Версия за печат

02724-2012-0015

BG-ПИРДОП: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП ДГС ПИРДОП ПРИ ДП ЮЗДП БЛАГОЕВГРАД, ул."ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ" № 85, За: ИНЖ. ВЕНЦИСЛАВ ЙОРДАНОВ, БЪЛГАРИЯ 2070, ПИРДОП, Тел.: 07181 5151, E-mail: dgspirdop@abv.bg, Факс: 07181 5803

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dl.pirdop.com.

Адрес на профила на купувача: www.dl.pirdop.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: териториално поделение на държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско и ловно стопанствоДруго (моля пояснете): горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Пирдоп

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пирдоп, бул. "Цар Освободител" 85
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Пирдоп

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197630, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Хартия за печатане
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4531.85 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472416 от 29.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 70 / Обособена позиция №: / Заглавие:за доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
07.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ПРИНТРЕФИЛ ЕООД ЕИК 200420344, бул. "Цариградско шосе" 60-62 бл. 1 ет. 5, Р. България 1756, София, Тел.: 02 8074387, E-mail: tender@printrefill.eu, Факс: 02 8074388

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4531.85 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор