Версия за печат

02711-2012-0056

BG-гр. Шумен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦУ на "Североизточно държавно предприятие" ДП - гр. Шумен, ул. "Петра" № 1, За: адв. Евгени Гандев, Република България 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 833123, E-mail: dpshumen@mzh.government, Факс: 054 833123

Място/места за контакт: ЦУ на СИДП ДП-Шумен

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централното управление на СИДП ДП – гр. Шумен за 2012 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Гр.Шумен, административната сграда на ЦУ на СИДП ДП-Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централното управление на СИДП ДП – гр. Шумен за 2012 г.”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30197300, 22853000, 30193700, 30197200, 30197220, 30197210, 30192160, 30192131, 30192132, 30199230, 30192125, 30192121, 30197620, 22820000, 30199500, 30192113, 30199110, 30199712, 24910000, 30125100, 30125110, 30125120

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Приспособления за отваряне на писма, телбод машинки и перфоратори
Организатори за папки
Кутия за папки с документи
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Кламери
Папки с пръстени за захващане на страниците
Коректори
Пиромоливи
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Пощенски пликове
Маркери
Химикалки
Хартия за писане
Формуляри
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия
Пълнители с мастило
Индиго
Отпечатани пликове без адресен прозорец
Лепила
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2396 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 483241 от 16.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 30-2012 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Достовка, чрез покупка на канцеларски материали, съгласно утвърден списък за нуждите на Централното управление на СИДП ДП-Шумен, за 2012 г."
V.1) Дата на сключване договора
22.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Панда Експерт" ООД, с ЕИК:131298528, ж. к. "Банишора", Враня № 57-59, бл. 1,вх. 1,ет.1, ап. 1, район р-н Сердика, община Столична, област София(столица), Република България 1233, гр. София, Тел.: 0898 696559, E-mail: stancheva@prestige-consult.biz

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2396 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор