Версия за печат

00744-2012-0003

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД, ул. Панайот Хитов № 30, За: Д-р Панайот Диманов, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661530, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Медицински изделия за нуждите на МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: болнична аптека
Код NUTS: BG343
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изисквания към медицинските изделия: 1.1, Предлаганите медицински изделия, трябва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия (Обн. ДВ, бр. 46/2007г.) 1.2. Да се представят: 1.2.1 Декларация за съответствие от производителя или неговия упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 98/79/ЕС, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ: 1.2.2 Сертификат за качество - СЕ маркировка, съгласно Директива 98/79 ЕС за ин-витро диагностичните медицински продукти. 2. Срокът на годност на медицинските изделия следва да бъде не по-малък от 60 /шестдесет/ на сто от обявения от производителя към датата на всяка доставка. 3. В случай на доставка на медицинските изделия с по-кратък от договорения срок на годност изпълнителят следва да заплати неустойка: Неустойки за доставка на медицински изделия с по -кратък от договорения срок на годност: от 59,99% до 50% - 5 % върху стойността на доставката; от 49,99% до 40% -10% върху стойността на доставката; от 39,99% до 30% - 30 % върху стойността на доставката; от 29,99%о до 20% - 60 % върху стойността на доставката; под 20% - 90 % върху стойността на доставката. 4. Доставката на медицински изделия с остатъчен срок на годност по-малък от 40 на сто от обявения от производителя се извършва само с мотивирано решение на изпълнителния директор на МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД за конкретно количество, определено от него. Без изрично писмено съгласие на изпълнителния директор на лечебното заведение стоките няма да бъдат заплащани. 5. Медицинските изделия трябва да бъдат доставяни до 24 часа от заявяването им на адредс гр. Ямбол, ул. Панайот Хитов № 30, Болнична аптека на МБАЛ Св. Пантелеймон АД гр. Ямбол.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000 (LA23)

Описание:

Медицински консумативи (За медицинска употреба )

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
Показател: Срок на разсрочено плащане; тежест: 10
Показател: Качество; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00744-2012-0003

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070415 от 03.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 10 / Обособена позиция №:10 / Заглавие:Доставка на медицински изделия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

20

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Фрезениус Медикъл Кеър България” ЕООД, ул. „Любен Каравелов” 26, ет. 4, България 5300, Габрово, Тел.: 066 806169, E-mail: head.office@fmc-bg.net, Факс: 066 806169

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 146057 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 11 / Обособена позиция №:11 / Заглавие:Доставка на медицински изделия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

20

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „Янка Янкова Георгиева”, бул. „Цар Освободител” 17А, България 1504, София, Тел.: 02 8524943, E-mail: yana.georgieva@mbox.contact.bg, Факс: 02 8524943

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 73110.5 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 12 / Обособена позиция №:12 / Заглавие:Доставка на медицински изделия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

20

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Кристъл Клиър” ООД, бул. „Цар Борис III” №344, България 1119, София, Тел.: 02 4703585, E-mail: zidarovr@crystalclear.bg, Факс: 02 4703585

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 42075 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 13 / Обособена позиция №:13 / Заглавие:Доставка на медицински изделия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

20

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Елпак – лизинг” ЕООД, ул. „Иван Богоров” 12, България 9000, Варна, Тел.: 052 699060, E-mail: elpak@elpak.bg, Факс: 052 699060

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 8592.95 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ