Версия за печат

00479-2012-0017

BG-Балчик: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БАЛЧИК, ул. "21-ви септември" № 6, За: Сава Тихолов - ръководител проект, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71053, E-mail: pr@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://balchik.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на услуга по организиране на културно събитие за нуждите на Община Балчик” по проект: „БАЛЧИК – СЦЕНА НА ИЗКУСТВАТА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Балчик
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Предоставяне на услуга по организиране на културно събитие за нуждите на Община Балчик” по проект: „БАЛЧИК – СЦЕНА НА ИЗКУСТВАТА” Поръчката се финансира по проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-10/2010/006 по ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952100, 79952000

Описание:

Услуги по организиране на културни събития
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Предоставяне на услуга по организиране на културно събитие за нуждите на Община Балчик” по проект: „БАЛЧИК – СЦЕНА НА ИЗКУСТВАТА” Поръчката се финансира по проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-10/2010/006 по ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Размерът на гаранцията за участие е 2000 /две хиляди/ лева. Предоставя се под формата на: - безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя, съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата на участника. - или, при избор на парична гаранция, внесена по набирателна сметка на общината, в платежното нареждане следва да се посочи пълното наименование на обществената поръчка, за която се отнася гараницята. При представяне на гаранцията под формата на парична гаранция се представя заверено от участника копие на платежното нареждане. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на Община Балчик, или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал в полза на възложителя. Сметка за постъпване на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: IBAN: BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 BIC: UNCR BG SF БАНКА: УниКредитбулбанк Община Балчик

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 % /двадесет процента/ от цената по договора в срок до 60 календарни дни след сключване на договора и представяне на оригинална фактура за аванса. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ междинно плащане след предоставяне на услугите, предвидени за първата година - 2012, в срок от 90 дни от подписването на приемно-предавателен протокол за тях и предоставяне на фактура с приспаднат аванс за частта, подлежаща на плащане. 3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ окончатенно плащане след предоставяне на услугите, предвидени за втората година – 2013, в срок от 90 дни от подписването на приемно-предавателен протокол за тях и предоставяне на фактура с приспаднат аванс за частта, подлежаща на плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че избрания за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, то следва в срока, определен от Възложителя за подписване на договора за обществена поръчка да представи документи за регистрация на търговско дружество по смисъла на чл. 63 от Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнителят е длъжен да извърши услугата и дейностите, свързани с нея в срок от 12 месеца от деня, следващ датата на подписването му, но не по-късно от 07.08.2013г. или края на срока на изпълнение на проект с номер BG161PO001/1.1-10/2010/006, за финансиране на проект: „Балчик – сцена за изкуствата“, финансиран по Оперативна програма „регионално развитие“ 2007-2013г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта по образец - Приложение 1 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата 3. Копие от документ за регистрация на участника. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника 5. Декларация по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП 7. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 8. Декларация за запознаване с условията на поръчката 9. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора 10. Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител и Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо). Към Декларация за съгласие за участие като подизпълнител се прилагат документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, надписани с думата „подизпълнител”. 11. Документ за внесена гаранция за участие 12. Административни данни за участника 13. Документ за закупена документация за участие 14. Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчка за 2009, 2010 и 2011 г. (оригинал) и отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011г. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението, като изискванията се отнасят общо за обединението. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят за всеки един от тях. 15. Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, съдържаща основните договори (с предмет, сходен с предмета на поръчката – договори за организиране на културни и/или спортни и/или други публични събития) изпълнени от участника през 2009 г., 2010 г. и 2011г., с посочен предмет на договора, стойност, дати и срокове на изпълнение и съконтрагентите (оригинал). Към списъка задължително се прилагат заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение, съответстващ на броя на договорите от списъка, издадени от съконтрагентите на участника. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно технически възможности и квалификация се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението, като изискванията се отнасят общо за обединението. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи относно технически възможности и квалификация се представят за всеки един от тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП (Приложение 15) за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчка за 2009, 2010 и 2011 г. (оригинал) 2. Отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011г. (заверено копие)
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален оборот /приход/ за предходните три години 2009, 2010 и 2011г. в размер на 280 000 (двеста и осемдесет хиляди) лева. Участникът следва да има минимален оборот /приход/ от дейността, сходен с предмета на поръчката (под дейности сходни с предмета на поръчката следва да се разбират договори за организиране на събития) за предходните три години /2009, 2010 и 2011г./ в размер на 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП (Приложение 16) за договори за организиране на културни и/или спортни и/или други публични събития, изпълнени от участника през 2009 г., 2010 г. и 2011г., с посочен предмет на договора, стойност, дати и срокове на изпълнение и съконтрагентите (оригинал). Списъкът трябва да съдържа договори за предоставяне на услуга по организиране на публични събития. Към списъка на основните договори задължително се прилагат заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение или договори, съответстващ на броя на договорите от списъка, издадени от съконтрагентите на участника.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има опит в организирането на културни и/или спортни и/или други публични събития, като през предходните три години, предхождащи датата на обявлението на обществената поръчка трябва да е изпълнил минимум 1 (един) договор за предоставяне на услуга по организиране на събития. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.10.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Платими в брой в касата на Община Балчик или по банков път по следната банкова сметка на IBAN: BG38UNCR96608497503315, BIC:UNCRBGSF при Уникредит Булбанк

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.10.2012 г.  Час: 11:00
Място

Общинска администрация Балчик, гр. Балчик, пл. "21 септември" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се възлага във връзка с проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-10/2010/006 по ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ