Версия за печат

02724-2012-0032

BG-Кресна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДГС Кресна", ул. Македония № 198, За: Любка Иванова Чопева, Р България 2840, Кресна, Тел.: 07433 2264, Факс: 07433 2264

Място/места за контакт: ТП "ДГС Кресна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Териториално поделение на държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазванеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ОФИС КОНСУМАТИВИ, КОМПЮТРИ И ОФИС ТЕХНИКА, НЕОБХОДИМИ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНОТО И СТОПАНСКО ОБСЛУЖВАНЕ НА ТП "ДГС КРЕСНА"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП "ДГС Кресна"
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договор за периодична доставка на офис консумативи - обособена позиция № 2

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
135 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 135, Най-висока оферта: 208.73 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485254 от 01.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 35 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
21.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АЙТИБИ" ЕООД, ЕИК 101791127, ул. Сердика № 6, Р България 2800, Сандански, Тел.: 0888 641390

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 135 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 135, Най-висока цена 208.73 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор