Версия за печат

00118-2012-0014

BG-Сливен:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД 15-1120 от 10.08.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" 1, За: Румен Стоилов - заместник кмет, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: tenders@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособени позиции на проекти: Обособена позиция 1: BG161PO001/1.1-09/2010/007 „Интегриран проект за подобряване на образователната инфраструктура на Община Сливен чрез въвеждане на мерки за енергийна ефективност”; Обособена позиция 2: BG161PO001/1.4-04/2009/006 „Възстановяване на път, общинска собственост, до историческата крепост „Туида”; Обособена позиция 3: BG161PO001/1.4.-5/2009/022 „Интегриран проект за подобряване на парк „Юнак” в гр. Сливен”; Обособена позиция 4: BG161PO001/1.4-06/2010/005 „Корекция на р. Дюлева в гр. Сливен, I-ви етап”; Обособена позиция 5: ВG161PO001/1.4-07/2010/022 „Изготвяне на интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Сливен като център на агломерационен ареал”; Обособена позиция 6: BG161РО001/3.1-03/2010/028 „Пътуване през времето, във времето и с времето - интегриран проект за развитие на природни, културни и исторически атракции и туристическа инфраструктура в Сливен”; Обособена позиция 7: BG161РО001/1.1-12/2011/026 „Деинституционализация на деца в риск посредством изграждане на центрове за настаняване от семеен тип на деца в риск в Община Сливен”, финансирани по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013”

II.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на независим одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по обособени позиции 1, 2, 3 , 4, 5, 6 и 7 на проекти, финансирани по ОП "Регионално развитие". Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проектите. Проследяване ефективното прилагане от страна на Бенефициента – Община Сливен на правилата на ОПРР. Изготвяне на одиторски доклади, съдържащи констатации и евентуални препоръки към управлението на проектите.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79212100

Описание:

Услуги по финансов одит

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-15-1081 от 02.08.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2012-493666
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 118-2012-14
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

02.08.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

р.ІІІ.2.3 Технически възможности Минимални изисквания (Когато е приложимо)

Вместо:

1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) договор, аналогичен с предмета на настоящата обществена поръчка (договор за услуги, свързани с извършване на независим финансов одит, изпълнен през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Изпълнението на договора се доказва с референции по изпълнен договор за независим финансов одит. 2.Участниците трябва да представят минимум 1 (едно) физическо лице, което ще вземе участие при изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, и което трябва да познава и работи съгласно националното законодателство и международните одиторски стандарти, както следва: 2.1. лицето следва да бъде регистриран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители. Трябва да притежава необходимия практически опит, съгласно Международните одиторски стандарти. Да притежава минимум 3 (три) години опит като регистриран одитор в ИДЕС; 3. Участникът да представи точни и ясни методи и средства за осъществяване на независимия финансов одит по проекта. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, справките за техническите възможности на кандидата се представят общо за обединението. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по икономическите и финансови възможности на кандидата се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с поставените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът използва подизпълнители, минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите, съобразно дела и вида на тяхното участие

Да се чете:

1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) договор, аналогичен с предмета на настоящата обществена поръчка (договор за услуги, свързани с извършване на независим финансов одит, изпълнен през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.). Изпълнението на договора се доказва с референции по изпълнен договор за независим финансов одит. 2.Участниците трябва да представят минимум 1 (едно) физическо лице, което ще вземе участие при изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, и което трябва да познава и работи съгласно националното законодателство и международните одиторски стандарти, както следва: 2.1. лицето следва да бъде регистриран одитор, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители. Да притежава минимум 3 (три) години опит като регистриран одитор в ИДЕС. Трябва да притежава необходимия практически опит, съгласно Международните одиторски стандарти. Приложимите стандарти, по които следва да бъдат извършвани одитите по проекти са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти следва да бъде съобразен с обхвата на ангажимента. 3. Участникът да представи точни и ясни методи и средства за осъществяване на независимия финансов одит по проекта. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, справките за техническите възможности на кандидата се представят общо за обединението. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по икономическите и финансови възможности на кандидата се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с поставените критерии за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът използва подизпълнители, минималните изисквания се прилагат към подизпълнителите, съобразно дела и вида на тяхното участие.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.9) Друга допълнителна информация:

В образеца на Оферта се добавя текст: Стандарти, по които ще бъде извършен одитния ангажимент по проекта са: * Забележка: посочете кои от тези стандарти ще прилагате при одитния ангажимент по проекта Приложимите стандарти са тези, издавани от Международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти следва да бъде съобразен с обхвата на ангажимента. В случай, че някой от компонентите на ангажимента не са изпълнени в съответствие с избраните стандарти, ще посоча този факт изрично в одитния доклад, както и ще обявя причината за това несъответствие.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцята, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

10.08.2012 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Кольо Йорданов Милев
Длъжност: КМЕТ