Версия за печат

00630-2012-0006

BG-СИТОВО: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СИТОВО, УЛ. ТРЕТИ МАРТ № 72, За: ТАТЯНА ХРИСТОВА, БЪЛГАРИЯ 7583, СИТОВО, Тел.: 086 882213, E-mail: sitovo@mail.bg

Място/места за контакт: ОБЩИНА СИТОВО
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ОБЩИНА СИТОВОДруго (моля пояснете): ОБЩИНА СИТОВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни и нехранителни продукти за нуждите на детските и учебни заведения в община Ситово, финансирани от бюджета на община Ситово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ОБЩИНА СИТОВО, ОБЛАСТ СИЛИСТРА
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Динамична система за доставки (ДСД)

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хранителни и нехранителни продукти за нуждите на детските и учебни заведения в община Ситово, финансирани от бюджета на община Ситово за следните обекти: ЦДГ “Щастливо детство” с.Ситово; ЦДГ “Щастливо детство” с.Ситово- филиал с.Любен ЦДГ “Щастливо детство” с.Ситово- филиал с.Добротица ЦДГ ”Мир” с.Искра ОУ “Г. Раковски” с. Ситово; ОУ ” Отец Паисий” с. Добротица Видът и количеството на продуктите, предмет на доставката са представени в приложение към договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69633 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Разсрочване на плащанията; тежест: 30
Показател: Срок на изпълнение на поръчката; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Опростено обявление за динамична система за доставки(ДСД)
Номер на обявлението в ДВ 484564 от 29.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставки
V.1) Дата на сключване договора
06.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Андулка" ЕООД ЕИК 200078378, ул. "Хараламби Джамджиев" № 1, България 7500, Силистра, Тел.: 086 822252

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 58333 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 69633 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор