I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"ЮГОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" ДП ТП "ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО РАДОМИР", УЛ."ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ" № 4, За: ЕЛЗА ХАДЖИЙСКА -ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ, Р БЪЛГАРИЯ 2400, РАДОМИР, Тел.: 0777 82142, E-mail: dgsradomir@abv.bg, Факс: 0777 82401
Място/места за контакт: ТП "ДГС РАДОМИР"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg ; www.dgs-radomir.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи , необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ДП „ДГС Радомир””
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
ТП "ДГС РАДОМИР" ГР.РАДОМИР, УЛ."ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ " №4
Код NUTS:
BG414
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
„Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи , необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ДП „ДГС Радомир”” ПО ВИДОВЕ И КОЛИЧЕСТВА СЪГЛАСНО ПОТРЕБНОСТИТЕ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
22000000, 22800000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
1659.19 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485219 от 01.06.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № РД-12-16 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Периодична доставка на канцеларски материали , необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ДП „ДГС Радомир””
V.1)
Дата на сключване договора
08.08.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
01.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ЕЛТЕХ" ЕООД ЕИК 040470310, БУЛ."ДИМИТЪР БЛАГОЕВ" №1, Р БЪЛГАРИЯ 6400, ГР.ДИМИТРОВГРАД, Тел.: 0391 61043
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1464.55 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № РД-12-17 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Периодична доставка на офис консумативи , необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ДП „ДГС Радомир””
V.1)
Дата на сключване договора
10.08.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
01.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ПРИНТРЕФИЛ" ЕООД ЕИК 200420344, БУЛ."ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ" 60-62 БЛ.1 ЕТ.5, Р БЪЛГАРИЯ 1784, СОФИЯ, Тел.: 02 8074387
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 194.64 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор