Версия за печат

00283-2012-0005

BG-Банско: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1, За: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Сашка Георгиева Въчкова - Зам. Кмет на община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Почистване на корекцията на река Глазне и реконструкция на прагове - II- ри етап”".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на настоящата процедура е: Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Почистване на корекцията на река Глазне и реконструкция на прагове - II- ри етап”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Почистване на корекцията на река Глазне и реконструкция на прагове - II- ри етап”. Изпълнителят ще извърши предвидените дейности при условия, изисквания и в обхват, посочен от Възложителя в Техническата спецификация и при условията на договора, както и при спазване изискванията на действащото българско законодателство.

Прогнозна стойност без ДДС
719991 BGN
ІІ.2.2) Опции

Срокът за изпълнение на поръчката е не по-късно от 30.12.2012 г. Срокът на изпълнение започва да тече от датата на влизане в сила на договора между община Банско и избрания изпълнител на настоящата обществена поръчка.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 7 199 (седем хиляди сто деветдесет и девет) лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открита процедура за избор на изпълнител с предмет: “Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Почистване на корекцията на река Глазне и реконструкция на прагове - II- ри етап".Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: на отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка; на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; в) в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Банско: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF, при банка: „Първа инвестиционна банка” АД, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП с предмет: “Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Почистване на корекцията на река Глазне и реконструкция на прагове - II- ри етап";Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Банско и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на обекта. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането към Изпълнителя по договора се извършва по следния начин: 1. Авансово плащане – до 30 % (съгласно ценовото предложение на избрания Изпълнител) от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на влизане в сила на настоящия договор и след представяне на банкова гаранция или запис на заповед за обезпечение на пълния размер на аванса. а). Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. б). Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя и съответно издадена фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 работни дни от попдписване на протокола. 2. Междинни плащания (не повече от 80 % от общата цена по настоящия договор) и окончателно плащане – в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Настоящата открита процедура е за възл. на общ. поръчка, при която всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физ. или юрид. лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в ЗОП и предварително обявените от Възложит. условия и указания, посочени в документацията за участие. Представят се: 1). Удостов. за акт. състояние и док. за регистр. или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР – за българско юрид. лице, документ за рег. на чужд. лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице – копие от документ за самоличност.Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице следва да приложи нот. зав. учр. акт (споразум.) на обединението. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица, включени в състава на обединения, представят удостов за акт. състояние или ЕИК (за юридическо лице) или документ за рег. на чуждестранно лице съобразно националното му законод., в офиц. превод.2).Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.;3). Адм. сведения за участника - по обр. ;4). Декл., че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката-по обр.; 5). Декл., че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по обр.;6).Декл. за приемане на условията в проекта на договора - по обр.;7). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2 и5 от ЗОП;по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т.1,3 и 4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по обр.;8). Документ за регистр. по ЗДДС - зав. копие;9). Доказателства за иконом. и фин. състояние на участника, и техническите възможности - справка за оборота от строителство за последните 3 календарни години - по обр.; документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – оригинал или зав. копие; списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 3 години - по обр.; списък на техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на общ. поръчка - по обр.;декл. за техническо оборудване - по обр.; сертификати-ISO 9001:2008,ISO 14001:2004,OHSAS 18001:2007 или еквиваленти - заверени от участника копия . ;удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя;10).Копие от Застрах.„Професионална отговорност” съгл. чл.171, ал.1 от ЗУТ. 11).Декл. за участие на подизпълнител - по обр.; 12).Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процед. като такъв - по обр.;13).Декл. за оглед на обекта - по обр.;14).Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова) за отговорност и разположение - по обр.;15).Декл. за спазването на изискването за мин. цена на труда- по обр.;16).Документ за закупена тръжна документация - ориг. или зав. копие; 17).Документ за внесена гаранция за участие – ориг. на вносната бележка или ориг. на банковата гаранц. за участие; 18).Предложение за изпълнение на поръчката - по обр.;19). Ценово предложение и приложена КСС към него - по обр.; 20).Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал.2 във връзка с чл.56, ал.1, т.1, т.4, т.5, т.6 и т.11 от ЗОП; Миним. изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите по чл. 56, ал.1, т.1 и т.6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т.6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие; 3.Копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за строителство да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност” с валидност за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има оборот от строителство, общо за последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.) в размер не по-малко от: 1 500 000.00лв. (един милион и петстотин хиляди лева) 2.Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитен ресурс в размер не по-малък от: 300 000.00лв. (триста хиляди лева); 3. Участникът да има сключена застраховка „Професионална отговорност”, която да е валидна минимум 60 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка; За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка задължително се представят и Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на строителството, наименование и стойност на обекта, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания – представя се заверено от участника копие. 2.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 3.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 4. Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за здравето и безопасността при работа с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 5.Заверено копие "вярно с оригинала" от участника на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, за четвърта група, първа категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите; 6.Списък на техническите лица. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки и др.); 7. Участникът трябва да разполага със собствена или наета строителна механизация, с която да се изпълняват строително монтажните и ремонтни работи.;
Минимални изисквания: 1.През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил договор/и с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от 400 000 (четиристотин хиляди) лева; Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата. Под договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка следва да се разбират: строително – монтажни работи, свързани с отводняване, корекция на речни корита, изграждане на хидро съоръжения за предотвратяване на наводнения, укрепителни съоръжения и др. 2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 3.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 4. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. 5.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за четвърта група, първа категория; 6.В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени: поне двама специалисти, наети по договор със специалност строителен инженер, образователна степен “магистър” и не по – малко от 5 (пет) години професионален опит по специалността; 7.Декларация за наличната строителна механизация – собствена или наета, към която се прилагат копия от инвентарната книга, документи за собственост или нотариално заверени договори за наем; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.09.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 24.00 лв.;Сумата следва да бъде внесена в касата на община Банско или по следната банкова сметка на Общината:IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Банско – гр. Банско, п.к. 2770, площад „Никола Вапцаров” №: 1, Общинска Банка - "Фронт офис", партерния етаж на сградата, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена. Документацията за участие може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.09.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

община Банско, гр. Банско,Общинска администрация - Банско, площад "Никола Вапцаров" №: 1, етаж 2 - "Ритуална зала".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата попада в праговете по чл.14, ал.3, т.1 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и Възложителя предоставя пълен достъп до документацията на посочения интернет адрес - www.bansko.bg в "Конкурси, търгове и обяви" , което обуславя предвидените съкратени срокове.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 6 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу Решението на Възложителя за откриване на настоящата процедура и/или решението за промяна, считано от датата на публикуването. Жалба може да се подава в срок до 10 (десет) дни, срещу решението на Възложителя за избор на изпълнител или за прекратяване на настоящата процедура, считано от датата на получаването им.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ