Версия за печат

02709-2012-0070

BG-Никопол: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие - Враца, Териториално поделение - Държавно горско стопанство " Никопол ", ул. " Васил Левски " №27, За: Светослав Ганчев, Р България 5040, Никопол, Тел.: 06541 2797, E-mail: persin@abv.bg, Факс: 06541 3034

Място/места за контакт: Северозападно държавно предприятие - Враца, Териториално поделение - Държавно горско стопанство " Никопол "
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за нуждите на ТП-ДГС Никопол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Никопол, ул. " Васил Левски " №27
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за нуждите на ТП-ДГС Никопол

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000, 30200000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Компютърно оборудване и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3299.35 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена цена; тежест: 90
Показател: Срок на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 483850 от 21.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 22 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за нуждите на ТП-ДГС Никопол
V.1) Дата на сключване договора
22.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ " Веселин Балев ", ЕИК 114616366, ул. " Дойран ", №63А, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3299.35 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша ", №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор