Версия за печат

02718-2012-0151

BG-к.к. Пампорово , обл. Смолян , общ. Чепеларе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Държавно предприятие -Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян, к.к. " Пампорово " - административна сграда на " Южноцентрално държавно предприятие ", За: Асен Карабов- нач. отдел "СДГ" при ЮЦДП, България 4870, к.к. Пампорово , обл. Смолян , общ. Чепеларе, Тел.: 03095 8003, E-mail: ucdp_smolian@abv.bg, Факс: 03095 8003

Място/места за контакт: к.к. " Пампорово " - административна сграда на"Южноцентрално държавно предприятие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.ucdp-smolian.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на горски територии - държавна собственост, ловно стопански дейности

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Сключване на рамково споразумение с предмет:" Проектиране и строителство на горски автомобилни пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях", в съответсвие с нуждите на " Южноцентрално държавно предприятие".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: в териториалният обхват на "Южноцентрално държавно предприятие" ДП
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един изпълнител

Срок на действие в месеци

48

Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Към момента възложителят не е в състояние да предвиди конкретния размер на средствата, които ще бъдат определени за дейностите, в рамките на следващите години, до края на рамковото споразумение, като си запазва правото за определянето им, на база възможностите и нуждите на възложителя. Конкретните стойности на отделните поръчки, през периода на действие на рамковото споразумение, както и начините на плащане, ще бъдат определяни в рамките на конкретните договори, сключвани на основа на рамковото споразумение.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Сключване на рамково споразумение с предмет: "Проектиране и строителство на горски автомобилни пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях" , в съответсвие с нуждите на "Южноцентрално държавно предприятие". Възложителят предвижда възлагането на проектантски и строителни дейности, в рамките на четири години, считано от сключване на рамковото споразумение, свързани с извършване на проектиране и строителство на горски автомобилни пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях,предоставени за управляване на "Южноцентрално държавно предприятие"- гр. Смолян. Според административното деление на Република България ЮЦДП обхваща изцяло областите Пловдив и Смолян и по-голяма част от областите Кърджали и Пазарджик. В горскостопанско деление ЮЦДП включва териториалния обхват на дейност на РДГ Пловдив, РДГ Смолян и по- голяма част от РДГ Пазарджик и РДГ Кърджали. Териториалния обхват на Южноцентрално държавно предприятие включва районите на дейност на 34 държавни горски стопанства и 7 държавни ловни стопанства.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45100000, 45220000, 45230000, 45233200, 45233300, 77211000, 71000000, 71200000, 71300000, 45233320, 45240000

Описание:

Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка
Услуги, свързани с дърводобива
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Архитектурни и свързани с тях услуги
Инженерни услуги в строителството
Строителни работи по изпълнение на основа на други пътища
Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е определена на база предвидените средства, които следва да постъпят във фонд „Инвестиции в горите „ през 2012 година, умножен по 4 (четири), в съответствие с изискванията на ЗОП. Към момента възложителят не е в състояние да предвиди конкретния размер на средствата, които ще бъдат определени за дейностите, в рамките на следващите години, до края на рамковото споразумение, като си запазва правото за определянето им, на база възможностите и нуждите на възложителя. Конкретните стойности на отделните поръчки, през периода на действие на рамковото споразумение, както и начините на плащане, ще бъдат определяни в рамките на конкретните договори, сключвани на основа на рамковото споразумение.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 160 000 лв. (сто и шестдесет хиляди лева), която представлява 1% от прогнозната стойност на поръчката. 1.1.2. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по банкова сметка на "Южноцентрално държавно предприятие" ДП. 1.1.5. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в открита процедура с предмет: „Сключване на рамково споразумение с предмет: "Проектиране и строителство на горски автомобилни пътища и транспортна техническа инфраструктура към тях", в съответсвие с нуждите на ЮЦДП". Чуждестранните участници могат да представят банкова гаранция в Евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс “Евро за Лев”, определен от БНБ за деня на учредяване на гаранцията. 1.1.6. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: не е представил документ за внесена гаранция за участие, към датата на подаване на офертата или;е представил документ за внесена гаранция за участие, който не отговаря на изискванията на възложителя, или;e представил банкова гаранция, в която не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима или; е в полза на Възложителя, или; е със срок на валидност 120 или повече дни от датата на представяне на офертата, или е за настоящата обществена поръчка. 1.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение 2.1. Размер на гаранциите за изпълнение на договорите за възлагане на общ.поръчки 2.1.1. Гаранции за изпълнение ще бъдат представяни поотделно за всеки конкретен договор за възлагане на общ.поръчка. Гаранцията за изпълнение на конкретния договор за възлагане на общ.поръчка ще бъде в размер на 3% (три процента) от стойността на конкретния договор. 2.1.2. Гаранцията за изпълнение може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Изпълнителите на договора за възлагане на общ.поръчка представят банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение, при сключването на договора. 2.1.3. Когато избраният изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко 15 дни след изтичане на срока на договора за възлагане на общ.поръчка; има възможност за нейното усвояване на части. 2.2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на общ.поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юр.лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Към момента възложителят не е в състояние да предвиди конкретния размер на средствата, които ще бъдат определени за дейностите, в рамките на следващите години, до края на рамковото споразумение, като си запазва правото за определянето им, на база възможностите и нуждите на възложителя. Конкретните стойности на отделните поръчки, през периода на действие на рамковото споразумение, както и начините на плащане, ще бъдат определяни в рамките на конкретните договори, сключвани на основа на рамковото споразумение. При заявка от Възложителя за извършване на инженеринг (проектиране и строителство) на конкретен обект, Изпълнителят изработва в съответствие с действащите норми и правила при инвестиционното проектиране работен проект, придружен от количествена сметка, и го предава на Възложителя за одобрение. Заплащането на работното проектиране става съобразно предложението на изпълнителя като процент от определения бюджет за съответния обект. След одобрението на Възложителя на работния проект, Изпълнителят остойностява количествената сметка съгласно предложените ценообразуващи показатели в своята оферта съобразно актуалния към момента “Справочник за цените в строителството” /СЕК/ и я представя на Възложителя за одобрение. Необходимите строително-монтажни работи се смятат за възложени само след съгласуване от страна на Възложителя и двустранно подписана количествено-стойностна сметка. При необходимост да бъде осъществена като съпътстваща дейност и услуга по дърводобив – сеч, извоз, разкройване и рампиране на временен склад, Изпълнителя ще осъществява услугата в обема съгласно определеното от Възложителя, по цени определени съобразно средната достигната стойност през предходното шестмесечие за добив на конкретния дървесен вид и сортимент, в конкретното ДГС/ДЛС, на чиято територия се извършва услугата, и коригирани с процента намаление съгласно предложението на участника. Заплащането ще се извършва по банков път, съгласно условията на конкретния договор, въз основа на действително извършени услуги и строително-монтажни работи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1, ал.2, т.1, т.2, т. 2а, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2, т.1, т.2, т. 2а, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от втора група – трета и четвърта категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен. Участникът трябва да е регистриран в публичния регистър по реда на чл.241 от Закона за горите за дейността "добив на дървесина".Участниците представят оферта, съдържаща: Плик 1, съдържащ: Оферта за участие; Списък на документите, съдържащи се в офертата; Копие, заверено с подпис и печат на участника, на удостоверение за актуално състояние или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение - за всеки един член на обединението; При участници обединения – нотариално заверен договор за създаване на обединение, подписан от лицата в обединението, съдържащ задължително минимум изискваните от Възложителя условия и в който задължително се посочва представляващият обединението; Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника;Декларация за липса на обстоятествата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП; Декларация за спазване на етичните клаузи; Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; Документ за закупена документация за участие – копие, заверено с подпис и печат на участника; Документ за внесена гаранция за участие – оригинал; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал с нотариална заверка); Други документи изискуеми съгласно обявлението и документацията; Плик №2 - Предложение за изпълнение на поръчката; Плик №3 - Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника: 1а. Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години, подписани и подпечатани от участника на всяка страница. В случай че лицата са регистрирани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията, и документът е достъпен в публичния регистър, представянето на документа не е задължително. 1б. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от сходни дейности на участника, за последните три приключени финансови години. 2. Копие от валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), които ще осъществяват проектирането и строителството, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им. 3. Банкова референция или еквивалентен документ от обслужващата банка, че участникът разполага с финансов ресурс под формата на собствени финансови средства или кредитна линия в размер най-малко 4 000 000/четири милиона /лева. Издаденият от банката документ следва да посочва наличието на средства по разплащателни и депозитни сметки и/или размер от кредити за оборотни цели (финансов/кредитен ресурс) на участника или на съответния член на обединението, както и да е валиден към датата на подаване на офертата. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Документите по настоящата точка се представят от членовете на обединението, чрез които участникът доказва съответствието си със съответния критерий за подбор, при отчитане и разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да е реализирал оборот сумарно за последните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011г.) в размер не по- малко от 20 000 000/двадесет милиона/ лева без ДДС от проектиране и/или строителство. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага според процентното участие на подизпълнителя, като сумата от 20 000 000 лв. се умножава по процента на участие на подизпълнителя, а вида на дейностите, от които е реализиран оборотът, е в съответствие с вида на дейностите, които подизпълнителят е декларирал, че ще извършва. 2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”. Изискването се отнася за участници/членове на обединение/подизпълнители, които ще извършват проектантски дейности и съответно – строителни дейности, и които подлежат на задължително застраховане, в съответствие с конкретната дейност. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но изготвена и сключена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. По отношение на проектантските дейности, застраховката следва да включва физическите лица – проектанти (в случай че застрахованият е юридическо лице) или да е издадена на съответното физическо лице – проектант. В първия случай следва да се представи списък-приложение към застрахователната полица, съдържаща физическите лица, включени в нея или доказателства, че съответното физическо лице-проектант е в трудово правоотношение със застрахованото лице. Застрахователното покритие следва да съответства на категорията на обекта, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/обн.ДВ, бр.17 от 2004 г.Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие. При наличие на подизпълнител, който ще извършва проектиране и/или строителство, изискването се отнася и за него. 3. притежава финансов ресурс под формата на собствени финансови средства или кредитна линия в размер най-малко 4 000 000/четири милиона/ лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители критериите за подбор се прилагат спрямо тях съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1а. Списък на изпълнени договори за проектиране, строителство и добив на дървесина през последните 5 години, към датата определена като краен срок за подаване на оферти 1б.Препоръки за добро изпълнение. От представените препоръки следва да е видна цялата релевантна информация, а именно: Предмет на договора, Възложител и изпълнител, Период на изпълнение на договора, Стойност на договора, Координати за контакт с представители на възложителя, издал референцията. В случай че референцията е издадена на името на изпълнител – обединение, участникът следва да представи копие от договор за разпределение на дейностите по съответната поръчка, за която е издадена референцията, от който по безспорен начин да е видно изпълнението на съответната дейност от съответния участник, представящ референцията. 2. Заверено от участника копие от Удостоверение от Изпълнителна агенция по горите, че участникът е вписан в публичния регистър на търговците при Изпълнителна агенция по горите за извършване на изискуемите дейности. 3. Заверено от участника копие от Разрешение, издадено по реда на Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия, за употреба на взривни вещества за граждански цели на територията на страната. 4.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, ведно с талон - приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице. 5.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. 6.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен. 7. Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 8. Декларация за оборудването и специализираната техника, с които разполага участникът (по образец на участника). Към декларацията задължително се прилагат и доказателствени документи, удостоверяващи собствеността или правото на ползване на декларираните техника и оборудване. 9.Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществените поръчки с приложени документи за придобити образование, квалификация и професионален опит, за лицата, упоменати в минималните изисквания.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да: 1.1 докаже опит в изпълнение на договори (минимум един) за строителство и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или инженеринг на пътища през последните 5 (пет) години, на обща стойност не по-малко от 3 000 000 лв. 1.2 докаже опит в изпълнение на договори (минимум един) за строителство и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или инженеринг на съоръжения към пътища (мостове, подпорни стени и др.) през последните 5 (пет) години, на обща стойност не по-малко от 1 000 000 лв. 1.3. да е осъществил добив на дървесина през последните 5 (пет) години, в общ обем не по-малко от 90 000 /деветдесет хиляди / куб.м. 2. Участникът да е вписан в публичния регистър на търговците при Изпълнителна агенция по горите за извършване на следните дейности в горски територии: Добив на дървесина. 3. Участникът да притежава валидно разрешение, издадено по реда на Закона за оръжията, боеприпасите, взривните вещества и пиротехническите изделия, за употреба на взривни вещества за граждански цели на територията на страната. 4. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи втора група, от III-та и IV-та категория, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен за изпълнение на аналогични видове строителни работи. 5. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 6. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен. 7. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен Сертификатите по предходните точки трябва да са с обхват, съответстващ на обекта на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Останалите техническите изисквания са посочени в поле VI.3) Допълнителна информация При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители критериите за подбор се прилагат спрямо тях съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показатели; тежест: 70
Показател: Финансови показатели; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се предоставя на заинтересованите лица всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа и от 13:30 до 16:00 часа в деловодството на административната сграда на Южноцентрално държавно предприятие,к.к.Пампорово, общ.Чепеларе,/бившата администрация на ТП ДГС Пампорово/ до 13.09.2012 г. срещу представяне на касов ордер за внесени в касата на ЮЦДП или представяне на банково бордеро по банкова сметка: IBAN: BG45DEMI92401000050251,BIC:DEMIBGSF,БАНКА: ТБ „Д” АД , офис гр. Асеновград

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.10.2012 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Южноцентрално държавно предприятие гр. Смолян, к.к.Пампорово, общ. Чепеларе (бивша администрация на ТП ДГС Пампорово)

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Технически изисквания (продължение): 8. Участникът да разполага със следното оборудване и техника: Техника за земни и пътни работи: Багер с обратна лопата /колесен или верижен/ снабден с приспособление хидро чук или комбиниран багер - 2 броя; Мини-багер – 2бр. Булдозер – 2бр. Компресор – 1бр. Челен товарач с обем на коша мин.1,5м3 – 1бр. Автогрейдер - 1 брой; Самосвали с товароносимост минимум 10т.- 6 броя; Валяци за пътни и земни работи – 2 броя; Храсторез – 2бр Автокран с товароподемност минимум 10т. - 1 брой Трошачно-сортировъчни инсталации (кариерни стопанства) Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на материали и работи на строежите, както и следната специализирана техника, във връзка с извършването на дейности в горски територии: специализирани трактори за дърводобив, регистрирани в КТИ – мин. 4 бр бензино–моторни триони, регистиррани в КТИ- мин. 12 бр Забележка: Лицата, работещи с моторни триони,съответно да притежават свидетелство за правоспособност за работа с такива товарни автомобили с висока проходимост и минимални изисквания 4 х 4 – мин. 7 бр жива тяга за извозване на дървесина /коне, мулета, катъри, магарета/,съответно паспортизирани - мин. 20 бр. 9. Участникът да разполага със следните ключови експерти, наети по трудово или гражданско правоотношение, както следва: Проектант по част: „Архитектурна” – 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" по специалността или еквивалентно образование и 7 години професионален опит по специалността да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност Проектант по част :„Пътна” – 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" по специалността или еквивалентно образование и 7 години професионален опит по специалността Проектант по част: „Геодезическа” – 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" по специалността или еквивалентно образование и 5 години професионален опит по специалността Проектант по част: „Конструктивна” - 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" по специалността или еквивалентно образование и 5 години професионален опит по специалността Проектант по част: „Електрическа”- 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" по специалността или еквивалентно образование и 5 години професионален опит по специалността Проектант по част: „В и К” - 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" по специалността или еквивалентно образование и 5 години професионален опит по специалността Проектант по част: „ОВК и Енергийна ефективност”- 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" или еквивалентно образование и 5 години професионален опит по специалността Проектант по част: „Инженерно-геоложки проучвания”- 1 бр Изисквания: да има завършена минимална образователна степен "магистър" по специалността или еквивалентно образование и 5 години професионален опит по специалността Технически ръководител по част “АС” – 1 бр с образователна магистърска степен „строителен инженер“, специалност “ПГС” или “ССС” или еквивалентна, с минимум 7 години професионален опит по специалността Технически ръководител по част “Пътна” – 1 бр с образователна магистърска степен „строителен инженер“, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, с минимум 7 години професионален опит по специалността Геодезист – 1 бр с образователна магистърска степен „строителен инженер“, специалност „Геодезия” или еквивалентна, с минимум 7 години професионален опит по специалността Координатор по качеството и Координатор по ЗБУТ - по 1 лице, с образователна магистърска степен „строителен инженер“, притежаващ удостоверение за придобита квалификационна степен, с минимум 4 години професионален опит в строителството

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ