Версия за печат

00998-2012-0001

BG-Сандански: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение " Свети Врач" ЕООД, Паркова зона, За: Валентина Глинджурска, България 2800, Сандански, Тел.: 0746 34342, E-mail: mbal_st_vrach@abv.bg, Факс: 074 634341

Място/места за контакт: д-р Илия Тонев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbalsandanski.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за диализа за нуждите на отделение по Хемодиализа към МБАЛ "Свети Врач" ЕООД, по заявка на Възложителя / периодично/, съгласно опис ( Спецификация- приложениe 1 )

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Франко склада на МБАЛ "Свети Врач" ЕООД- Болнична аптека
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на лекартсвени продукти и медицински изделия за диализа за нуждите на отделение по Хемодиализа при МБАЛ "Свети Врач" ЕООД, съгласно списък на Възложителя по приложение 1, което е неразделна част от договора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000, 33140000

Описание:

Фармацевтични продукти
Медицински консумативи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1050 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най- ниска предложена цена с ДДС; тежест: 60
Показател: най- добри условия за разсрочено плащане; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 481073 от 21.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 103-15 / Обособена позиция №:25 / Заглавие:Доставка на мед. консумативи за диализа - позиция № 25
V.1) Дата на сключване договора
10.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.06.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" Унифарм" АД, ул. " Трайко Станоев" 3, България 1797, София, Тел.: 02 9700305, Факс: 02 9714532

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1050 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1050 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор