Версия за печат

00087-2012-0064

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проучвания, изследвания и анализи по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проучвания, изследвания и анализи по проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г., в т.ч. 1. Проучване и анализ по дейност 2.2.: Проучване и анализ на съществуващите нужди в звената по човешки ресурси в районните, столичната и областната администрация на София – град, проучване на тенденциите. Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 2.Осъвременяване на методиката за подбор на служители по дейност 3.2 „Оценка на методиките за провеждане на процедури по набиране и подбор на служители и препоръки за повишаване на ефективността им на базата на проведените конкурси през последните две години по метода на документален анализ” и дейност 3.3. „Осъвременяване на методиките за провеждане на процедури за набиране и подбор на служители с цел постигане на максимално съответствие между изискванията на длъжността и компетентностите и уменията на кандидатите при спазване на нормативната рамка. 3.Разработване на методика за извършване на одит на наличния капацитет на персонала по дейност 5.4. „Разработване на методика за одит на наличния капацитет на персонала с компетенции в областта на образованието; анализ с препоръки за ефективно използване на персонала за повишаване на институционалното изпълнение.” 4.Изследване, анализ, доклад с препоръки, инструкция за прилагане и план за действие по дейност 6.1.„Изследване и анализ-оценка на видовете стимули за мотивацията на държавните служители в СО, РА и ОА с компетенции в областта на образованието по методите документален анализ и фокус група” и дейност 6.2. „Разработване на доклад с препоръки, инструкции за прилагане и план за действие в който ще бъдат включени и добри практики от други страни-членки, по отношение на съдържанието на работата (обогатяване на работата, обем, мащаб, трудност, компетенции за вземане на решения), условия на работа и атмосфера (климат на сътрудничество, работа в екип), поведение на ръководството (лидерски функции, професионално и социално признание, споделяне на информация, въвличане на служителите при вземане на решения), перспективи за кариерно развитие, справедливи и обвързани с изпълнението допълнителни възнаграждения.” Минимум проведени интервюта: 62 (50 с представители на Районните администрации +10 представители на администрацията на СО +2 представители на Областна администрация София - град.). Минимум проведени 5 фокус - групи (3 на ниво Районна администрация, 1 на ниво СО + 1 на ниво Област София - град.). Във фокус - групите трябва да бъдат обхванати 6 целеви групи: родители; детски градини; училища; администрация – РА, СО, ОбС-град.; НПО; бизнес 5. Усъвършенстване на процесите и методите за атестация на служителите по дейност 9.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79300000, 79400000

Описание:

Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно описанието на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
141483.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

07.01.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1300 лева (хиляда и триста лева), представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена в една от горепосочените форми. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще извърши плащания в полза на Изпълнителя, както следва: 1. авансово плащане в размер до 20% (двадесет процента) от предложената цена в срок до 30 (тридесет) работни дни от подписване на договора и след представяне от Изпълнителя на фактура 2. окончателно плащане 80% (осемдесет процента) от общата стойност на договора в срок до 30 (тридесет) работни дни от представянето на : - окончателен приемателно-предавателен протокол за изпълнени задачи и - фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,, т.1 буква "а" - "д", т. 2, т.3; ал.2, т.1, т2а, т.3, т.4 и т.5 и ал. 5, т. 1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя нотариално заверено споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделнo за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. 2.Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията за икономически и финансови възможности и за технически възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 3.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на балансите и ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие от годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. 2. Информация за оборота /Образец №9/ от услуги, сходни на предмета на настоящата процедура, а именно: предоставяне на услуги за проучвания, изследвания и анализи за последните три години (2009, 2010 и 2011г.)
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставяне на услуги за проучвания, изследванния и анализи с изпълнението на договори, сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер не по-малък от 300 000 лева (триста хиляди лева)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на основните договори за подобни услуги, изпълнени през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.), придружен от най-малко 3 бр. референции, заедно с приемо-предавателни протоколи /или др. документи, удостоверяващи изпълнението/ към три от договорите, посочени в списъка. Препоръките трябва да съдържат датата на изпълнение на предмета на договора, стойност на договора, телефон и лица за контакт. 2. За доказване на изискването на квалификацията на членовете на екипа участникът следва да представи: А) Копие на дипломи за всеки член на екипа. Б) Професионални афтобиографии за всеки член от екипа, в които са посочени преминати, в които са посочени преминати квалификации и договори с конкретна дейност, която лицето е извършвало, сходна на предмета на тази обществена поръчка (Описанието трябва да съдържа име на организацията, с която лицето е сключило договора, кратко описание на предмета на договора, период на изпълнение на договора и лице за контакт от страна на възложителя.) В) декларация за ангажираност на експерта за периода на изпълнение. 3. Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 в областта на управление и развитие на човешки ресурси.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнили и/или участвал в изпълнението на най-малко 3 договора в областта на управление и развитие на човешките ресурси, условията и охраната на труда. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2. Всеки участник трябва да докаже, че разполага с управленски и експертен капацитет, като докаже, че в екипа си има: А) Ръководител: магистър социални, стопански, правни и/или хуманитарни науки, 7 години опит в областта на управленшето на човешки ресурси: наемане, управление на производството, организация на развитието, безопасност, здраве, мотивация на персонала, комуникация, администрация, обучение и участие в поне 3 проекта финансирани по европейски програми и/или други източници на финансиране в горепосочената област. Б) Експерт юрист с квалификация в областта на трудовото право, 5 години опит. В) Експерт статистика: магистър/бакалавър статистика 5 години опит. Г) Квалифициран одитор/одитори в поне две от следните стандарти: ISO 9001:2008, ISO 27001:2005 , OHSAS 18001:2007. Д) Експерт с опит в разработване на системи по стандартите на административни организации (общини, обласни управи, държавни предприятия, учебни заведения) с над 1700 човека. 3. Във връзка с изпълнение на основната цел на проекта „Подобряване на управлението на човешките ресурси с компетенции в областта на образованието в администрацията на Столична община и 24-те районни администрации на територията на столицата и в администрацията на Областна администрация София-град, с цел изграждане на модерна и ефективна администрация с качествени служители, която реализира ефективно политиките в предучилищното и училищното образование” изпълнителят трябва да покаже, че самият той прилага в управлението на собствената си организация международните стандарти, поставящи изисквания към системите за качествено управление. Част от дейностите по тази поръчка са свързани с изготвяне на анализи и даване на препоръки, които изпълнителят би могъл да направи качествено, ако има практически опит в областта на управление на качеството. По тази причина се изисква изпълнителят да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 в областта на управление и развитие на човешки ресурси.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 473678 от 05.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.09.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

160

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне. Участниците ще бъдат уведомени предварително и по посочения в офертата електронен адрес.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „МОДЕРНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ – ГАРАНТ ЗА МОДЕРНОТО ОБРАЗОВАНИЕ”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/07.07.2011г. и анекс №1 от 23.12.2011г. между ръководителя на управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ