Версия за печат

00270-2012-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерски съвет, бул. „Дондуков” № 1, За: Мария Димитрова, Добромир Василев, Вяра Панайотова, България 1594, София, Тел.: 03592 9402173; 03592 9402111; 03592 9402707, E-mail: maria.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402376

Място/места за контакт: Мария Димитрова, Добромир Василев, Вяра Панайотова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Министерски съвет

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Техническа поддръжка на Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на Европейския съюз в България”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на настоящата поръчка трябва да се предоставят услуги по техническа поддръжка на Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на Европейския съюз в България. Основните цели на поръчката са: 1. Да се подобри и развие Информационната система за управление и наблюдение в посока осигуряване на поддръжката на цялата информация необходима за изпълнението на оперативните програми и осигуряване на съответствието на системата с промените в правилата за работа на СО, УО и МЗ, ОО и др.; 2. Да се осигури възможност за проследяване на всички дейности по подбора, договарянето, финансирането и изпълнението на проектите в Оперативните програми., 3. Да се осигури техническа поддръжка на ИСУН за осигуряване на непрекъсваемост на работния процес до 31.03.2015 г. 4. Да се осигури гаранционна поддръжка за срок от 31.03.2015 г. До 31.10.2016 г.. основните дейности, които трябва да се извършат са две: 1. Дейност 1. УСЛУГА „РАЗВИТИЕ НА СИСТЕМАТА” и 2. Дейност 2 УСЛУГА „ПОДДЪРЖАНЕ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА СИСТЕМАТА”. Срок за изпълнение на поръчката – до 31.03.2015 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72200000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Програмиране и софтуерни консултантски услуги

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1412920 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 1412920, Най-висока оферта: 1649000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Относителна тежест на цената; тежест: 40
Показател: Относителна тежест на качеството на техническата част от офертата. Максималният бр. точки по този показател е 60, които се получават като сбор от следните подпоказатели: Предложение за подобряване дизайна на системата – история на промените, достъпност на данните и визуализация, управление на данните и сигурност, управление на потребителите и среди за работа на системата - макс. 10 т.; Предложение за подобряване на функционалностите на Финансов модул и отразяване на финансови показатели - макс. 15 т.; Предложение за осигуряване на доразвитието на цялостния процес по електронно кандидатстване, отчитане и оценка на проекти – електронни услуги на ИСУН - макс. 15 т.; Предложение за подобряване/създаване на другите функционалности на ИСУН описани в спецификацията – система от индикатори, одитен модул, специализирани инструменти и връзки с други информационни системи - макс. 10 т. и Предложение за осигуряване поддържане и актуализиране на системата - 10 т.; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 34 - 070763 от 28.02.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 055054 от 18.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: МС-94 / Обособена позиция №: / Заглавие:Техническа поддръжка на Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на ЕС в България
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Информационно обслужване АД, ул. П. Волов № 2, България 1000, София, Тел.: 03592 9420360, Факс: 03592 9436607

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2416600 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1412920 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 1412920, Най-висока оферта: 1649000 BGN без ДДС
В брой месеци: 33
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка е финансирана по Проект № 0081-ЦКЗ-2.1„Осигуряване на развитието и функционирането на ИСУН” (BG161PO002-2.1.01-0005-C0001), изпълняван от дирекция „Информация и системи за управление на средствата от ЕС” в Администрацията на Министерския съвет. Проектът се финансира от Оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www://cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Вигоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www://cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ