Версия за печат

00479-2012-0014

BG-Балчик:

РЕШЕНИЕ

Номер: 43 от 09.08.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Балчик, пл. "21 септември" № 6, За: Димитър Димитров, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71053, E-mail: dimitrov@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/161-%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d0%b8-%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%8a%d1%87%d0%ba%d0%b8.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ Балчик в Черно море, и разширяване обхвата на канализационната мрежа на град Балчик”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

II.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е предоставянето на услуги. Предмет на настоящата обществена поръчка е осъществяването на „Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект: „Изграждане на трети утаител и дълбоководно заустване на ПСОВ Балчик в Черно море, и разширяване обхвата на канализационната мрежа на град Балчик”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя е посочен в Техническите спецификации и проекта на договор – част от документацията за участие в процедурата.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000 (KA05) , 71210000 (KA05) , 79100000, 71240000, 66171000

Описание:

Архитектурно проектиране (За обработка на отпадъчни води )
Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги (За обработка на отпадъчни води )
Юридически услуги
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Финансови консултантски услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 38 от 30.07.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2012-493127
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2012/S 146 - 244326 от 01.08.2012 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 479-2012-14
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

493127

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

30.07.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.1) "Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри"

Вместо:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП, и Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. Изискванията се прилагат и за подизпълнителите. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта за участие. 3. Административни сведения. 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка. 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 6. Документ за регистрация на юридическото лице /документ за самоличност на физическото лице (когато ЮЛ не е вписано в ТР към АВ - когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър). 7. Удостоверение за актуално състояние (в случай че участникът не е вписан в ТР към АВ) 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие. 10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП. 11. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. 12. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка. 13. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – само за участници, които са обединения/консорциуми. 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума – само за участници, които са обединения/консорциуми. 15. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението 16. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители 17. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 17.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 18. Техническа оферта. 19. Ценова оферта

Да се чете:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП, и Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. Изискванията се прилагат и за подизпълнителите. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта за участие. 3. Административни сведения. 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка. 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 6. Документ за регистрация на юридическото лице /документ за самоличност на физическото лице (когато ЮЛ не е вписано в ТР към АВ - когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър). 7. Удостоверение за актуално състояние (в случай че участникът не е вписан в ТР към АВ) 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие. 10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП. 11. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. 12. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка. 13. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – само за участници, които са обединения/консорциуми. 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума за отговорността им по отношение на изпълнението на обществената поръчка – само за участници, които са обединения/консорциуми. 15. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението 16. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители 17. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 17.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 18. Техническа оферта. 19. Ценова оферта

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2) "Икономически и финансови възможности"

Вместо:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.1 Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), подписани и подпечатани от участника на всяка страница – за юридическите лица. За физически лица представянето на копия от годишните данъчни декларации, за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.), заверени от НАП, ще се счита от Възложителя за подходящ документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП, тъй като те по обективни причини не могат да представят изискуемите по настоящата точка документи. 1.2. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот (приход) и оборота (прихода) от подобни дейности на участника, за последните три приключени финансови години. 2. Копие от валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява/т проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да: 1. е реализирал общ оборот (приход) за последните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер не по-малко от 1 000 000 лв. (един милион) лева без ДДС, от които не по-малко от 800 000 лв. (осемстотин хиляди) лева – от подобни на предмета на настоящата поръчка дейности. „Подобни” за целите на настоящата документация са дейности по: проектиране на инвестиционни проекти и/или; изготвяне на ПУП и парцеларни планове, и/или; дейности по подготовка на финансово-икономически анализи/анализи на разходите и ползите, за целите на инфраструктурни проекти, и/или; подготовка на документации за обществени поръчки, и/или изготвяне на проектни предложения за финансиране от фондове на ЕС. 2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” с лимит на застрахователната отговорност не по-малко от 400 000 лв. Изискването се отнася за участници/членове на обединение/подизпълнители – юридически лица, които ще извършват проектантски дейности и подлежат на задължително застраховане. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но изготвена и сключена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. При наличие на подизпълнител, който ще извършва проектиране, изискването се отнася и за него.

Да се чете:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.1 Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), подписани и подпечатани от участника на всяка страница – за юридическите лица. За физически лица представянето на копия от годишните данъчни декларации, за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.), заверени от НАП, ще се счита от Възложителя за подходящ документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП, тъй като те по обективни причини не могат да представят изискуемите по настоящата точка документи. В случай, че участникът е юридическо лице, което е вписано в Търговския регистър и изискуемите отчети за приходите и разходите са публикувани в него, участникът може да се позове на това обстоятелство и съответно комисияща за оценка на офертите ще извърши служебна проверка за наличието на документите на интернет страницата на Търговския регистър. 1.2. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот (приход) и оборота (прихода) от подобни дейности на участника, за последните три приключени финансови години. 2. Копие от валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява/т проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да: 1. е реализирал общ оборот (приход) за последните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер не по-малко от 1 000 000 лв. (един милион) лева без ДДС, от които не по-малко от 800 000 лв. (осемстотин хиляди) лева – от подобни на предмета на настоящата поръчка дейности. „Подобни” за целите на настоящата документация са дейности по: проектиране на инвестиционни проекти и/или; изготвяне на ПУП и парцеларни планове, и/или; дейности по подготовка на финансово-икономически анализи/анализи на разходите и ползите, за целите на инфраструктурни проекти, и/или; подготовка на документации за обществени поръчки, и/или изготвяне на проектни предложения за финансиране от фондове на ЕС. 2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” с лимит на застрахователната отговорност не по-малко от 400 000 лв. Изискването се отнася за участници/членове на обединение/подизпълнители – юридически лица, които ще извършват проектантски дейности и подлежат на задължително застраховане. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но изготвена и сключена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. При наличие на подизпълнител, който ще извършва проектиране, изискването се отнася и за него.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
10/09/2012 16:00
Да се чете:
13/09/2012 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
11/09/2012 11:00
Да се чете:
14/08/2012 11:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
30/08/2012 17:00
Да се чете:
03/09/2012 16:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

І.1) "Интернет адрес/и"

Да се чете:

http://www.balchik.bg/

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) "Технически възможности "Изисквано/и минимално/и ниво/а:

Да се чете:

С цел да не ограничава необосновано участниците, Възложителят не поставя изискване за обхват на сертификация по отношение на сертификата за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3) "Технически възможности "Изисквано/и минимално/и ниво/а:

Да се чете:

По отношение на изискването за изпълнени договори, ако участник предостави доказателства за изпълнението на договор, който включва повече от една от изброените области, ще се счита, че договорът доказва изпълнение във всички изискуеми области, от които има включени дейности в него.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.3.1) "Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба"

Да се чете:

В действащото законодателство няма предвидени ограничения по отношение на професията на изпълнителя на юридическите и финансовите консултантски услуги, включени в предмета на настоящата обществена поръчка.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІV.3.3) "Условия и начин на плащане"

Да се чете:

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес http://www.balchik.bg/

V.9) Друга допълнителна информация:

Посочените промени в обявлението да се считат за промени и в съответните части на документацията за участие в процедурата. В документацията за участие, том ІІ, глава четвърта, раздел ІІ, се правят следните промени: Т.1.1 - 1.4. се запазват в първоначалния си вид. 1.5. Оценката по този показател се определя на база обективна експертна оценка на всяка една от отделните оферти и се мотивира на база на следните измерители за качество, изброени в приложената по-долу таблица: Стратегия за изпълнение на обществената поръчка до 35 точки, от които Коментари и интерпретация на участника на изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация, включително специфика на програмната среда на изпълнение на договорите по ОПОС до 10 точки Останалата част от таблицата запазва първоначалния си вид. 1.6. Критерии (скала) за определяне на експертната оценка, приложими за всички оферти Участник, който, макар че е представил описание по определен подраздел от таблицата по-горе, но офертата му изобщо не отговаря на изискванията на възложителя, се отстранява от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Отстранява се и участник, чиято оферта съдържа елементи и/или текстове, които са в противоречие с императивни изисквания на настоящата документация и/или на действащото законодателство. Отстранява се и участник, чиято оферта съдържа предложения, които са елемент на бъдещото изпълнение на обществената поръчка, в т.ч. предложения за конкретни технологии при проектирането. Когато комисията прецени, че предложението по съответния подпоказател съответства изцяло и в пълнота и и в много голяма степен надгражда минималното съдържание и описаните елементи, които се оценяват по съответния показател, тя дава оценка за оценъчно ниво „отлично”. Когато комисията прецени, че предложението по съответния подпоказател съответства и надгражда в значителна степен минималното съдържание и описаните елементи, които се оценяват по съответния показател, тя дава оценка за оценъчно ниво „много добро”. Когато комисията прецени, че предложението по съответния подпоказател съответства и надгражда в малка степен минималното съдържание и описаните елементи, които се оценяват по съответния показател, тя дава оценка за оценъчно ниво „добро”. Когато комисията прецени, че предложението по съответния подпоказател съответства, но не надгражда минималното съдържание и описаните елементи, които се оценяват по съответния елемент, тя дава оценка за оценъчно ниво „задоволително”. За оценка по подпоказателите се използва 4 степенна скала от едно до пет (които са 1, 2, 3 и 5), при спазване на следните условия: 5 точки – за отлично ниво на предложението по съответния подпоказател; 3 точки – за много добро ниво на предложението по съответния подпоказател; 2 точки – за добро ниво на предложението по съответния подпоказател; 1 точки – за задоволително ниво на предложението по съответния подпоказател. По отношение на подпоказателите, по които максималната оценка е 10 точки, скалата се образува, като посочените по-горе точки се умножават по две. Констатациите на комисията по отношение на пропуските и забележките по техническите оферти водят единствено до намаляване на оценките по съответните подпоказатели, при условие, че офертата отговаря на изискванията на Възложителя за минимално съдържание. Останалите части от раздела, запазват първоначалния си вид.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

09.08.2012 г. 


Възложител

Трите имена: Николай Добрев Ангелов
Длъжност: Кмет на Община Балчик