Версия за печат

00087-2012-0062

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, София, Столична община, Област София-град, р-н Оборище, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии" - ул. "Праиж" 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ЗА РЕАЛИЗАЦИЯТА НА ДЕМОНСТРАЦИОНЕН ПРОЕКТ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПРИОРИТЕТНИ ХАБИТАТИ ТИП ВЛАЖНИ ЗОНИ И ВИДОВЕ С ЕВРОПЕЙСКО ЗНАЧЕНИЕ ПО ТЕЧЕНИЕТО НА РЕКА ЛЕСНОВСКА (В РАЙОНА НА С. НЕГОВАН)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ЗА РЕАЛИЗАЦИЯТА НА ДЕМОНСТРАЦИОНЕН ПРОЕКТ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПРИОРИТЕТНИ ХАБИТАТИ ТИП ВЛАЖНИ ЗОНИ И ВИДОВЕ С ЕВРОПЕЙСКО ЗНАЧЕНИЕ ПО ТЕЧЕНИЕТО НА РЕКА ЛЕСНОВСКА (В РАЙОНА НА С. НЕГОВАН)”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79800000, 79340000, 79952000

Описание:

Печатни и други, свързани с печата услуги
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно описанието на поръчката

Прогнозна стойност без ДДС
68830 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

26


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя; в) гаранциите за участие и изпълнение като депозит на парична сума, се внасят по следната банкова сметка на Столична община: Общинска банка АД, клон Врабча, IBAN BG 72 SOMB 9130 33330083 01, BIC: SOMBBGSF; г) в нареждането за плащане следва да бъде посочено за коя обществена поръчка се отнася гаранцията. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 600 (шестстотин) лева. При избор на гаранция за участие – Банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. 2. Гаранцията за изпълнение на договорa е 3% (три процента) от стойността на договорa, без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по проекта се извършват при следните условия: 20 % (двадесет процента) от стойността на договора - авансово плащане - при подписване на договора; Четири междинни плащания по 15 % (петнадест процента) от стойноста на поръчката и след приемане съответно на четирите междинни доклада от Възложителя; 20 % (двадесет процента) окончателно плащане след приемане на окончателния доклад от Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Липса на декларации или наличеие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1,2,3, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 3, 5 и ал. 5, т.1, 2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания за Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението се прилагат комулативно за обединението като цял. Участниците в процедурата трябва да представят: 1.Регистрационни документи на Участника: •единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация – копие заверено с подпис и печат на лицето определено по съдебна регистрация да представлява дружеството (за юридическо лице, което е регистрирано в България); •документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); •Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, като документът бъде представен в официален превод на български език, Същия следва да бъде издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, (извлечение от търговския регистър или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличноста на закония/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); •датата на издаване на удостоверението за актуално състояние или на еквивалентен документ от съответната държава трябва да е до 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка. •В случай, че Участникът участва като обединение се представя оригинал или нотариално заверен препис на договора за обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Договорът за обединение задължително следва да съдържа клаузи, които да гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора за обществена поръчка, и на поетите от Обединението задължения, до окончателното му изпълнение, и всички членове на обединението се задължават да останат в него за целия период на изпълнение на Договора за обществена поръчка. 2.Декларации по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; 3.При участие на подизпълнители, всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да представи документите по чл.56, ал.2 от ЗОП, в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за общия оборот и оборота от услугите, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) с посочване на оборота за всяка година поотделно, съгласно образец (Приложение № 11) – в оригинал. 2. Заверени от участника копия на годишните финансови отчети за последните три финансови години - 2009, 2010 и 2011 г.; за физическите лица се представят официални документи (заверени от участника копия или оригинал), удостоверяващи дохода на физическото лице за 2009, 2010 и 2011 г; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Информацията за оборотите се представя от всеки от участниците в обединението.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева оборот общо за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) и не по-малко от 100 000 лв. (сто хиляди) лева оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, в рамките на последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират услуги, свързани с ПР, връзки с медии, организиране на пресконференции, семинари и разработката на рекламно-информационни материали.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация за изпълнени договори за сходни услуги съгласно образец; 2. Заверени от участника копия на поне 2 референции за добро изпълнение (съгласно представената справка-декларация) на договори със сходен на поръчката предмет; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Информацията за договорите се представя от всеки от участниците в обединението. 3. Справка-декларация в свободен текст с наличното оборудване и лицензиран софтуер, които ще бъдат използвани при изпълнението на настоящата поръчка. 4. Справка-декларация за образованието, квалификацията и опита на експертите, които ще участват при изпълнението на поръчката съгласно образец; 5. Автобиографии на всички предложени експерти съгласно образец; 6. Дипломи за завършено образование - степен и специалност, доказващи наличие на изискваното образование – копия, заверени от Участника; 7. Трудови, служебни и/или осигурителни книжки, изпълнени проекти и договори, референции, удостоверения, сертификати и др., доказващи наличие на професионален опит, съобразно изискванията на Възложителя - копия, заверени от Участника; 8. Декларации за ангажираност на всички експерти съгласно образец.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат изпълнен поне 2 (два) договора за услуги, сходни с предмета на поръчката, през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират услуги, свързани с ПР, връзки с медии, организиране на пресконференции, семинари и разработката на рекламно-информационни материали. 2. Изпълнителят трябва да осигури следните експерти: А) Ръководител на проекта: Ръководителят на проекта ще отговаря за цялостното управление и координация по проекта, както и за комуникацията между изпълнителя и екипа за управление на проекта. Основни функции: Да управлява цялостното изпълнение на договора и да координира ключовите експерти при изпълнението на техните дейности; Да ръководи и следи развитието на договора и да изготвя доклади за извършените дейности.Изисквания за образование и квалификация: Висше образование - образователно-квалификационна степен “Магистър” по бизнес администрация и/или маркетинг. Изисквания за професионален опит: Ръководителят на екипа следва да притежава минимум 6 години професионален опит като ръководител в компании и/или отдели и/или проекти в сферата на връзките с обществеността и/или маркетинг комуникациии; Участие в поне два проекта (с Възложител/клиент публична институция или фирма) за организиране на дейности по връзки с обществеността. Б) Ключови експерти: Отговарят за изпълнението на конкретните дейности, предмет на договора. Членовете на екипа за изпълнение на дейностите трябва да отговарят на следните изисквания: Експерт 1. Специалист по връзки с обществеността: Изисквания за образование и квалификация: Висше образование - образователно-квалификационна степен “Магистър” по връзки с обществеността и/или маркетинг или друга сходна специалност. Изисквания за професионален опит: Поне 3 години опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката; Участие в поне два проекта (с Възложител/клиент публична институция или фирма) за организиране на дейности по връзки с обществеността. Експерт 2. Специалист по управление на събития: Изисквания за образование и квалификация: Висше образование - образователно-квалификационна степен “Магистър” по връзки с обществеността и/или маркетинг. Изисквания за професионален опит: Поне 3 години опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката; Участие в поне два проекта (с Възложител/клиент публична институция или фирма) за организиране на дейности по връзки с обществеността. Експерт 3. Дизайнер: Изисквания за образование и квалификация:Висше образование - образователно-квалификационна степен “Бакалавър” по маркетинг, реклама, дизайн или друга сходна специалност. Изисквания за професионален опит: Поне 3 години опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката; Участие в поне един проект (с Възложител/клиент публична институция или фирма) за подготовка на рекламно-информационни материали; Поне 3 години опит в използването на софтуерни продукти за обработка на текст или графични изображения (напр. CorelDRAW, Photoshop и др.). 3. Изпълнителят следва да има на свое разположение оборудване и лицензиран софтуер, което ще бъде необходимо за целите на изпълнение на настоящата поръчка. Не се позволява закупуването на оборудване и лицензиран софтуер от името на Възложителя като част от настоящия договор за услуга и/или прехвърлянето на такова на Възложителя след приключване на настоящия договор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 30
Показател: Обосновка, стратегия и методология на участника; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 01.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00 ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване на обявлението в електронен вид на сайта на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №5103020-с-013 от 17.01.2012 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ