Версия за печат

00530-2012-0047

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Бул."Княз Ал. Дондуков" 52, За: Камелия Михайлова - н-к отдел в дирекция КПМД, България 1000, София, Тел.: 02 98593955, E-mail: k.mihaylova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция KПМД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на самолетни билети и медицински застраховки за превоз по въздух на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на НАП”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осигуряване на самолетни билети (икономична класа) и медицински застраховки за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служители на Националната агенция за приходите за период от 12 месеца от сключване на договора или до сключване на рамково споразумение от страна на Централния орган за обществени поръчки (ЦООП) в рамките на този срок. Основните дестинации, по които се извършват командировки на служители на НАП са: Брюксел, Лондон, Ливърпул, Дъблин, Париж, Рим, Берлин, Франкфурт, Мюнхен, Виена, Лисабон, Мадрид, Стокхолм, Копенхаген, Амстердам, Берн, Будапеща, Краков, Любляна, Букурещ, Талин, Вилнюс, Прага, Братислава, Истанбул, Москва, Ню Йорк, Вашингтон. Този списък не е изчерпателен и възложителят не се ангажира със закупуване на билети по всички от изброените дестинации, нито се ограничава да закупува билети само в рамките на изброените дестинации.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34980000

Описание:

Билети за превоз

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 25
Показател: Финансова оценка; тежест: 75
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472104 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 486864 от 14.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 114 / Обособена позиция №: / Заглавие:осигуряване на самолетни билети (икономична класа) и медицински застраховки за служителите на Националната агенция за приходите при служебните им пътувания, съгласно изискванията на Възложителя
V.1) Дата на сключване договора
23.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Хорнит"ООД, ЕИК 020556093, ул."Постоянство" 67 "А", България 1111, София, Тел.: 02 9819817, E-mail: lili@hornit.bg, Факс: 02 9819814

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок на изпълнение - 12 месеца от сключване на договора или до сключване на рамково споразумение от страна на Централния орган за обществени поръчки (ЦООП) в рамките на този срок. Максимално допустимата стойност на договора е в размер на 150 000лв. без ДДС. В случай че в срока на изпълнение на договора от страна на ЦООП* се сключи рамково споразумение за осигуряване на самолетни билети за превоз на въздух по пътници и багаж при служебни пътувания за нуждите на органите на изпълнителната власт и второстепенни разпоредители на бюджетни кредити към тях, договорът с избрания изпълнител след провеждане на настоящата процедура ще бъде прекратен предсрочно със седемдневно писмено предизвестие от страна на Възложителя, за което последният няма да дължи неустойки или обезщетения. *Забележка: Централеният орган за обществени поръчки (ЦООП) към МФ е създаден с ПМС № 112/04.06.2010 г. за провеждане на обществени поръчки за нуждите на органите на изпълнителната власт. С решение № РМФ-55 от 17.09.2010 г. Централният орган за обществени поръчки откри процедура, за сключване на рамково споразумение за възлагане на централизирана обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към тях с предмет: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина”. След сключване на рамковото споразумение от ЦООП, договорът с избрания изпълнител по настоящата процедура ще бъде предсрочно прекратен.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219535

VI.3.2) Подаване на жалби

.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор