Версия за печат

01050-2012-0004

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. "Славянска" № 8, За: Анелия Генова, директор "МРИТ", Република България 1052, София, Тел.: 02 9407035

Място/места за контакт: Дирекция "МРИТ"
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Разработване на стратегия за бранд „България” , на продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 10
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на обществената поръчка е възлагането на външен изпълнител на дейностите по разработване на стратегия за бранд „България” , на продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт. Обществената поръчка се възлага с оглед изпълнението на задълженията на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) в качеството му на конкретен бенефициент на безвъзмездна финансова помощ, съгласно Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване“ Изпълнението на дейностите в проекта ще допринесе за повишаване на ефективността и влиянието на националните маркетингови дейности, маркетинговата информация и прозрачността с цел да се подпомогне диверсификацията на туристически продукти и пазари и устойчивото развитие на туризма. Обектът на поръчката включва: • Анализ на резултатите от маркетингови проучвания, осъществени в рамките на проект 1 „Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг" по ОП „РР" и допълнителни проучвания; • Правен анализ и създаване на концепция за собствеността на продуктите от проекта, като част от по-обща система за интегриран мениджмънт на национален, продуктови и регионални брандове; • Разработване на стратегия за бранд на дестинация България; • Консултиране с и утвърждаване на стратегията за бранд "България" сред туристическия бизнес, неговите сдружения и други заинтересовани; • Представяне на лого, слоган и набор от символи на бранд на дестинация България; • Изработване на продуктови брандове като под-брандове на бранд на дестинация България; • Изработване на брандинг стратегия на туристическите райони и изработване на поне един пилотен регионален туристически бранд; • Тестване на националния, продуктовите и регионалните брандове на международните и вътрешния пазари.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79311000

Описание:

Услуги, свързани с проучвания

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1348500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател: Концепция за разработване на стратегия за бранд “България”, продуктови и регионални брандове – определя се от следните показатели: 1. Разработване на стратегия за бранд на дестинация България, провеждане на консултации по нея и разработване на анализи и допълнителни проучвания – максимум 36 точки (Анализ на резултатите от маркетингови проучвания, осъществени в рамките на проект 1 „Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг” по ОП „РР” и допълнителни проучвания – 12 т., Правен анализ и създаване на концепция за собствеността на продуктите от проекта, като част от по-обща система за интегриран мениджмънт на национален, продуктови и регионални брандове – 6 г., Разработване на стратегия за бранд на дестинация България – 12 т., Консултиране с и утвърждаване на стратегията за бранд „България” сред туристическия бизнес, неговите сдружения и други заинтересовани – 6 г.); 2. Разработване на творческите предложение за националния бранд и под-брандове, както и за един регионален бранд – максимум 24 т. (Представяне на лого, слоган и набор от символи на бранд на дестинация България - 6 т., Изработване на продуктови брандове като под-брандове на бранд на дестинация България – 6 т., Изработване на брандинг стратегия на туристическите райони и изработване на поне един пилотен регионален туристически бранд – 12 т. ); Тестване на предложените брандове на вътрешен и външни пазари – 10 т. (Тестване на националния, продуктовите и регионалните брандове на международните и вътрешния пазар – 10 т.); тежест: 70
Показател: предлагана цена; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 29 - 046961 от 11.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 001-08-U-017 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор BG161PO001/3.3-01/2008/001-08-U-017 с предмет "Разработване на "Стратегия за бранд "България", продуктови и регионални брандове за въвеждане на интегрран бранд мениджмънт"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.05.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Обединение за бранд България", съставено от "ПУБЛИСИС" АД, ЕИК 175432612 и "Прагматика" ООД, ЕИК 130474674, Бул. "България" 118, ет. 5, Р България 1618, София, Тел.: 02 4340710

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1348500 BGN без ДДС
В брой месеци: 5
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" (2007-2013) по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161 РО001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ