ползване в Дом за стари хора в с.Полковник Савово; 8. Строителен надзор за изпълнение на строителни дейности за обекти по т.1 до 5 Консултантът трябва да: • оказва съдействие на възложителя при изпълнението на възложените от Община Тервел договори за строителство, доставки и услуги ; • консултира възложителя по отношение на функцията му да упражнява контрол при изпълнението на договорите по проекта; • организира съставянето на всички документи за изготвяне на заявка за окончателно плащане по проекта; Общински пътища: Тервел-Безмер - с дължина 5800 м. Тервел-Полк.Савово - с дължина 3360 м. Каблешково - Нова Камена - с дължина 4 900 м. Водопровод в с.Каблешково - с дължина 406 м. Изграждане на нова читалищна сграда в с.Зърнево със застроена площ 540,80 м. - едноетажна Основен ремонт на фоайе и зрителна зала за 400 седящи места на читалище в гр.Тервел доставка на 400 театрални столове за читалище в гр.Тервел; доставка на микробус за дом за стари хора в с.Полк.Савово

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
19800 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 19800, Най-висока оферта: 19977 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 483602 от 17.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 111 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Консултантски услуги за управление и отчитане на проект за Рехабилитация на общински пътища и водопроводен клон, изграждане и основен ремонт на читалищни сгради - подобекти по Договор за финансова помощ ИД 08/321/01016 между Община Тервел и ДФЗ ”
V.1) Дата на сключване договора
29.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПАРАТЕХ КОНСУЛТ" ЕООД , ЕИК 200430274, ЖК "Борово", бл.229, вх.1, ап.30, България 9450, София, Тел.: 0888 995689, E-mail: nmanev@yahoo.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 45000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 19800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 19800, Най-висока цена 19977 BGN без ДДС
В Брой месеци 28
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони,Проект 08/321/01016

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор