Версия за печат

00418-2012-0005

BG-Дупница: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. "Свобода" №1, За: г-н Красимир Георгиев - зам. кмет "РМППФ", Република България 2600, Дупница, Тел.: 0701 59240, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: г-н Красимир Георгиев - зам. кмет "РМППФ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и монтаж на оборудване за класните стаи, занималните и помещенията в ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ОУ "Неофит Рилски", Гимназия "Христо Ботев", ЦДГ "Калина", ДЯ "Пролет", ОДЗ "Слънце" и ЦДГ "Детелина" - гр. Дупница по проект "Да посрещнем предизвикателствата на новия свят", финансиран по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и монтаж на оборудване за класните стаи, занималните и помещенията в ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ОУ "Неофит Рилски", Гимназия "Христо Ботев", ЦДГ "Калина", ДЯ "Пролет", ОДЗ "Слънце" и ЦДГ "Детелина" - гр. Дупница, а именно: 1. Компютър - 44 бр. 2. Мултимедиен проектор - 5 бр. 3. Екран - 5 бр. 4. Аудио система - 8 бр. 5. DVD с озвучителна система - 5 бр. 6. Комбинирано печатно устройство - 3 бр. 7. Готварска печка - 8 бр. 8. Хладилник, голям - 8 бр. 9. Хладилник, малък - 4 бр. 10. Пържолник - 4 бр. 11. Абсорбатор - 20 бр. 12.Противопожарен шкаф - 4 бр. 13. Сандък за пясък - 4 бр. 14. Стерелизатор - 16 бр. 15. Сушилня - 8 бр. 16. Маса за гладене - 4 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232000, 39710000, 30000000, 35110000

Описание:

Периферни устройства
Електродомакински уреди
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
145281 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: срок за реакция; тежест: 15
Показател: срок за доставка и монтаж; тежест: 25
Показател: прелдагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 487590 от 20.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № VІІІ-15 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка и монтаж на оборудване за класните стаи, занималните и помещенията в ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ОУ "Неофит Рилски", Гимназия "Христо Ботев", ЦДГ "Калина", ДЯ "Пролет", ОДЗ "Слънце" и ЦДГ "Детелина" - гр. Дупница по проект "Да посрещнем предизвикателствата на новия свят", финансиран по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013
V.1) Дата на сключване договора
20.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЖАР" ЕООД, ЕИК131418803, район "Надежда", ж.к. "Свобода", бл.5, ап.22, Република България 1231, София, Тел.: 02 8221000, E-mail: office@jarcomputers.com, Факс: 02 8221000

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 145281 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Регионално развитие" , приоритетна ос 1: "Устойчиво и интегрирано градско развитие", операция 1.1 "Социална инфраструктура", схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG161PO001/1.1-01/2007"Подкрепа за осигураване на подходяща и рентабилна образователна , социална и културна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор