Версия за печат

02724-2012-0028

BG-гр.Гоце Делчев: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЮГОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ"ДП,ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ'ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ", гр.Гоце Делчев,ул."Скопие"№2, За: Рая Тунчева-юрист, РБългария 2900, гр.Гоце Делчев, Тел.: 0751 60585, E-mail: dl_gdelchev@abv.bg, Факс: 0751 60585

Място/места за контакт: Териториално поделение"ДГС Гоце Делчев'

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Държавно предприятие-териториално поделение

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горите-управление,възпроизводство,ползване и опазванеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите-управление,възпроизводство,ползване и опазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Провеждане на открита процедура по реда на ЗОП с предмет: „Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали ,офис консумативи,компютри и офис техника необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " Държавно горско стопанство Гоце Делчев"” при „ЮЗДП”ДП гр.Благоевград.Предметът на обществената поръчка включва три обособени позиции,както следва:Обособена позиция № 1-Доставка на канцеларски материали.Обособена позиция № 2-Доставка на офис консумативи,Обособена позиция № 3-Доставка на компютри и офис техника.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Гоце Делчев,Административната сграда на ТП'ДГС Гоце Делчев",ул.Скопие№2
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ДОГОВОР № 55 ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА „Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали ,офис консумативи,компютри и офис техника необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " Държавно горско стопанство Гоце Делчев" при „ЮЗДП”ДП гр.Благоевград от 23.08.2012 г І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя канцеларски материали,офис консумативи, компютри и офис техника съгласно приложение № 1 към настоящия договор, за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДГС Гоце Делчев" при "ЮЗДП" ДП гр.Благоевград , съгласно оферта, която е неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената му.Количествата са прогнозни съгласно приложение 1 към договора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 39263000, 30197630

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
Хартия за печатане


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3245.43 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 28 от 01.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 55 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали ,офис консумативи,компютри и офис техника необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " Държавно горско стопанство Гоце Делчев" при „ЮЗДП”ДП гр.Благоевград
V.1) Дата на сключване договора
23.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

. “Престиж Бизнес- 93“ООД и ЕИК:811130355, област Благоевград, община Благоевград,гр.Благоевград, ул. «Тодор Александров» № 37,, РБългария 2700, гр.Благоевград, Тел.: 073 885000, Факс: 073 831717

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3245.43 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор