Версия за печат

00233-2012-0044

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ДП "Национална компания "Железопътна инфрраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" № 110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Анюта Томанова, Република Бълария 1233, София, Тел.: 02 9323941

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Република Бълария 1233, София, Тел.: 02 9326115

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: Централна гара София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София. Обществена поръчка включва проектиране, доставка и строителство, свързани с изпълнение на рехабилитацията на Гаров комплекс Централна гара София с цел привеждане на сградата в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1, 2 и 3 от ЗУТ. Изпълнителят следва да проектира и изпълни: функционално преустройство на разпределенията на етажите на приемната сграда във връзка с изискванията на отделните експлоатационни служби, бързото и удобно обслужване на заминаващите и пристигащите пътници, както и разполагане на търговски обекти и офиси върху оставащите незаети за основната дейност на приемната сграда площи; нови перонни покрития и настилки; пълно обновяване на пешеходния подлез с подмяна на хидроизолацията му, поради което ще бъде необходимо разваляне и направа на железен път в обсега на подлеза; рехабилитация на контактната мрежа в зоната на перонните покрития; направа на външен и вътрешен подземен паркинг. Проектът включва следните етапи: Първи етап: Проектиране, в т.ч.: Идеен проект: Идейният архитектурен проект следва да даде решение за функционално преустройство, екстериорни и интериорни решения, връзки с отделните блокове и нива, решение за перонните покрития. След разглеждане на част архитектура от Възложителя и отразяване на забележките/изискванията на Възложителя и/или Консултанта, ако има такива, идейният проект се разработва и за следните части: Интериор и обзавеждане, Конструктивна, ВиК, Отопление, вентилация и климатизация, Електро – Силнотокови инсталации, Слаботокови инсталации и системи, МиС – асансьори и ескалатори, Геодезия, Железен път, Контактна мрежа, Енергийна ефективност, Инсталация ВЕИ, Пожарна безопасност, ПОИС.; Технически проект: по всички части, като следва да съдържа и проект за временни преустройства за функциониране на гарата по време на строителството; Работен проект: работни чертежи, детайли и спецификации: разработват се по избрани от инвеститора системни решения. Втори етап: Извършване на работи по съгласуване и одобряване на проекта във фази Технически и Работен проект. Трети етап: Изпълнение на строежа Четвърти етап: Работи по въвеждане на строежа в експлоатация в т.ч.: - Изготвяне на екзекутивни чертежи по всички части на проекта в 3 екземпляра съгласно чл. 175, ал. 1,2 и 5 от ЗУТ. - Провеждане на тестове, единични проби и 72-часови изпитания; отстраняване на недостатъци; - Приемане на строежа и въвеждане в експлоатация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва възлагане на проектиране, доставка и строителство, свързани с изпълнение на рехабилитацията на Гаров комплекс Централна гара София. Приемното здание е със застроена площ 7519 кв.м. и разгъната застраена плащ 24562,69 кв.м. Пр изпълнението на СМР работи, не се предвижда спиране експлоатационната дейност на жп гарата. Обхватът на реконструкция и модернизация на сградата и гаровия комплекс включва:- пълно обновяване на приемната сграда;- пълно обновяване на пешеходния подлез с подмяна на хидроизолацията му, поради което ще бъде необходимо разваляне и направа на железен път в обсега на подлеза, осъществяващ достъп до 11 коловоза (6 перона) и с дължина 109 м;- перонни покрития и настилки;- рехабилитация на контактната мрежа в зоната на перонните покрития;- вътрешен подземен паркинг с приблизителна площ 700 м2;- направа на пътен подход и външен паркинг върху обща площ 5785 м2;- нови енергоефективни, високотехнологични модерни инсталации – електрическа, отоплителна, вентилационна, климатична, В и К, охранителна, видеонаблюдение; пасивни и активни алтернативни източници на енергия, използване на ВЕИ /възобновяеми енергийни източници/ и др., предложени от Изпълнителя, които да доведат до съкращаване на разходите за енергия; - ремонт на 6 стрелочни кабини;- система за информационни надписи и табели, пиктограми, табла за търговска информация и реклами, и др. - нови асансьори и ескалатори на местата, предвидени с архитектурния проект, както и да се подменят 10 броя /5 броя за изкачване и 5 броя за слизане/ остарели вече ескалатори в пешеходния тунел към пероните западна страна. Проектът следва да бъде изготвен в пълен обем съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и да съдържа следните части: Интериор и обзавеждане, Конструктивна, ВиК, Отопление, вентилация и климатизация, Електро – Силнотокови инсталации, Слаботокови инсталации и системи, МиС – асансьори и ескалатори, Геодезия, Железен път, Контактна мрежа, Енергийна ефективност, Инсталация ВЕИ, Пожарна безопасност, ПОИС.Проектът ще протече в следните етапи: Първи етап: Проектиране:Фаза Идеен проект-Идейният архитектурен проект следва да даде решение за функционално преустройство, екстериорни и интериорни решения, връзки с отделните блокове и нива, решение за перонните покрития. След разглеждане на част архитектура от Възложителя и отразяване на забележките/изискванията на Възложителя и/или Консултанта, ако има такива, идейният проект се разработва и за следните части: Интериор и обзавеждане, Конструктивна, ВиК, Отопление, вентилация и климатизация, Електро – Силнотокови инсталации, Слаботокови инсталации и системи, МиС – асансьори и ескалатори, Геодезия, Железен път, Контактна мрежа, Енергийна ефективност, Инсталация ВЕИ, Пожарна безопасност, ПОИС.Втори етап: Извършване на работи по съгласуване и одобряване на проекта във фази Технически и Работен проект.Техническият проект се разработва във всички изброени в заданието части трябва да съдържа и проект за временни преустройства за функциониране на гарата по време на строителството.Работен проект се разработва в работни чертежи, детайли и спецификации. Втори етап: Извършване на работи по съгласуване и одобряване на проекта във фази Технически и Работен проект.Трети етап: Изпълнение на строежаЧетвърти етап: Работи по въвеждане на строежа в експлоатация, вт.ч.: Изготвяне на екзекутивни чертежи по всички части на проекта; Провеждане на тестове, единични проби и 72-часови изпитания; отстраняване на недостатъци;Приемане на строежа и въвеждане в експлоатация.Приемането и въвеждането в експлоатация на обекта става по реда на Наредба № 2/31.07.2003 г.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

26


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 500 000 лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:"Рехабилитация на гаров комплекс Централна гара София". Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. Гаранция за изпълнение: при сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 12 (дванадесет ) месеца или парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Когато наредителят, съответно вносителят е чуждестранно физическо или юридическо лице, гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение могат да бъдат учредени или внесени, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. В срок до 40 (четиридесет) дни след влизане на договора в сила, за превеждане на аванс по договора от възложителя избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане,и със срок на валидност до окончателното му възстановяване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената на офертата трябва да покрива изцяло всички дейности по изпълнение на договора. Участникът представя разбивка на общата цена в лева без ДДС по Работни центрове (ЦР), като всеки ЦР включва дейности по ключови събития. Заплащането ще се извърши, въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, както следва:а) Авансово плащане в размер до 10 % от стойността на дог. без ДДС– в срок до 40 (четиридесет) дни след влизане на договора в сила и представяне на данъчна фактура за авансово плащане, както и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Срокът за плащане започва да тече след получаването на потвърждение от банката на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за валидността на банковата гаранция, представена от банката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Изплатеният аванс се приспада пропорционално по 20 % от всяко следващо плащане. б) Междинни плащания:Изпълнителят представя искане за междинно плащане на Консултанта, съобразно графика на плащанията. Това искане трябва да съдържа най-малко:- Подробен отчет за извършените дейности през периода, за който се иска плащане; - Подробен списък на изцяло изпълнените дейности по ЦР, за които се иска одобрение за плащане, както са показани в ценовата разбивка;- Актуализация на графика за плащанията, когато се налага актуализиране;- Всякакви допълнителни доказателствени документи, счетени за необходими от Консултанта. Консултантът извършва проверка по представените документи и проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности. По своя преценка, Консултантът може да посочи срок за отстраняване на констатираните недостатъци по предадената му документация за плащането или представяне на допълнителни документи. Междинно плащане се извършва след представяне на Възложителя от Консултанта на Акт за междинно плащане по утвърден и съгласуван с Възложителя формат, който съдържа:- Одобрен от Консултанта подробен отчет от Изпълнителя;- Подробен списък на изцяло изпълнените дейности по ЦР, одобрени за плащане от Консултанта, както са показани в ценовата разбивка;- Съпроводително становище на Консултанта относно хода на изпълнение на договора (съответствие с работната програма) и финансовия статус; както и данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Срокът за извършване на плащането по който и да е Акт за междинно плащане е 56 (петдесет и шест) календарни дни и започва да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е издал протокол за одобрение на плащането, след като е направил проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности.Сумата от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на договора без непредвидените разходи. в) Окончателно плащане:ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя искане за окончателно плащане на Консултанта, след приключване на всички предвидени в договора дейности. Това искане трябва да съдържа най-малко:- Подробен отчет за извършените дейности през периода, за който се иска плащане; - Подробен списък с дейностите по ЦР, за които се иска одобрение за плащане, както са показани в ценовата разбивка;- Всякакви допълнителни доказателствени документи, счетени за необходими от Консултанта. Окончателното плащане се извършва след представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Консултанта на Акт за окончателно плащане по утвърден и съгласуван с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ формат, който съдържа:- Одобрен от Консултанта подробен отчет от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Подробен списък с дейностите по ЦР, одобрени за плащане; - Съпроводително становище на Консултанта относно цялостното изпълнение на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по договора;както и данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Консултантът извършва проверка по представените документи и проверка на място за удостоверяване на реално извършените дейности. Възложителят ще извърши Окончателното плащане в срок от 64 (шестдесет и четири) календарни дни след датата на издаване на разрешение от ДНСК за ползване на обекта .

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. Ако в договорът (споразумението) не е посочен вида на работите и дела на участие на всеки от членовете в дейностите предмет на обществената поръчка, участникът ги представя чрез декларация в свободна форма подписана от лицето което го представлява. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

-Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие / видовете работи и обеми, които ще изпълнява/, ако участникът предвижда подизпълнители; Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител; - Декларация, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с „Технически спецификации” на Възложителя и действащата нормативна уредба в Р България. -Декларация за гаранционния срок за качеството на обекта, съгласно чл.20 на Наредба №2 от 31.07.2003г. на МРРБ за въвеждане в експлоатация на строежите в България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; -Декларация, с която гарантират отстраняване на появилите се неизправности на извършените строително монтажни работи, в 12 месечния период за отстраняване на неизправности и гаранционния период посочен в договора за извършените СМР - Декларация, че предварително са се запознали с особеностите на обекта. - Декларация, с която гарантират, че при сключване на договор се задължават да осигурят охрана на строит. обекти, м-ли и вс. съоръжения на жп инфр.за периода на прекъсване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и 5 и ал.5 от ЗОП. На отстраняване подлежат лицата, за които се установят обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т.5 от ЗОП. Чуждестранните юридически и физически лица удостоверяват с деклараци, че за тях не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал.2 т.1,3 и 5 съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.4 от ЗОП водят до отстраняване на участниците в процедурата. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отстъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. Участниците представят удостоверение за вписване в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, където задължително са вписани втора група – строежи от транспортната инфраструктура, първа категория строежи, , съгласно чл. 5, ал. 1 и ал.6 от ПРВВЦПРС. В случай, че изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася само за членовете на обединението, които ще извършват строителните дейности свързани с предмета на поръчката. Ако участникът е чуждестранно лице, се прилага разпоредбата на чл. 49, ал.1 от ЗОП. Участниците представят документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП: - копие от застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строежи първа категория или еквивалент; - счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.); - информация за общия оборот за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (обр. ПУ3-2). Ако участникът е обединение документите се представят за всяко лице, включено в обединението. чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност за строежи първа категория , съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалент. Общият годишен общ оборот на участника за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 год.) трябва да бъде минимум 150 млн. лв. без ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът задължително представя счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 ). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за общия оборот на участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2, 4, 7, т. 9, т. 10 и т. 11 от ЗОП от ЗОП: -Списък на договорите за строителство, рехабилитация, реконструкция на сгради, покриващи дейностите по поръчката, изпълнени през посл. 5 г. (считано от крайния срок за подаване на офертите), придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител или бенефициент. В тези препоръки се посочват: наим. на обекта, ст-ст, дата и място на строителството, рехабилитацията, реконструкцията и дейностите, които участникът е изпълнил по проектиране, изграждане и въвеждане в експлоатация на обекта и дали те са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания;- списък на технич. лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката (по образец), включ. на тези, отговарящи за проектирането, за контрола на качеството на изпълнение на строително -монтажните работи, за съответствие на влаганите материали със съществените изисквания, за безопасност и контрол по спазване на ЗБУТ, придружен с професионални автобиографии, включително разпределението им по сфери, покриващи дейностите по поръчката. Всеки член на ръководния екип и техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, декларира ангажираност към поръчката (обр. ПУ3-8, ПУ3-9);-списък на правоспособните лица и/или лица притежаващи свидетелство за правоспособност за длъжностите по чл. 2, ал. 1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от министър на транспорта и съобщенията, (обн. в ДВ, бр. 20 от 04.03.2003 г., посл.изм. и доп., бр. 102 от 22.12.2009 г.) с призната правоспособност пред ИА „ЖА” на основание чл. 10 от Наредба 58 от 2.08.2006 г., издадена от министъра на транспорта и съобщенията, (обн. ДВ, бр. 20 от 4.03.2003 г., попр., бр. 59 от 1.07.2003 г.), които ще извършват дейности свързани с безопасността на превозите и заверени копия от техните удостоверения за успешно положен изпит или призната квалификация по Наредба № 58 от 2.08.2006 г. за ПТЕДВСЖПТ; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните служители, на лицата, които отговарят за изпълнението на строителството, както и на проектантския състав за изпълнение на поръчката по всички части на проекта. Документ за пълна проектантска правоспособност за лицата, участващи в проектирането, съгласно разпоредбите на ЗУТ и чл. 7-9 от ЗКАИИП, или призната професионална квалификация, съгл. чл. 10 от ЗКАИИП; Лицата „технич. р-л” да притежават удостоверение за придобита ІІІ квалификационна група, съгласно ПБЗРЕТЦРМ от 2005г., или еквивалент, и „ПБЗРЕС до 1000 V” от 2005 год., или еквивалент;-декларация за техническото оборудване, с което разполагат участниците (собствено и наето) за изп. на общ. пор.за проектирането и за строителството. Ако участникът е обединение, изброените документи се представят за всеки член включен в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях,а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Участниците представят: сертификат за внедрена СУК по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалентен, сертификат за внедрена система за управление на ЗБУТ по стандарт BS OHSAS 18001:2007 (OHSAS 18001:1999) или еквивалентен и сертификат за внедрена система за управление на ОС по стандарт БДС EN ISO 14001:2005, или еквивалентен. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, сертификатите БДС EN ISO 9001:2008 и BS OHSAS 18001:2007 (OHSAS 18001:1999) се представят за всеки член в обединението, а сертификата по БДС EN ISO 14001:2005 за тези членове,които щще изв.строит.дейн . Когато участникът предвижда участие на подизпълн. сертификатите се представят и за тях,а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда,доказващи съответствие с поставените изисквания,съгл.чл.53,ал.4 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Успешно завършени подобни обекти през последните 5 г. (считано от крайния срок за подаване на офертите), като поне 1 от тези обекти е сграда с РЗП по-голяма от 5 000 кв.м. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за завършени подобни обекти се отнася общо за участниците в обединението. Под подобен обект се разбира обект за ново строителство и/или основен ремонт, реконструкция, преустройство, рехабилитация, модернизация, съдържащ дейности не по-малко от проектиране и извършване на строителни дейности по конструкцията, инсталациите и архитектурното изпълнение на сгради за обществено ползване.Обектът трябва да е изпълнен, приет и въведен в редовна експлоатация, което се доказва с препоръката за добро изпълнение.Р-л на проекта – да има опит като р-ли на строит. и/или проект. на сгради на поне на 2 подобни обекта. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на осн. ремонт, реконструкция, рехабилитация, модернизация и/или ново строит. на подобни обекти, доказва се с препоръки за добро изпълнение от съответните възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект.. Р-л на проекта да е дипл. инженер/ архитек,образов.квалифик.степен „магистър”. Р-л на проектантския екип- дипл. инженер/ архитект, образов.квалифик.степен „магистър”.Ммин.10г.общ проф. опит, като р-л на проект.екип за проект на сгради за обществено ползване в поне два подобни обекта. Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на проектиране на подобни проекти. Проектантски екип:Проектантският екип се състои от правоспособни физически лица с образователна степен магистър по специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря, най-малко по един проектант за отделните части, както следва:Архитектура;b)Геоде- зия;Конструктивна;В и К;ОВК;ВЕИ;Енергийна ефективност;Пожарна безопасност; Ел – силно- токова;Ел.–слаботокова;Ел. – Контактна мрежа; Железен път и съоръжения;Си гнализация; Телекомуникации. Всеки от правоспособ ните физ. лица от проект. екип за проект. на отделните части на проекта (ключови експерти) трябва да докаже, че е проектирал поне 2 проекта по съотв.проектна част. Продължава в поле VІ.3.) Друга информация .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Техническа оценка, в т.ч. Предложение за проектиране - 16 точки;Предложение за методология, технология и организация за изпълнение на строителството- 12 точки;Предложение за организация и ключов персонал - 6 точки;застроенаната площ, на която ще бъдат изградени търговски и обслужващи помещения - 6 точки; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 096 - 160027 от 22.05.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.10.2012 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 318, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 30 лева без ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12.10.2012 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.10.2012 г.  Час: 10:00
Място

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110,заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ОП "Транспорт" 2007 - 2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле ІІІ.3.2.Минимални изисквания: В екипа задължително трябва да има експерт, участвал в проектирането на одобрен, или реализиран проект с използване на възобновяеми енергийни източници (ВЕИ) с производствена мощност над 0,5 MW.Ключовият експерт отговарящ за част ВЕИ трябва да бъде дипломиран инженер с образователна степен магистър, специалност електроинженер. Ръководител на екипа за изпълнение на строителството - да има като ръководител на строителен екип на сгради за обществено ползване на поне на два подобни обекта. Признава се само подобна длъжност, заемана в сферата на основен ремонт (реконструкция) рехабилитация /модернизация и/или ново строителство на подобни обекти. Ръководител на екипа за изпълнение на строителството трябва да бъде дипломиран инженер с образователна степен магистър. Ключовите експерти, отговорни за изпълнението на строителството по отделните части на проекта трябва да имат завършено висше техническо образование, степен магистър със специалност, съответстваща на проектната част, за която ще отговаря при изпълнение на строителството. В екипа следва да бъдат включени най-малко по един експерт, отговарящ за изпълнение на строителството за всяка проектна част. Всеки един от тях трябва да е изпълнил поне 2 подобни обекта. В екипа задължително трябва да има най-малко едно лице отговорник за прекъсване и възстановяване движението на влаковете, притежаващо свидетелство за правоспособност за длъжностите по чл. 2, ал. 1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от министъра на транспорта и съобщенията, (обн. в ДВ, бр. 20 от 04.03.2003 г.) с призната правоспособност пред ИА „ЖА”.В екипа задължително трябва да има лице, отговарящо за електрически уредби и мрежи, притежаващо удостоверение за придобита ІІІ квалификационна група, съгласно ПБЗРЕТЦРМ от 2005г., или еквивалент, и „ПБЗРЕС до 1000 V” от 2005 год., или еквивалент. Отговорник за контрола на качеството - дипл. инженер с образов. квалиф. степен магистър, мин.5г.общ проф.опит, с практика на подобна длъжност, свързана с контрола на качеството в сферата на проектиране и/или строителство на подобни обекти. Забележка: За чуждестрланните лица, Възложителят приема еквивалентни образователно квалификационна степен и правоспособност. Участникът в процедурата задължително представя: Техническо предложение, което включва: предложение за проектиране, методология, технология и организация на изпълнение на строителството и Организация и Ключов персонал, като задължително се посочват последователността за прекъсване на движението в отделните участъци и необходимите влакови и електрически „прозорци” .

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен" в Централно управление на ДП НКЖИ, лице за контакт гл. юрисконсулт Светла Свиленова, бул. Княгиня Малия Луиза № 110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323380, Факс: 02 9310687

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ