Версия за печат

00087-2012-0061

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж.Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, площад "Славейков" № 6, етаж 3, За: инж. Надя Ковачева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9870422, Факс: 02 9870422

Място/места за контакт: Дирекция "Инженерна инфраструктура"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община, ул. "Париж" №3, стая 1, За: инж.Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Довършване СМР за обекти „Корекция на р.Владайска от ул. „Дамяница” до площад „Сред село” и „Корекция на р.Владайска между бул. „Никола Петков” и бул. „Овча купел”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Основните строително-монтажни работи, които трябва да бъдат извършени за довършване на обектите включват: За обект “Корекция на р. Владайска в участъка от ул. “Дамяница” до пл. “Сред село” Част: Технологична и Конструктивна - Заустване на дере Мали Радин дол - Рампа 1 км 0+240 - Рампа 2 км 0+680 - Довършване на обратни насипи и оформяне на откосите - Довършване изграждането на обезопасителен парапет над стените - Преходни стени при съществуващ мост на пл.”Сред село”. - Две стоманени пешеходни пасарелки при ул.”Арбанеси” и ул. „Белоток”. На пасарелките ще бъдат закрепени реконстуираните ел.и телефонни кабели. Част: Ел. снабдителна мрежа - реконструкция на кабели СрН 10кV-1бр. и НН2бр. - нова тръбна РVС мрежа - кабелни шахти ЧАСТ: Телекомуникация - реконструкция на телефонна мрежа - нова телефонна мрежа от 2 броя РVС тръба с ф110мм - изтегляне на нов кабел тип ТПЖП 10х2х0,5 кабелни шахти За обект “Корекция на р. Владайска в между бул. “Никола Петков” и бул. “Овча Купел” Част: Конструктивна - Подпорна стена в преходен участък по ляв бряг, км.1+257.15 до км.1+270.1 Част: Водоснабдяване - Изпълнение на стоманена обсадна тръба с дължина 23 м и монтаж на спирателен кран СК 50 Част: Озеленяване - Възстановяване на озеленени площи и довършване засаждане на дървета, храсти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45246200

Описание:

Работи по защита на речните брегове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложените КС от Документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 8700.00 /осем хиляди и седемстотин/ лева, представена в една от следните форми: - банкова гаранция или -депозит на парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси". Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата цена по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - капиталови разходи на Столична община за 2012 г. Разплащането ще се извършва, съгласно проекта за договор приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелствата, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в Обявлението и документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от настоящата документация) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от настоящата документация) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП (т.27.10 от настоящата документация) се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато за изпълнение на поръчката участниците ще ползват подизпълнители те трябва да представят в офертата си информация за подизпълнителите, която съдържа: 1.списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката; 2.декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнение на поръчката Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, 27.6 т. 27.7 и 27.10. от настоящата документация, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от отчетите за приходите и разходите и баланси за 2009, 2010 и 2011 г. 2. справка по Образец № 8 за оборота на строителството сходно с обекта на поръчката за последните три години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи първа категория.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализирани приходи от договори за изпълнение на обекти строителство, които са предмет на поръчката общо за последните три години (2009, 2010 и 2011) минимум от 1500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева. 2. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи първа категория.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9 с не по-малко от 3 договора за извършени строително – монтажни работи свързани с предмета на поръчката – съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, I-ва категория, изпълнени през последните 5 години. Всеки от посочените в списъка договори трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, в която се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.Прилагат се и копия на разрешение за ползване. 2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на техническите лица от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация; За отговорника по качеството и за координатора по безопасен труд да се приложат съответните доказателствени документи за квалификация. Да се приложат доказателство за ангажираността на съответните специалисти за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НОИ или трудов договор). 3. Копие на Удостоверение от Централния професионален регистър за изпълнение на строежи четвърта група (съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг), I-ва категория по ЗУТ. 4. Копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 за система на управлението на качеството на строителството, съответстващ на предмета на поръчката. 5. Копие на валиден сертификат EN ISO 14001:2004 по отношение на околната среда 6. Копие на валиден сертификат OHSAS 18001:2007 за управление на здравословни и безопасни условия на труд в строителството.
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в изграждането на най-малко 3 броя строежи-съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, I-ва категория, съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „ж” от ЗУТ: Да е изпълнил минимум 3 броя договори за строежи– съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, I-ва категория, изпълнени през последните 5 години За тях се представят минимум 3броя препоръки за добро изпълнение, в които се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и 3 броя копия на разрешение за ползване. 2. Да разполага с екип от правоспособни технически лица за изпълнение на СМР на обектите както следва минимум: •един строителен инженер специалност „ВиК” •един строителен инженер-конструктор със специалност: „промишлено и гражданско строителство” или „строителство на сгради и съоръжения” •един инженер геодезист •един инженер или техник със сертификат за „Координатор по безопасност и здраве в строителството” ,назначени на трудов договор и професионален опит най-малко 3 (три) години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; 3. Да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за строежи четвърта група(съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг), I-ва категория по ЗУТ. 4. участникът да е внедрил система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството, като обхвата на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката 5. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004. 6. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд в строителството OHSAS 18001:2007.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с премно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.09.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул." Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg,един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ