Версия за печат

00087-2012-0049

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-09-03- 80 от 14.08.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж.Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на консултант за подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейности по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” на Оперативна програма „ Околна среда” 2007-2013г.

II.3) Кратко описание на поръчката

Подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейности по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” на Оперативна програма „ Околна среда” 2007-2013г. в т.ч.: 1. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10000 екв. ж” на Оперативна програма „ Околна среда” 2007-2013г. 2. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на външна техническа помощ към Екипа за управление на проекта „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”; 3. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на мерките за информация и публичност по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”, съгласно изискванията на Насоките за осъществяването им по ОП „ Околна среда” 2007-2013г 4. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на процедура на договаряне без обявление за упражняване на авторски надзор по проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”. В рамките на тази задача, Изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да изготви технически спецификации и пълен набор от тръжна документация за възлагане на изпълнението на дейностите, предвидени в рамките на инвестиционен проект „Изграждане на Дубльор на Ляв Владайски колектор”.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-09-03-66 от 27.07.2012 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2012-49
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

493400

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

31.07.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
23/08/2012 16:00
Да се чете:
27/08/2012 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документация

Вместо:
16/08/2012 16:00
Да се чете:
20/08/2012 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия при отваряне на офертите

Вместо:
24/08/2012 10:00
Да се чете:
28/08/2012 14:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.08.2012 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Асенова Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община