Версия за печат

00732-2012-0008

BG-Ловеч: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев - изпълнителен директор, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371

Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"№27, МБАЛ АД-Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпиране, дезинфекция, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене и сортиране по отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло , халати и одеяла на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Съответните помещения на Изпълнителя
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпиране, дезинфекция, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене и сортиране по отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло , халати и одеяла на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч.Изпълнителят следва да предостави на Възложителя за ползване необходимия брой постелъчно бельо и постелен инвентар посочени в опис към документацията за участие без допълнително заплащане за срока на действие на договора, като при необходимост поетапно износените и повредени единици се заменят с нови по искане на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98310000, 98311000, 98315000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене
Услуги по събиране и доставяне на прането
Услуги по гладене

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството сухо пране е около 5 000 /пет хиляди / килограма месечно.Това количество е прогнозно и е в зависимост от потребностите на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
216000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е 1500 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от прогнозната стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Сосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22 ; банкова гаранция с валидност 120 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка сe осъществява със собствени средства на МБАЛ АД гр.Ловеч. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя в срок до 90 /деветдесет/ календарни дни от датата на фактурата за извършената услуга.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Цената за изпълнение на услугата на килограм чисто сухо пране не може да надвишава 1,20 лева / един лев и двадесет стотинки/ без включен ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, респективно на условията предвидени в Закона за обществените поръчки. 1.ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. 2.Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай, че това не е законният представител на кандидата. 3.Заверено от кандидата копие от документа за регистрация по ЗДДС /ако кандидата е регистриран/, ако не е регистриран също да удостовери това обстоятелство с декларация. 4.Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП. 5.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката или в касата на Възложителя. 6.Копие на документа, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка. 7.Списък на документите съдържащи се в офертата / прилага се в началото на офертата преди всички други документи/ 8.Други документи , посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за последната година - 2011 г. -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс и отчет за приходите и разходите – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). В случаите на новорегистрирани търговски дружества, такива документи не се изискват .
Минимални изисквания: Годишен финансов отчет за последната година - 2011 г. -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс и отчет за приходите и разходите – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). В случаите на новорегистрирани търговски дружества, такива документи не се изискват .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация със списък на основните договори за услуги с предмет, предмета на настоящата обществена поръчка или сходни изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.Минимум 3 / три/ изпълнени договора. 2.Удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение – пералня за изпиране на болнично бельо , издадено от РЗИ (РИОКОЗ), валидно за срока на договора. 3.Декларация, съдържаща списък на техническите лица /с посочване на имената и заеманата длъжност/, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на предмета на обществената поръчка, както и списък на техническите лица /с посочване на имената и заеманата длъжност/, отговарящи за контрола на качеството на изпълнението на възложената обществена поръчка 4.Участниците трябва да имат средно-списъчен състав за последната година не по-малко от 5 (пет) човека персонал – Доказва се с удостоверение от НАП. 6.Декларация, съдържаща списък на необходимото техническо оборудване, включително и транспортните средства, с които участникът разполага, за изпълнение на поръчката 7.Декларация, съдържаща списък с перилните препарати и дезинфекционни средства, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката, декларираща, че същите са разрешени от МЗ. 8.Участникът трябва да има сертификат за внедрени ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството” или еквивалентни при изпълнение на услуги по пране на болнични дрехи и болнично постелъчно бельо , валиден към датата на подаване на офертата. 9.Проведен външен микробиологичен мониторинг на работата на пералното стопанство на участника–доказва се с протокол от РЗИ (РИОКОЗ) за всички взети проби- не по-стар от 2011 година. 10.Други документи, посочени в документацията за участие
Минимални изисквания: 1.Декларация със списък на основните договори за услуги с предмет, предмета на настоящата обществена поръчка или сходни изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.Минимум 3 / три/ изпълнени договора. 2.Удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение – пералня за изпиране на болнично бельо , издадено от РЗИ (РИОКОЗ), валидно за срока на договора. 3.Декларация, съдържаща списък на техническите лица /с посочване на имената и заеманата длъжност/, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на предмета на обществената поръчка, както и списък на техническите лица /с посочване на имената и заеманата длъжност/, отговарящи за контрола на качеството на изпълнението на възложената обществена поръчка 4.Участниците трябва да имат средно-списъчен състав за последната година не по-малко от 5 (пет) човека персонал – Доказва се с удостоверение от НАП. 6.Декларация, съдържаща списък на необходимото техническо оборудване, включително и транспортните средства, с които участникът разполага, за изпълнение на поръчката 7.Декларация, съдържаща списък с перилните препарати и дезинфекционни средства, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката, декларираща, че същите са разрешени от МЗ. 8.Участникът трябва да има сертификат за внедрени ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството” или еквивалентни при изпълнение на услуги по пране на болнични дрехи и болнично постелъчно бельо , валиден към датата на подаване на офертата. 9.Проведен външен микробиологичен мониторинг на работата на пералното стопанство на участника–доказва се с протокол от РЗИ (РИОКОЗ) за всички взети проби- не по-стар от 2011 година. 10.Други документи, посочени в документацията за участие
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 473523 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8.76 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена на документите е с включен ДДС - 8.40 лв.за документацията и 0.36 лв. за фактурата.Документите могат да се закупят на адрес: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27 - счетоводството, като сумата може да се заплати на касата или да се преведе по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Инвестбанк-Ловеч, IBAN: BG87IORT80461000004100, BIC: IORTBGSF. Документацията може да бъде разгледана в сайта на МБАЛ АД-гр-Ловеч www.mbal-lovech.com .Изтеглянето на документацията не освобождава участника от представяне на доказателства за закупуването и.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.10.2012 г.  Час: 14:00
Място

Библиотеката на "МБАЛ" -АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.Информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, Комисията ще оповестени публично в интернет страницата на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - гр.Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com ,/Рубрика - Обществени поръчки/ .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ