00118-2012-0014
BG-Сливен:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Сливен, бул. "Цар Освободител" 1, За: Румен Стоилов - заместник кмет, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: tenders@sliven.bg, Факс: 044 662350
Място/места за контакт: Община СливенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование
Б) ЗА ПРОМЯНА
добавяне на допълнителна информация
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособени позиции на проекти: Обособена позиция 1: BG161PO001/1.1-09/2010/007 „Интегриран проект за подобряване на образователната инфраструктура на Община Сливен чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”; Обособена позиция 2: BG161PO001/1.4-04/2009/006 „Възстановяване на път, общинска собственост, до историческата крепост „Туида”; Обособена позиция 3: BG161PO001/1.4.-5/2009/022 „Интегриран проект за подобряване на парк „Юнак” в гр. Сливен”; Обособена позиция 4: BG161PO001/1.4-06/2010/005 „Корекция на р. Дюлева в гр. Сливен, I-ви етап”; Обособена позиция 5: ВG161PO001/1.4-07/2010/022 „Изготвяне на интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Сливен като център на агломерационен ареал”; Обособена позиция 6: BG161РО001/3.1-03/2010/028 „Пътуване през времето, във времето и с времето - интегриран проект за развитие на природни, културни и исторически атракции и туристическа инфраструктура в Сливен”; Обособена позиция 7: BG161РО001/1.1-12/2011/026 „Деинституционализация на деца в риск посредством изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на деца в риск в Община Сливен”, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”
Извършване на независим одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособени позиции 1, 2, 3 , 4, 5, 6 и 7 на проекти, финансирани по ОП "Регионално развитие". Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проектите. Проследяване ефективното прилагане от страна на Бенефициента – Община Сливен на правилата на ОПРР. Изготвяне на одиторски доклади, съдържащи констатации и евентуални препоръки към управлението на проектите.
79212100
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
02.08.2012 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
р.ІІІ.2.3 Технически възможности Минимални изисквания (Когато е приложимо)
1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) договор, аналогичен с предмета на настоящата обществена поръчка (договор за услуги, свързани с извършване на независим финансов одит, изпълнен през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Изпълнението на договора се доказва с референции по изпълнен договор за независим финансов одит. 2.Участниците трябва да представят минимум 1 (едно) физическо лице, което ще вземе участие при изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, и което трябва да познава и работи съгласно националното законодателство и международните одиторски стандарти, както следва: 2.1. лицето следва да бъде регистриран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители. Трябва да притежава необходимия практически опит, съгласно Международните одиторски стандарти. Да притежава минимум 3 (три) години опит като регистриран одитор в ИДЕС; 3. Участникът да представи точни и ясни методи и средства за осъществяване на независимия финансов одит по проекта. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, справките за техническите възможности на кандидата се представят общо за обединението. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по икономическите и финансови възможности на кандидата се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с поставените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът използва подизпълнители, минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите, съобразно дела и вида на тяхното участие
1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) договор, аналогичен с предмета на настоящата обществена поръчка (договор за услуги, свързани с извършване на независим финансов одит, изпълнен през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Изпълнението на договора се доказва с референции по изпълнен договор за независим финансов одит. 2.Участниците трябва да представят минимум 1 (едно) физическо лице, което ще вземе участие при изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, и което трябва да познава и работи съгласно националното законодателство и международните одиторски стандарти, както следва: 2.1. лицето следва да бъде регистриран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители. Да притежава минимум 3 (три) години опит като регистриран одитор в ИДЕС. Трябва да притежава необходимия практически опит, съгласно Международните одиторски стандарти. Приложимите стандарти, по които следва да бъдат извършвани одитите по проекти са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти следва да бъде съобразен с обхвата на ангажимента. 3. Участникът да представи точни и ясни методи и средства за осъществяване на независимия финансов одит по проекта. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, справките за техническите възможности на кандидата се представят общо за обединението. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по икономическите и финансови възможности на кандидата се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с поставените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът използва подизпълнители, минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите, съобразно дела и вида на тяхното участие.
В образеца на Оферта се добавя текст: Стандарти, по които ще бъде извършен одитния ангажимент по проекта са: * Забележка: посочете кои от тези стандарти ще прилагате при одитния ангажимент по проекта Приложимите стандарти са тези, издавани от Международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти следва да бъде съобразен с обхвата на ангажимента. В случай, че някой от компонентите на ангажимента не са изпълнени в съответствие с избраните стандарти, ще посоча този факт изрично в одитния доклад, както и ще обявя причината за това несъответствие.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцята, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
10.08.2012 г.
Възложител