Версия за печат

00772-2012-0004

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция по горите, бул. Христо Ботев № 55, За: Ивайло Иванов, България 1000, София, Тел.: 02 98511, E-mail: i.ivanov@iag.bg, Факс: 02 9813736

Място/места за контакт: Ивайло Иванов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.iag.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА И ДОПЪЛВАНЕ НА ВЕРСИЯТА НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТООБОРОТА М 2009»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

І. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.1. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши услуга с предмет: АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА И ДОПЪЛВАНЕ НА ВЕРСИЯТА НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТООБОРОТА М 2009, съгласно ценова оферта на Изпълнителя, подадена в процедурата за възлагане на обществената поръчка. (2) Обхвата на услугата по ал. 1 включва: (а) осигуряване на нормална експлоатация и развитие на АИС М 2009 със 125 плюс 50, общо 175 (сто седемдесет и пет), клиента в рамките на абонаментното сервизно съпровождане; (б) проектна и програмна дейност за отразяване на нормативни промени; (в) предоставяне актуализации чрез интернет; (г) консултации по телефон или интернет; (д) посещения на място при аварийна ситуация; (е) проверка на база данни и отстраняване на възникнали проблеми през интернет и на място; (ж) консултации и техническа помощ за настройки или промяна на параметрите на системата и въвеждане на промени в номенклатурите; (з) приемане за реализация на препоръки разширяващи обхвата на доставената системата, както и решаване на специфични потребности на Възложителя без допълнително заплащане (в рамките на абонамента) изискващи до 15 работни часа; (и) предоставяне за ползване от Възложителя на допълнително необходимите и за осигуряване на ефективна работа клиенти и модули с временен лиценз. За допълнително заявените компоненти с временен лиценз се заплаща абонаментна такса. Тези от тях, които са били на абонамент 24 месеца, получават постоянен лиценз; (к) ОДИТ на абонираната система на всеки 6 месеца, с изготвяне на отчет съдържащ забелязани пропуски в работата на служителите и предложения за повишаване ефективността при експлоатация на системата. (3) Допълнения към съществуващата версия на Възложителя М 2009 с модули и клиенти: (а) Доставка, инсталация и първоначално конфигуриране на допълнение към модула за сканиране. Правото на използване е със съдържание, съгласно разпоредбата на Чл.70 и Чл.71 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), считано от датата на инсталация и е валидно за неограничен брой потребители в системата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; (б) Доставка и конфигуриране на разширение от 50 (петдесет) клиента за осигуряване работата на регионалните структури. Правото на използване е със съдържание, съгласно разпоредбата на чл.70 и чл.71 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), считано от датата на инсталация и е валидно при абонамент от 24 месеца.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72250000

Описание:

Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
78660 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00772-2012-0004 (съгласно сайта на АОП)

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1111 / Обособена позиция №: / Заглавие:АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА И ДОПЪЛВАНЕ НА ВЕРСИЯТА НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТООБОРОТА М 2009
V.1) Дата на сключване договора
17.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МИКСИ – ТРАШЛИЕВ И С-ИЕ СД, ЕИК 020307416, гр. София, район Оборище, ул. „Султан тепе“ № 23, ет. 3, ап. 5, България 1000, София, Тел.: 02943 4440, E-mail: office@micsy.com, Факс: 02943 4440

URL: micsy.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 78660 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 78660 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

В изпълнение Концепцията за електронно управление в България 2010 – 2015 г. и Общата стратегия за електронно управление в Република България 2011 – 2015 г. е необходимо да се съвместят използваните информационни системи от държавните администрации, с цел да се направи възможно обменянето на информация между тях. Националната политика за развитие на електронното управление е свързана с постигането стратегически цели, групирани в четири теми: • Електронни услуги за гражданите и бизнеса; • Цифрова администрация; • Популяризиране, достъп и участие; • Институционално изграждане. Първата и последната тема са в процес на разработка, другите теми се съвместяват в ползваната от Изпълнителна агенция по горите програма за управление на документооборота „М 2009”. Цифровизацията на администрациите ще обхване поредица от действия, свързани с въвеждане и използване на бази от данни, преминаване изцяло към електронни регистри и електронен обмен на документи, моделиране на процесите за обмен на информацията, формиране на комплексни електронните административни услуги, достигайки до крайната цел - „свързана администрация”. Популяризирането и достъпа се осъществят чрез възможността гражданите сами чрез интернет страницата да се запознават с движението и обработката на техните документи. Информационната система за управление на документооборота М 2009 и модулите в нея са защитени с авторски права над продукта, които се притежават от СД „МИКСИ ТРАШЛИЕВ И С – ИЕ”.