Версия за печат

00530-2012-0019

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Емил Диков - дирекция „Информационни системи и моделиране на бизнес процесите”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процесите"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Място на изпълнение – адресите на Териториалните дирекции/Офиси на НАП, където са монтирани системите за управление на чакащи клиенти, съгласно Приложение 1 от договора.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддръжка на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – NemoQ, включваща изпълнение на следните услуги: • Почистване на билетните устройства, дисплеите - ежемесечно; • Проверка на цялостните системи, износването на отделните компоненти и възможни повреди - ежемесечно; • Извършване на необходими настройки и изменения, гарантиращи безпроблемна работа и удължаване на «живота» на системата - ежемесечно; • Отговори на въпроси на потребителите, извършване на локални настройки за тяхното улеснение; • Приемане на писменни съобщения на факс или e-mail в работни дни и потвърждаване на приетото съобщение до 1 /един/ час след получаването му; • Ремонт на място с подмяна на необходимите елементи; • Доставка и подмяна на резервни части и материали, без допълнително заплащане; • Софтуерна поддръжка; • Извършване на нови инсталации и преконфигуриране на съществуващите по заявка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72514000

Описание:

Услуги по управление на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
223200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 70 - 116770 от 11.04.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 110 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"МЕДИ 2000" ЕООД, ЕИК 175216963, р-н Красна поляна, жк. Красна поляна, бл.205, вх.В, ет.3, ап.5, Република България 1330, гр.София, Тел.: 08 87361805, E-mail: office@medi-2000.com

URL: http://www.medi-2000.com.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 250000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 223200 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Месечната цена за поддръжка на системите се заплаща от възложителя не по-късно от 60 дни след представяне в дирекция БФ, ЦУ на НАП, на обобщен месечен приемателно-предавателен протокол и фактура, подписани от координатора по договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 12, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, Факс: 02 9267464

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ