Версия за печат

00661-2012-0011

BG-Белене: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Белене, област Плевен, ул." България"№ 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Общинска администрация Белене

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставки чрез покупка и монтаж (където е приложимо) на фабрично нови и неупотребявани високопроходим автомобил 4х4 и оборудване за нуждите на Община Белене по проект „Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер” реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS ETC Code 142, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Белене (ЕКАТТЕ 03366) община Белене, област Плевен, Република България
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата процедура е доставка чрез покупка и монтаж (където е приложимо) на фабрично нови, неупотребявани, високопроходим автомобил 4х4 и оборудване съгласно технически спецификации на Възложителя, за нуждите на Община Белене по проект „Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер” реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS ETC Code 142, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2 Поръчката е разделена на обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Фабрично нов, неупотребяван автомобил с висока проходимост 4х4” – 1 бр., съгласно приложена техническа спецификация (Приложение № І). Определеният за изпълнител трябва да достави автомобила с гаранция и доказан произход, придружени с декларация за произход и сертификат за съответствие (където е приложимо); Обособена позиция № 2: „Водолазно оборудване” фабринчно ново и неупотребявано – 2 бр. комплект, съгласно приложена техническа спецификация (Приложение № V). Обособена позиция № 3: „Дизелови електрически генератори” – 3 бр., съгласно приложена техническа спецификация (Приложение № ІІІ), а именно: трифазен дизелов генератор за резервно захранване /за външен монтаж/ - 1бр. Генераторът ще се монтира от изпълнителя върху предварително изграден фундамент на открито. Участникът следва да предложи и приложи в плик 3 „Ценово предложение” подробна количествено-стойностна сметка за монтажа съгласно техническата спецификация!; - трифазен дизелов генератор за резервно захранване /за вътрешен монтаж/ - 1 бр. Генераторът ще се монтира от изпълнителя в помещение до трафопост. Участникът следва да предложи и приложи в плик 3 „Ценово предложение” подробна количествено-стойностна сметка за монтажа съгласно техническата спецификация!; трифазен дизелов генератор за постоянен режим на работа /монтиран на колесар/ - 1бр. Генераторът ще се използва на открито и трябва да е монтиран на колесар. Обособена позиция № 4: „Моторни водни помпи” – 12 бр. Обособена позиция № 5 – моторни лодки – 2 броя. Обособена позиция № 6 – гръбни пръскачки (тип раница) 5 броя - съгласно приложена техническа спецификация (Приложение № VI); Обособена позиция № 7 – ръчно водими снегорини – 6 бр., съгласно приложена техническа спецификация (Приложение № ІХ). Обособена позиция № 8 - противогази граждански – 100 броя, съгласно приложена техническа спецификация (Приложение № VIІ). Обособена позиция № 9 – противопожарни тупалки – 100 броя - тупалка е предназначена за гасене на пожар в ниска полска и горска растителност, съгласно приложена техническа спецификация (Приложение № VIІI) .

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000, 35000000, 31100000, 42122130, 34522300, 35111000, 43313000, 35814000, 35111200

Описание:

Леки автомобили
Оборудване за безопасност, противопожарно, полицейско и отбранително оборудване
Електрически двигатели, генератори и трансформатори
Водни помпи
Малки плавателни съдове
Противопожарно оборудване
Снегорини и машини за почистване на сняг чрез издухване
Противогази
Противопожарна екипировка

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обособена позиция № 1: „Фабрично нов, неупотребяван автомобил с висока проходимост 4х4” – 1 бр. Обособена позиция № 2: „Водолазно оборудване” – 2 бр. комплект, като към водолазното оборудване да се включи „Портативен компресор”- 1 брой; Обособена позиция № 3: „Дизелови електрически генератори” фабрично нови и неупотребявани – 3 бр., с вкл. монтаж, инсталиране и пуск (където е указано); Обособена позиция № 4: „Моторни водни помпи” фабрично нови и неупотребявани – 12 бр.; Обособена позиция № 5 – Фабрично нови и неупотребявани моторни лодки – 2 броя: - Лодка – тип „Катер с отворена палуба” съгласно техническа спецификация на Възложителя, с извънбордови двигател 90-115 к.с - по предложение на участника; - Лодка – тип „Гребна лодка” съгласно техническа спецификация на Възложителя, с извънбордови двигател 20-25 к.с - по предложение на участника; Обособена позиция № 6 – гръбни пръскачки (тип раница), фабрично нови и неупотребявани - 5 броя; Обособена позиция № 7 – ръчно водими снегорини – 6 бр.; Обособена позиция № 8 - противогази граждански – 100 броя; Обособена позиция № 9 – противопожарни тупалки – 100 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
330884.83 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 1, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 330884.83 BGN
ІІ.2.2) Опции

Ако процедурата бъде прекратена частично за някоя от позициите, на основание чл. 39 ал. 1 т. 1 ЗОП, Възложителят ще се възползва от възможността на чл.90 ал.1 т.1 ЗОП.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.11.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранции за участие в процедурата: Гаранциите за участие в обществената поръчка са в размер на: 1.1. Об. позиция № 1: „Автомобил с висока проходимост 4х4” – 480,00 лв. /Четиристотин и осемдесет лева/; 1.2. Об. позиция № 2: „Водолазно оборудване” – 160,00 лв. /сто и шестдесет лева/; 1.3 Об. позиция № 3: „Дизелови електрически генератори” – 1 300,00 лв. /хиляда и триста лева/ 1.4. Об. позиция № 4: „Моторни водни помпи” – 300 лв. /триста лева/; 1.5. Об. позиция № 5: „Моторни лодки” – 440 лв. /четиристотин и четиридесет лева/; 1.6. Об. позиция № 6: „Гръбни пръскачи” – 14 лв. (четиринадесет лева); 1.7. Об. позиция № 7: „Ръчно водими снегорини” – 195 лв. (сто деветдесет и пет лева); 1.8. Об. позиция № 8: „Противогази граждански” – 200 лв. (двеста лева). 1.9. Об. позиция № 9: „Противопожарни тупалки” – 60 лв. (шестдесет лева). 1.10 Валидността на банковата гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие се оформя и заплаща, също както е приложимо за гаранцията за изпълнение на договора по т.2.5 на този раздел, и да се представи във форма съгласно т.2.2/2.4 от този раздел, като се ползва образец „Банкова гаранция за участие” от документацията. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение /участие по т.1/ на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец „Банкова гаранция изпълнение (или участие- в отделен образец)” или парична сума, внесена в касата на общината или по банков път, по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение/участие/ на/в/ ОП за доставка на ______________ по проект „Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер” реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS ETC Code 142, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2; 2.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение/участие/ на договора. 2.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение/участие на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност: А) – гаранцията за участие - не по-кратък от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника; Б) – гаранцията за изпълнение - не по-малко от 31.01.2013 г. Банковата гаранция е допустимо да е и по образец-бланка на банката, като може да съдържа и по-дълъг текст, но задължително да съдържа и текста от образеца даден от Възложителя към документацията за участие. 2.5. Участникът, определен за изпълнител, представя оригинал/-и или заверени с мокър печат на банката копия на банкови гаранции, или заверени с мокър печат на банката копия на платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение/участие/, под формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор/преди крайния срок за подаване на оферти – за участие/. 2.6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие/ изпълнение/ са съгласно чл. 62 ал.1/63 ал. 1 ЗОП. 2.7. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие/изпълнение/, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие/изпълнение. За всяка една позиция се представя отделна гаранция, а не една обща за всички.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Договорът за обществената поръчка се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, представен в документацията и включва задължително всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. Лицето, определено за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща авансово 20 (двадесет) % от общата сума в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на сключване на договора, след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура и одобряването й от Възложителя. Окончателното плащане на остатъка от сумата Възложителят заплаща в срок до 20 (двадесет) работни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол с Изпълнителя за извършената доставка, (инсталиране, монтаж и успешен пуск – за дизеловите ел. генератори), след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура и одобряването й от Възложителя. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор и текста: „По договор №___ /дата Проект реф.№ 2(3i)-2.2-8 MIS-ETC Code 142” ПТГС РБ 2007-2013. Плащането на цената се извършва по банков път в български лева след представяне на оригинална фактура, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ одобрена от Възложителя, и приемо-предавателен протокол за извършената доставка /инсталация, монтаж и успешен пуск – за дизеловите ел. генератори/, подписан от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Крайната цена в ценовото предложение-плик 3 от офертата на определеният за Изпълнител, е за цялостното извършване на доставките,и е окончателна и не подлежи на промяна, като включва всички необходими разходи за точното, законосъобразно и качествено изпълнение на доставките, вкл. инсталация, монтаж и успешен пуск (за дизеловите ел. генератори). Когато съгласно ценовата оферта на Изпълнителя, в цената не е включен ДДС, при регистрация на изпълнителя/съответен подизпълнител по ЗДДС по време на действието на договора, фактът на регистрацията и начисляването на данъка няма да се калкулира в цената по настоящата поръчка и не може да бъде основание за промяна и искане на допълнително заплащане. В този случай ДДС се явява разход за сметка на Изпълнителя, и Възложителят при никакви обстоятелства няма да го заплаща! При промяна на банковата сметка, посочена в чл. 2, ал. 6 от договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ писмено в 3-дневен срок от настъпване на промяната. В случай, че не уведоми ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в този срок, плащането по сметката се счита за валидно извършено.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато за изпълнител е определено обединение/консорциум на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора, той следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 7 (седем) работни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Ако участникът определен за изпълнител е обединение и не се регистрира като юридическо лице в горепосочения срок, Възложителят може да определи за изпълнител втория класиран участник и да пристъпи към сключване на договор с него, или да прекрати процедурата. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

I. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник,член в обединението или подизпълнител, за който е налице и/или се установи, някое следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП: 1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в открито производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда участникът е преустановил дейността си; 5. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението съгласно чл. 16 от ЗАНН; 5А. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 ЗОП, доказано от възложителя 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК, към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 9. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. II. Когато участниците, членове в обединение или подизпълнителите са юридически лица, изискванията на І. т. 1 и т.5 се прилагат, както следва: а) при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от ТЗ; б) при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; в) при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147 ал. 1 от ТЗ; г) при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от ТЗ, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от ТЗ; д) при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от ТЗ; е) при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; ж) във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица–за лицата, които представляват участника; з) в случаите по II.a)-ж) и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7 т.2 ЗОП. III. Не могат да участват в процедурата за възлагане на поръчката участници, членове в обединението или подизпълнители, при които лицата по II са свързани лица по смисъла на: - § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; - § 1 т.23а и т.24 от ДР на ЗОП и които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Отстраняват се участници в нарушение на чл. 48 ал. 1, чл. 55 ал.ал. 5-6 ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя: 1. Административни сведения, ЗДДС № (или декл. че няма рег. по ЗДДС), ЕИК, а когато не е представен ЕИК се прилага удостверение за актуално състояние. Участникът обединение/консорциум, което не е ЮЛ прилага и оригинал на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, или копие на учредителен документ заверено „Вярно с оригинала” с мокри печати на всички участници в обединението и подписите на всички представляващи участниците в него, както и подпис на лицето определено за представляващ обединението/консорциума. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК и документ за регистрация по ЗДДС (или декларация, че не са регистрирани), или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод. 2. Декларации, че е запознат с условията от значение за изпълнение на поръчката, че ще ги спазва, и че приема клаузите на проекта на договора. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника. 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47 ал.1, 2 и 5 - по образци от документацията; 5. Декларация от членовете на обединение, че са запознати с условията на поръчката, приемат да отговарят заедно и по отделно за изп. на договора и, че ще останат в него до изпълнението му - по образец; 6. Декларации за позлване на подизпълнители, както и от подизпълнителите, че със съгласни да участват като такива. Когато се предвижда участие на подизпълнители, същите представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); 8. Декларация по чл. 58а ал.5 ЗОП във връзка с чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис, и чл. 61 АПК. * документите от т.1 до т.8 се поставят в запечатан плик 1 - "Документи за подбор"; 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката- по образец, поставя се в отделен запечатан плик 2.Участниците приготвят толкова пликове 2 в офертата си за колкото позиции участват. 10. Ценово предложение - в отделен запечатан плик 3. Участниците приготвят толкова пликове 3 в офертата си за колкото позиции участват. Ако участник или негов подизпълнител (където и ако е приложимо), не представи някой от посочените по т.1 до т.8 и по т.III.2.2 и III.2.3 от това обявление документи и/или декларации, вкл. в хипотезата на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, ще бъде отстранен от участие на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. Ако участник,подизпълнител,или техен управител, респективно член на управ. му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства,или представи нередовен документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител,този участник ще бъде отстранен от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: "чл. 50 ал. 1 ЗОП „За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят…[..]
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Възложителят НЕ ИЗИСКВА от участниците и техните подизпълнители доказване на икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: "чл. 51 ал.1 ЗОП „За доказване на техническите възможности и/или квалификацията на кандидатите или участниците възложителят МОЖЕ да изиска от тях да представят…[..]"
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Възложителят НЕ ИЗИСКВА от участниците и техните подизпълнители доказване на техническите възможности и квалификация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 37 - 059714 от 23.02.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 41 - 066575 от 29.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.09.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не изисква заплащане на документацията за участие, когато заинтересованите лица приемат същата да им се предостави в електронен формат и те сами да си я разпечатат. Документацията може да се изтегли и от профила на купувача на сайта на Възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php > Обществени поръчки, или се изпращат при заявка до електронна поща на заинтересованото лице. Когато заинтересовано лице си изтегли документацията от профила на купувача, с придобиването й, същото приема условията на чл. 61 ал. 3 на Административно-процесуалния кодекс и във връзка с чл. 29 и чл. 82 ал. 4 ЗОП, от момента на публикуване на съобщение от Възложителя в профила на купувача, свързано с настоящата процедура, заинтересованото лице се счита за редовно уведомено. Когато заинтересовано лице заяви документацията да се изпрати на посочена от него електронна поща, с получаването й, същото приема условията на чл. 61 ал. 2 на Административно-процесуалния кодекс и във връзка с чл. 29 и чл. 82 ал. 4 ЗОП, от момента на изпращане на съобщение, свързано с настоящата процедура, от Възложителя до електронната поща, посочена за получаване на документацията, заинтересованото лице се счита за редовно уведомено. Заинтересовани лица, които писмено пожелаят документацията да им бъде предоставена разпечатана на хартия ведно с електронен носител, заплащат 20 лева крайна цена. Сумата за закупуване може да бъде внесена и по банков път по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF Банка: «ДСК ЕАД» гр. Белене Код за вид плащане: 44 80 07 e-mail за заявяване за получаване/закупуване на документацията: obshtinabl@abv.bg Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се получава и на адреса на управление на община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, стая №: 22 след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена (когато заинтересовано лице желае да му бъде разпечатана). Документацията за участие се изпраща на съответния участник по куриер за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.09.2012 г.  Час: 09:30
Място

Зала № 16 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, могат да присъстват, вкл. и при отваряне на ценовите оферти, за което ще бъдат изрично поканени. Могат да присъстват и лица с нестопанска цел, както и представители на медиите.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект "Управление на извънредни ситуации, причинени от събития с опасен хидроложки, метеорологичен и природен характер" - реф. № 2(3i)-2.2-8, MIS-ETC Code 142, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2.

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката е открита с Решение № 947/24.08.2012 г. на Кмета на Община Белене. За същата има публикувано Обявление за предварителна информация от 23.02.2012 г. Обявлението се изпраща до Регистъра на АОП по електронен път - с ел. подпис, и документацията е качена на сайта на Възложителя, и съгласно чл.64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 24 календарни дни. Участникът следва да огледа изцяло подготвената си оферта преди запечатване й, и да се увери, че никъде извън пликът с предлагана цена, няма елементи свързани с ценовото му предложение. Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъде установени елементи свързани с ценовото предложение поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена като неотговаряща на изискванията, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие на основание чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се по отделно съдържанието на всеки плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите и се преобразуват в .pdf формат. Сканираното съдържание се записва на електронен носители (СD/DVD), като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Ако участник включи носител с документите за предлаганата цена извън съответния плик, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, чрез лице с представителна власт, чрез изрично упълномощено друго лице, по електронна или обикновена поща, куриер. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция и/или по електронна поща или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК, без да се иска потвърждение за получаване, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането. Неправилно посочен адрес, факс или електронна поща за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса, факса и електронната поща за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно/ненавременно изпращане на уведомленията или информацията. Документите в съответните пликове се събират в надлежно в папки или класьори. Не се приемат оферти, в които документите са представени в „насипно” състояние! Не се допуска подаване на оферти за отделни части от об. позиция или части от тях. За максимално бързо известяване, при настоящата процедура възложителят ще се възползва от възможността на чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 от АПК, във връзка с чл. 29, чл.58А ал.5, чл. 73 ал.3 и ал.4 и чл.82 ал.4, от ЗОП, като кореспонденцията ще се осъществява изключително по електронен път. В този случай – при уведомяване по електронна поща или факс срокът се счита от датата, на изпращане на съобщението до електронната поща на участник/изпълнител/ или заинтересовано лице, или отбелязаната на факс съобщението дата. При броенето на срока и преценка на допустимостта на жалба пред Комисията за защита на конкуренцията КЗК и/или Върховен административен съд (ВАС) за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното съобщение. Срокът за обжалване започва да тече от деня, следващ датата на уведомяването на страната.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/_index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Фабрично нов, неупотребяван автомобил с висока проходимост 4х4 – 1 бр
1) Кратко описание

ДОСТАВКА, ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ЕДИН БРОЙ ФАБРИЧНО НОВ, НЕУПОТРЕБЯВАН ВИСОКОПРОХОДИМ АВТОМОБИЛ 4х4 ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА БЕЛЕНЕ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

1 брой, съгласно утвърдена техническа спецификация на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
48895.75 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 48 895,75 лв. (четиридесет и осем хиляди осемстотин деветдесет и пет лева и седемдесет и пет стотинки) без ДДС. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Водолазно оборудване”
1) Кратко описание

Водолазно оборудване

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35000000

Описание:

Оборудване за безопасност, противопожарно, полицейско и отбранително оборудване

3) Количество или обем

2 бр. комплекта, фабрично нови и неупотребявани, съгласно приложена техническа спецификация, вкл. 1 бр. компресор

Прогнозна стойност, без ДДС
16298.58 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2012 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 16 298,58 лв. (шестнадесет хиляди двеста деветдесет и осем лева и петдесет и осем стотинки) без ДДС. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Дизелови електрически генератори – 3 бр.
1) Кратко описание

Трифазен дизелов генератор за резервно захранване /за външен монтаж/ - 1бр. Генераторът ще се монтира от изпълнителя върху предварително изграден фундамент на открито. Трифазен дизелов генератор за резервно захранване /за вътрешен монтаж/ - 1 бр. Генераторът ще се монтира от изпълнителя в помещение до трафопост. Трифазен дизелов генератор за постоянен режим на работа /монтиран на колесар/ - 1бр. Генераторът ще се използва на открито и трябва да е монтиран на колесар

2) Общ терминологичен речник (CPV)

31100000

Описание:

Електрически двигатели, генератори и трансформатори

3) Количество или обем

3 броя. За генераторите за външен и вътрешен монтаж участникът следва да предложи и приложи в плик 3 „Ценово предложение” подробна количествено-стойностна сметка за монтажа съгласно техническата спецификация с единични анализни цени (ако е приложимо)!

Прогнозна стойност, без ДДС
135441.21 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2012 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Дизеловите агрегати да са произведени в съответствие с: •Директиви на ЕС: 2005/88/EC – Емисия на шум на оборудване за ползване на открити места; 98/37/EC – Безопасност на машината; 73/23/СЕ – Толеранс на напрежението; 2006/42/CE – За безопасност на машината; 2006/95/CE – За ниско напрежение; 2004/08/CE – Електромагнитна съвместимост; •Европейски стандарти: ISO 8528, EN 292/1, EN 292/2, prEN 1050, EN 60204-1, EN 50081-1, EN 50082-1, EN 60034-1; •Стандартите: VDE 0530, CEI 2-3, IEC 34-1, BS5000: част 3; •Да е тестван по BS4999: част 143. Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 135 441,21 лв. (сто тридесет и пет хиляди четиристотин четиридесет и един лева и двадесет и една стотинки) без ДДС или до 45 147,07 лв. без ДДС за всеки един генератор, вкл. и монтажът и инсталацията – за генераторите за външен и вътрешен монтаж. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Моторни водни помпи
1) Кратко описание

помпа моторна на колела 4 бр; помпа моторна за отпадъчни /дренажни/ води 4 бр; помпа моторна за отпадъчни /дренажни/ води – лека 4 бр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42122130

Описание:

Водни помпи

3) Количество или обем

12 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
37551.84 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2012 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 37 551,84 лв. (тридесет и седем хиляди петстотин петдесет и един лева и осемдесет и четири стотинки) без ДДС или до 3 129,32 лв. без ДДС за всяка една моторна водна помпа. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Моторни лодки 2 броя
1) Кратко описание

ДОСТАВКА, ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ДВА БРОЯ ФАБРИЧНО НОВИ, НЕУПОТРЕБЯВАНИ МОТОРНИ ЛОДКИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА БЕЛЕНЕ СЪГЛАСНО ТЕХНИЧЕСКАТА СПЕЦИФИКАЦИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34522300

Описание:

Малки плавателни съдове

3) Количество или обем

1 бр. Лодка – тип „Катер с отворена палуба” 1 бр. Лодка – тип „Гребна лодка”

Прогнозна стойност, без ДДС
44821.09 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2012 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 44 821,09 лв. (четиридесет и четири хиляди осемстотин двадесет и един лева и девет стотинки) без ДДС или до 32 597,16 лв. без ДДС за Лодка – тип „Катер с отворена палуба” и до 12 223,93 лв. без ДДС за Лодка – тип „Гребна лодка”. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Гръбна пръскачка (тип раница)
1) Кратко описание

• Изпомпване вода на разстояние: минимум 8 м. • Работна вместимост на течността в резервоара: минимум 24 л. • Окомплектована и готова работа

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35111000

Описание:

Противопожарно оборудване

3) Количество или обем

5 броя, фабрично нови и неупотребявани - съгласно техническата спецификация на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
1426.1 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2012 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 1 426,10 лв. (хиляда четиристотин двадесет и шест лева и десет стотинки) без ДДС или до 285,22 лв. без ДДС за всяка една пръскачка. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Ръчно водими снегорини
1) Кратко описание

ДОСТАВКА, ЧРЕЗ ПОКУПКА НА ШЕСТ БРОЯ, ФАБРИЧНО НОВИ И НЕУПОТРЕБЯВАНИЕ РЪЧНОВОДИМИ СНЕГОРИНИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА БЕЛЕНЕ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

43313100

Описание:

Снегорини

3) Количество или обем

6 броя - съгласно техническата спецификация на Възложителя • Ширина на почистване: минимум 70 см • Височина на почистване: минимум 50 см • Двигател: 4-тактов, минимум 350 cm, минимум 7,4 kW • Обем на резервоара: минимум 4,7 л • Старт : Ел + ръчен • Скорости напред и назад • Фар • Тегло: максимум 120 кг • Гаранционен срок: минимум 12 месеца, с осигурен гаранционен и извънгаранционен сервиз.

Прогнозна стойност, без ДДС
19558.26 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 30.11.2012 г. , Дата за завършване:
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 19 558,26 лв. (деветнадесет хиляди петстотин петдесет и осем лева и двадесет и шест стотинки) без ДДС или до 3 259,71 лв. без ДДС за всеки един снегорин. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Противогази граждански, фабрично нови и неупотребявани
1) Кратко описание

Противогази граждански, осигуряващ пълна защита на дихателните органи, лицето и хранителния тракт от действието на бактерии, вируси, аерозоли, промишлени отровни вещества и радиоактивен прах.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35814000

Описание:

Противогази

3) Количество или обем

100 броя, съгласно техническа спецификация на Възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
20373 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2012 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 20 373 лв. (двадесет хиляди триста седемдесет и три лева) без ДДС или до 203,73 лв. без ДДС за един противогаз. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Противопожарни тупалки
1) Кратко описание

Противопожарната тупалка е предназначена за гасене на пожар в ниска полска и горска растителност. Изделието да се състои от: •Гумена пластина с текстилна вложка с размери: минимум 500 х 600 мм., дебелина 4-6 мм, нарязана на ивици 80-100мм, здраво захваната на поне 3 места •Метален винкел и метална шина за захващане на гумената пластина •Стабилно и издръжливо захващане между дръжката и винкела •Дървена или метална дръжка с минимални размери: дължина 1 500 мм и 32мм

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35111200

Описание:

Противопожарна екипировка

3) Количество или обем

100 броя съгласно техническата спецификация на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
6519 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.11.2012 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Максималната обща допустима стойност на осигурения от възложителя бюджет, за тази позиция е 6 519.00 лв. (шест хиляди петстотин и деветнадесет лева) без ДДС или до 65,19 лв. без ДДС за една противопожарна тупалка. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.