01050-2012-0004
BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, ул. "Славянска" № 8, За: Анелия Генова, директор "МРИТ", Република България 1052, София, Тел.: 02 9407035
Място/места за контакт: Дирекция "МРИТ"Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
“Разработване на стратегия за бранд „България” , на продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт”
Обект на обществената поръчка е възлагането на външен изпълнител на дейностите по разработване на стратегия за бранд „България” , на продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт. Обществената поръчка се възлага с оглед изпълнението на задълженията на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) в качеството му на конкретен бенефициент на безвъзмездна финансова помощ, съгласно Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване“ Изпълнението на дейностите в проекта ще допринесе за повишаване на ефективността и влиянието на националните маркетингови дейности, маркетинговата информация и прозрачността с цел да се подпомогне диверсификацията на туристически продукти и пазари и устойчивото развитие на туризма. Обектът на поръчката включва: • Анализ на резултатите от маркетингови проучвания, осъществени в рамките на проект 1 „Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг" по ОП „РР" и допълнителни проучвания; • Правен анализ и създаване на концепция за собствеността на продуктите от проекта, като част от по-обща система за интегриран мениджмънт на национален, продуктови и регионални брандове; • Разработване на стратегия за бранд на дестинация България; • Консултиране с и утвърждаване на стратегията за бранд "България" сред туристическия бизнес, неговите сдружения и други заинтересовани; • Представяне на лого, слоган и набор от символи на бранд на дестинация България; • Изработване на продуктови брандове като под-брандове на бранд на дестинация България; • Изработване на брандинг стратегия на туристическите райони и изработване на поне един пилотен регионален туристически бранд; • Тестване на националния, продуктовите и регионалните брандове на международните и вътрешния пазари.
79311000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
04.05.2012 г.
4
"Обединение за бранд България", съставено от "ПУБЛИСИС" АД, ЕИК 175432612 и "Прагматика" ООД, ЕИК 130474674, Бул. "България" 118, ет. 5, Р България 1618, София, Тел.: 02 4340710
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" (2007-2013) по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161 РО001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
15.08.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г