Версия за печат

02724-2012-0026

BG-Добринище: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЗДП - ДП, ТП ДГС Добринище, ул. Иван Козарев _№9, За: инж. Елисавета Николова - лесничей, Р България 2777, Добринище, Тел.: 07447 2321, E-mail: dgsdobrinishte@abv.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dgs-dobrinishte.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ - ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: СТОПАНИСВАНЕ НА ГОРИТЕ-УПРАВЛЕНИЕ , ВЪЗПРОИЗВОДСТВО, ПОЛЗВАНЕ И ОПАЗВАНЕДруго (моля пояснете): СТОПАНИСВАНЕ НА ГОРИТЕ-УПРАВЛЕНИЕ , ВЪЗПРОИЗВОДСТВО, ПОЛЗВАНЕ И ОПАЗВАНЕ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ОФИС-КОНСУМАТИВИ И ОФИС - ТЕХНИКА,НЕОБХОДИМИ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНОТО И СТОПАНСКО ОБСЛУЖВАНЕ НА ТП "ДГС Добринище"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП ДГС Добринище
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4897.93 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485051 от 31.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 17 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
13.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дъга 2000 ЕООД, 101540598, пл. Димитър Кощанов №3, Р България 2770, Благоевград, Тел.: 073 886280

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3649.75 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 16 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
13.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Принтрефил ЕООД, ЕИК 200420344, ж.к. Дървеница, бл. 17, вх. Д, ет. 5, ап. 103, Р България 1784, София, Тел.: 02 8074387

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1248.18 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор