Версия за печат

00479-2012-0016

BG-Балчик: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БАЛЧИК, ул. "21-ви септември" № 6, За: Сава Тихолов - ръководител проект, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71053, E-mail: pr@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на финансов одит по проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013г. Проектът на Община Балчик: „Балчик – сцена на изкуствата“ се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие" Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: Община Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на финансов одит по проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013г. Поръчката се финансира по проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-10/2010/006 по ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79200000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги; данъчни консултации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на финансов одит по проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013г. Проектът на Община Балчик: „Балчик – сцена на изкуствата“ се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие" Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”

Прогнозна стойност без ДДС
3900 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 30 лв. /тридесет лева/ • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 BIC: UNCR BG SF БАНКА: УниКредитбулбанк Община Балчик, код на плащане 447000 • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на «Банкова гаранция за участие». Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да предостави гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС в една от следните форми: неотменима и безусловна банкова гаранция или превод по набирателна сметка на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

А/ Авансово плащане в размер на ……..(до 20%) от стойността на договора, в срок от 45 работни дни от представяне на фактура за аванса, съгласно офертата на участника. Б/ Финално плащане на стойността по договора, в срок от 45 работни дни от подписването на приемно-предавателен протокол за пълно предоставена услуга и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че избрания за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, то следва в срока, определен от Възложителя за подписване на договора за обществена поръчка да представи документи за регистрация на търговско дружество по смисъла на чл. 63 от Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнителят е длъжен да извърши услугата и дейностите, свързани с нея в срок от 12 месеца от деня, следващ датата на подписването му, но не по-късно от 07.08.2013г. или края на срока на изпълнение на проект с номер BG161PO001/1.1-10/2010/006, за финансиране на проект: „Балчик – сцена за изкуствата“, финансиран по Оперативна програма „регионално развитие“ 2007-2013г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, документа за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност; 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (ако е приложимо). 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал); 6. Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 2а и т. 4 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 7. Документ за внесена гаранция за участие 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и техническите възможности и квалификация на участника а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части от годишните финансови отчети) на участника за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.); б) Справка-информация (по образец) за общия оборот и за оборота на финансов одит, за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Списък на договорите за финансов одит, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за основните финансови одити; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на финансовия одит, както и дали той е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б) Списък на експертите, които ще извършат услугата по финансов, придружена от сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители – Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) или чуждестранни еквиваленти на Българския сертификат за дипломирен експерт-счетоводител (ДЕС) - CPA, ACCA, CDSA, CA в) Застраховка „Професионална отговорност на регистрираните одитори”. 9. Списък за подизпълнителите, ако се предвиждат такива от участника; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато е приложимо (по образец). 12. Документ за закупена документация 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, приложението към него и специфичните условия по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП и Декларация в свободен текст по чл. 56, ал. 1 т. 11 ЗОП. 14. „Предложение за изпълнение на поръчката” 15. “Предлагана цена” Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно технически възможности и квалификация се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението, като изискванията се отнасят общо за обединението. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части от годишните финансови отчети) на участника за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.); б) Справка-информация (по образец) за общия оборот и за оборота на финансов одит, за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 8000 лв. (осем хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. Участникът трябва да има минимален оборот от финансов одит за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в размер равен или по-голям от 6000 лв. (шест хиляди лева) без ДДС общо за трите/съответните години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ оборот и оборот от финансов одит се отнася за общия оборот и оборота от финансов одит на участниците в обединението за предходните три приключили финаносви години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на договорите за финансов одит, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за основните финансови одити; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на финансовия одит, както и дали той е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б) Списък на експертите, които ще извършат услугата по финансов, придружена от сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители – Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) или чуждестранни еквиваленти на Българския сертификат за дипломирен експерт-счетоводител (ДЕС) - CPA, ACCA, CDSA, CA в) Застраховка „Професионална отговорност на регистрираните одитори”
Минимални изисквания: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 2 (два) договора за финансов одит за периода от началото на 2009 г. до 31.12.2011 г. б) Участникът следва да предложи поне един ключов експерт, който ще извърши услугата по финансов одит, притежаващ сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители – Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) или чуждестранни еквиваленти на Българския сертификат за дипломирен експерт-счетоводител (ДЕС) - CPA, ACCA, CDSA, CA. Кандидатът и/или одитиращото лице трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност на регистрираните одитори”
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.10.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки участник може да закупи документацията за участие в срок до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. Цената на документацията е 10 лева с включен ДДС, платими в брой в касата на Община Балчик или по банков път по следната банкова сметка на IBAN: BG38UNCR96608497503315, BIC:UNCRBGSF при Уникредит Булбанк В документа за внасяне на сумата следва да се посочи предмета на поръчката, за които се внася. Сумата следва да бъде внесена в брой, в касата на Община Балчик, при получаване на документацията или по банков път-когато участникът е поискал документацията да му бъде изпратена от възложителя. Закупуването на документацията по банков път става след изпращане на писмено искане съдържащо основните данни на участника, адрес за получаване чрез куриер за негова сметка и приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на документацията. Комплектът документи може да се закупи в работен ден от 8.00 до 12.00часа и от 13.00 до 16.00 часа в касата на Община Балчик І-ви етаж / център за административни услуги и информация/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.10.2012 г.  Час: 11:00
Място

Общинска администрация Балчик, гр. Балчик, пл. "21 септември" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се възлага във връзка с проект „Балчик – сцена на изкуствата“, финансиран с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-10/2010/006 по ОП „Регионално развитие“ 2007 – 2013, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие", Oперация 1.1: „Социална инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-10/2010 „Подкрепа за създаване и промотиране на иновативни културни събития”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ