Версия за печат

00017-2012-0006

BG-Берковица: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Берковица, гр. Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Мая Горанова, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 88404, E-mail: goranova.m@berkovitsa.com, Факс: 0953 89129

Място/места за контакт: Община Берковица

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на Изпълнител/изпълнители за изготвяне на работни проекти по обособени позиции: „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Център за настаняване от семеен тип – гр. Берковица”; „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Дом за възрастни хора – с. Бистрилица”; „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Детска ясла – гр. Берковица”; „Реконструкция на площадно пространство – гр. Берковица”; „Реконструкция на част от парк Георги Победоносец с цел обособяване на спортна площадка с фитнес уреди и детска площадка – гр. Берковица”; „Рехабилитация на и ул. „Криви рог” – гр. Берковица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Да се изготви Работен проект по всяка една обособена позиция, придружен с всички части, които да са съобразени с техническото задание и с действащите норми и изисквания за строителство.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Няма

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 1% от прогнозната стойност на всяка една обособена позиция по която участника кандидаства. Гаранция за изпълнение - 3 % от прогнозната стойност на всяка една обособена позиция по която участника кандидатства – представя се при класиране на кандидата, към момента на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят по избор на участника в парична сума или банкова гаранция. Когато кандидата е обединение- неюридическо лице, всеки от съдружниците може да е наредител по банковата гаранция или вносител на паричната сума по гаранцията. Когато гаранцията е в парична сума, същата се внася по сметка на Община Берковица: IBAN: BG13UNCR70003301006351, BIC: UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" АД, клон Берковица. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 90 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или участникът е класиран на първо или второ място, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа в случай, че участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора. Гаранцията за участие на отстранените и на класираните участници след второ място се освобождават в срок от 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител, а за класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законово са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора се възстановява в срок до 90 дни след изпълнение на договора. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който законно гаранцията е престояла при него. В изключителни случаи, преди изтичане на срока на валидност, възложителят може да поиска от участниците в обществената поръчка да удължат срока на гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще бъде извършвано въз основа на издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактури, както следва: по банков път, по предоставена от избрания изпълнител банкова сметка при следната схема: • 30% авансово плащане – до 20 дни, след подписване на договора. • 70% окончателно плащане – до 10 дни след представяне на изготвения проект, фактура оригинал и приемо-предавателен протокол и след одобрението на проекта от финансиращия орган.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 3.1. Заявление за участие/Оферта/ – Образец № 1, придружена със Списък на документите /чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП/ - свободен образец; 3.2. Посочване на ЕИК от участника в заявлението/офертата/ или в образеца с административните сведения, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР. Когато ЕИК не е посочен от участника, същият представя Копие от документа за регистрация в търговския регистър - за участник юридическо лице или ЕТ, както и копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3.3. Административни сведения за участника – Образец № 2; 3.4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а, т. 5 от ЗОП–Образец № 3; 3.5. Декларация по чл. чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП-Образец № 4; 3.6. Декларация по чл.47, ал. 5, ЗОП – Образец № 5; 3.7. Справка-декларация с информация за оборота от проектиране през последните три години (2009, 2010, 2011) – Образец № 6; /В справката могат да се включат и оборотите от изпълнени договори за проектиране през 2012г, които договори да са изпълнени до обявената дата за депозиране на офертите/. Към Справката се прилагат заверени от участника копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за 2011, 2010 и 2009г, както следва: счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника; 3.8. Справка-декларация за общия търговски оборот за последните 3 /три/ години /2009, 2010 и 2011г./ – Образец № 7; /В справката може да се включи и оборота през 2012г - от 1.01.2012 до обявената дата за депозиране на офертите/. Към Справката се прилагат заверени от участника копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за 2011, 2010 и 2009г, както следва: счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника; 3.9. Справка-декларация за членовете на екипа, отговорен за изпълнението на поръчката – Образец № 8; 3.10. Копие от лиценза за упражняване на проектантска правоспособност; 3.11. Копие от валидна към датата на подаване на офертата професионална застраховка в проектирането; 3.12. Ценово предложение – Образец № 9 – подава се по отделно за всяка една обособена позиция за която се кандидатства; 3.13. Декларация, че няма да ползва подизпълнители – Образец № 10; 3.14. Декларация за приемане условията на проекта на договора-Образец № 11; 3.15. Декларация за спазване на условията в процедурата- Образец № 12; 3.16. Декларация за валидност на офертата – Образец № 13; 3.17. Проект на договор, парафиран на всяка страница, посочва се наименованието на обособената позиция, без да се посочва цена и срок за изпълнение – Образец № 14; 3.18. Техническо предложение – Образец №15; 3.19. Гаранция за участие в процедурата – в парична сума или банкова гаранция по избор на участника. 3.20. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението представят нотариално заверено споразумение. 3.21. Заверени от участника копия от договори или други документи удостоверяващи изпълнени минимум 6 договора за проектиране през последните 3 години.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Информация за оборота от проектиране за 2011, 2010 и 2009 година – Образец 6; • Информация за общия търговски оборот за 2011, 2010 и 2009 година – Образец 7; • Заверени от участника копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за 2011, 2010 и 2009г, както следва: счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника; • Участниците, които са установени в чужда държава, представят счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи при горните условия, само ако публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: 4.1. Общ търговски оборот за последните три години – 2011, 2010 и 2009г., или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – минимум трикратната стойност на обособената позиция или сбора от стойностите на обособените позиции по които участника кандидаства. Оборота се посочва в български лева без ДДС. . 4.2.Специализиран оборот от проектиране за последните три години – 2011, 2010 и 2009г., или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – минимум стойността на обособената позиция или сбора от стойностите на обособените позиции по които участника кандидаства. Оборота се посочва в български лева без ДДС. *При участие на обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се прилага за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Заверени от участника копия от договори или други документи удостоверяващи извършено проектиране през последните три години; • Информация за технически персонал - Справка-декларация за членовете на екипа, отговорен за изпълнението на поръчката – Образец 8; • Заверено от участника Копие от лиценза за упражняване на проектантска правоспособност; • Заверено от участника Копие от валидна към датата на подаване на офертата професионална застраховка в проектирането;
Минимални изисквания: 5.1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: общо за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнил проектиране на най-малко 6 (шест) броя обекти. 5.2. Да разполага с екип, който ще отговаря за изпълнение на обществената поръчка включващ: а) Проектант по част “Конструктивна” – 1 човек: б) Инженер геодезист – 1 човек: в) Архитект – 1 човек; г/ Ландшафтен архитект- 1 човек; д/ Електроинженер – 1 човек; е/ Инженер ВиК – 1 човек; 5.3. Да притежава валиден лиценз за проектиране. 5.4. Да притежава валидна професионална застраховка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗАКОН ЗА КАМАРИТЕ НА АРХИТЕКТИТЕ И ИНЖЕНЕРИТЕ В ИНВЕСТИЦИОННОТО ПРОЕКТИРАНЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.09.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.09.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.10.2012 г.  Час: 15:00
Място

Заседателна зала в Община Берковица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се получава в сградата на Общинска администрация, гр. Берковица, пл. «Йордан Радичков» № 4, «Център за услуги и информация на гражданите». Пълен достъп до цялата документация за участие в процедурата е осигурен и на официалният сайт на Община Берковица, Раздел «Обществени поръчки» - http://www.berkovitsa.bg/, считано от датата на публикуване на обявлението за обществена поръчка. Участникът в обществената поръчка трябва да представи всички документи, изисквани от Възложиителя в документацията за участие. Участниците в обществената поръчка могат да получават разяснения по документацията при условията на чл. 29 от ЗОП. Когато участника кандидатства за повече от една обособена позиция представя Плик №2 и Плик №3 за всяка една позиция поотделно.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на сомостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Център за настаняване от семеен тип – гр. Берковица”.
1) Кратко описание

Да се изготви Работен проект по обособената позиция съгласно техническото задание за обособената позиция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Няма

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Кандидата представя Плик №2 и Плик №3 за всяка една обособена позиция поотделно.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Дом за възрастни хора – с. Бистрилица”
1) Кратко описание

Да се изготви Работен проект по обособената позиция съгласно техническото задание за обособената позиция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Няма

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Кандидата представя Плик №2 и Плик №3 за всяка една обособена позиция поотделно.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Внедряване на мерки за енергийна ефективност в Детска ясла – гр. Берковица”
1) Кратко описание

Да се изготви Работен проект по обособената позиция съгласно техническото задание за обособената позиция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Няма

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Кандидата представя Плик №2 и Плик №3 за всяка една обособена позиция поотделно.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на площадно пространство – гр. Берковица”
1) Кратко описание

Да се изготви Работен проект по обособената позиция съгласно техническото задание за обособената позиция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Няма

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Кандидата представя Плик №2 и Плик №3 за всяка една обособена позиция поотделно.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на част от парк „Георги Победоносец” с цел обособяване на спортна площадка с фитнес уреди и детска площадка – гр. Берковица”
1) Кратко описание

Да се изготви Работен проект по обособената позиция съгласно техническото задание за обособената позиция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Няма

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Кандидата представя Плик №2 и Плик №3 за всяка една обособена позиция поотделно.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Рехабилитация на ул. „Криви рог” – гр. Берковица”
1) Кратко описание

Да се изготви Работен проект по обособената позиция съгласно техническото задание за обособената позиция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

3) Количество или обем

Няма

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Кандидата представя Плик №2 и Плик №3 за всяка една обособена позиция поотделно.