Версия за печат

00332-2012-0003

BG-Кричим: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ОБЩИНА КРИЧИМ, пл. Обединение № 3, За: Савка Андонова, РБългария 4220, Кричим, Тел.: 03145 2250, E-mail: kmet_krichim@abv.bg, Факс: 03145 2351

Място/места за контакт: гр. Кричим, пл. Обединение № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krichim.bg.

Адрес на профила на купувача: www.krichim.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изпълнение на СМР и Инженеринг за инвестиционен проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа и изграждане на ПСОВ гр. Кричим”, финансиран от Кохезионния фонд на Европейския съюз от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” и от бюджета на община Кричим, разделена на две самостоятелно обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: гр. Кричим
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Изпълнение на СМР и Инженеринг за инвестиционен проект „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа и изграждане на ПСОВ гр. Кричим”, финансиран от Кохезионния фонд на Европейския съюз от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” и от бюджета на община Кричим, разделена на две самостоятелно обособени позиции. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – „Изпълнение на СМР за обект: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна и канализационна мрежа гр. Кричим” Подобект 1: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежа гр. Кричим”, въз основа на работен проект, включително: o Рехабилитация на главни водопроводни клонове – 4 127 м; o Изграждане на главни водопроводни клонове – 1 117 м; o Рехабилитация на второстепенна водопроводна мрежа – 16 974 м; o Изграждане на второстепенна водопроводна мрежа – 2 469,50 м; o Изграждане и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 1 747 бр.; o Изграждане на главни канализационни клонове – 1 630 м; o Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 19 030 м; o Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 1 696 бр.; o Преминаване на Главен колектор ІІ през река Въча посредством бетонов праг. Подобект 2: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежа на кв. Крайречен, гр. Кричим”, въз основа на работен проект, включително: o Рехабилитация на главни водопроводни клонове – 563 м; o Рехабилитация на второстепенна водопроводна мрежа – 870 м; o Изграждане и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 152 бр; o Изграждане на главни канализационни клонове – 636 м; o Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 1 317 м; o Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 152 бр. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 – „Инженеринг на обект: „Пречиствателна станция за отпадъчни води - гр. Кричим”, включително работно проектиране, изграждане на ПСОВ и авторски надзор на ПСОВ” Основни дейности: За строежа на Пречиствателна станция за отпадъчни води/ПСОВ/ – гр. Кричим, в обхвата на инженеринговото изпълнение се включват следните основни дейности: Изработване на инвестиционен проект – фаза „Работен проект”. Съгласуване и одобряване на работния проект от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, Специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж. Строително-монтажни работи, включително доставка и монтаж на машинно-технологично оборудване за ПСОВ. Съставяне на строителни книжа, изготвяне на документация, екзекутивни чертежи и кадастрално заснемане, съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа. Единични и комплексни изпитвания на обекта и приемни изпитвания в експлоатационни условия (72 – часови изпитания) на строежа. Упражняване на авторски надзор по време на строителство. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта, изработване на инструкция за експлоатация и тестване на оборудването в рамките на необходимия за това период от време.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71320000, 45232411, 45232420, 45332200

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализации за битови и промишлени отпадъчни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1 – „Изпълнение на СМР за обект: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна и канализационна мрежа гр. Кричим” Подобект 1: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежа гр. Кричим”, въз основа на работен проект, включително: o Рехабилитация на главни водопроводни клонове – 4 127 м; o Изграждане на главни водопроводни клонове – 1 117 м; o Рехабилитация на второстепенна водопроводна мрежа – 16 974 м; o Изграждане на второстепенна водопроводна мрежа – 2 469,50 м; o Изграждане и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 1 747 бр.; o Изграждане на главни канализационни клонове – 1 630 м; o Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 19 030 м; o Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 1 696 бр.; o Преминаване на Главен колектор ІІ през река Въча посредством бетонов праг. Подобект 2: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежа на кв. Крайречен, гр. Кричим”, въз основа на работен проект, включително: o Рехабилитация на главни водопроводни клонове – 563 м; o Рехабилитация на второстепенна водопроводна мрежа – 870 м; o Изграждане и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 152 бр; o Изграждане на главни канализационни клонове – 636 м; o Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 1 317 м; o Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 152 бр. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 – „Инженеринг на обект: „Пречиствателна станция за отпадъчни води - гр. Кричим”, включително работно проектиране, изграждане на ПСОВ и авторски надзор на ПСОВ” Основни дейности: За строежа на Пречиствателна станция за отпадъчни води/ПСОВ/ – гр. Кричим, в обхвата на инженеринговото изпълнение се включват следните основни дейности: Изработване на инвестиционен проект – фаза „Работен проект”. Съгласуване и одобряване на работния проект от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, Специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж. Строително-монтажни работи, включително доставка и монтаж на машинно-технологично оборудване за ПСОВ. Съставяне на строителни книжа, изготвяне на документация, екзекутивни чертежи и кадастрално заснемане, съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа. Единични и комплексни изпитвания на обекта и приемни изпитвания в експлоатационни условия (72 – часови изпитания) на строежа. Упражняване на авторски надзор по време на строителство. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта, изработване на инструкция за експлоатация и тестване на оборудването в рамките на необходимия за това период от време.

Прогнозна стойност без ДДС
25990318.25 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособените позиции е в размер, както следва: за Обособена позиция 1 – „Изпълнение на СМР за обект: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна и канализационна мрежа гр. Кричим” – 190 000 лв (сто и деветдесет хиляди) лв.; за Обособена позиция 2: „Инженеринг на обект: „Пречиствателна станция за отпадъчни води - гр. Кричим”, включително работно проектиране, изграждане на ПСОВ и авторски надзор на ПСОВ” – 56 000 (петдесет и шест хиляди) лв.; Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (два) % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите за участие и за изпълнение могат да се представят под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на община Кричим: банка „ЦКБ” АД – клон Пловдив, България, офис Кричим, BG28 CECB 9790 3366 9757 00, CECBBGSF. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за участие или гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата, а за гаранцията за изпълнение - със срок, посочен в проекта на договор. Когато кандидатът или участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят задържа и усвоява гаранцията за участие, при условията на чл. 61 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ: Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на всяка от обособените позиции на настоящата обществена поръчка Авансовото плащане е платимо в срок до 30 (тридесет) дни след писмено уведомяване от възложителя на изпълнителя за начало на изпълнението на договора. Авансовото плащане към изпълнителя се извършва от възложителя само след представен разходооправдателен документ (фактура или документ с еквивалентна доказателствена стойност) за дължимата сума. Изпълнителят предоставя запис на заповед на предявяване, издаден в полза на възложителя по образец, за сума, в размер на 100 % (сто процента) от авансовото плащане и със срок на предявяване – до приспадане на пълния му размер. Авансовото плащане към изпълнителя се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания по договора за съответната обособена позиция до окончателното разплащане. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ: Междинните плащания към Изпълнителя са в размер на 60 % (шестдесет процента) от стойността на реално извършените строително-монтажни работи до достигане на общо 80 % (осемдесет процента) от стойността на всяка от обособените позиции от обществената поръчка. Междинните плащания се осъществяват въз основа на представени от Изпълнителя разходооправдателни документи (фактури или документи с еквивалентна доказателствена стойност), придружени от актове и протоколи по Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, удостоверяващи начина на образуване на общата стойност, въз основа на единичните цени по сключените договори и посочените изпълнени количества по видове СМР, ведно със сертификати и/или декларации за съответствие на вложените материали. Междинните плащания са платими в срок до 20 дни от датата на одобряването на представените от Изпълнителя разходооправдателни документи (фактури или документи с еквивалентна доказателствена стойност). ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ Окончателното плащане представлява сума, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания, но не по-вече от 20 /двадесет/ % от цената на договора за всяка обособена позиция. От окончателното плащане се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми, за стойността с която надвишават внесената гаранция за изпълнение. Окончателното плащане е платимо в срок до 30 /тридесет/ работни дни след приключване на дейностите, окончателното приемане на изпълнената работа от Възложителя по реда, указан в ЗУТ и издаден от Изпълнителя и одобрен от възложителя разходооправдателен документ (фактура или документ с еквивалентна доказателствена стойност). За извършване на окончателното плащане по договора за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 от настоящата обществена поръчка, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя запис на заповед на предявяване в полза на възложителя за сума, равна на стойността на окончателното плащане, чийто срок на предявяване покрива гаранционния срок на доставените машини и съоражения, удължен с 3 /три/ месеца.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Участниците представят: Оферта; Списък на документите, съдържащи се в офертата; Административни сведения за участника; Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; Декларация, че участника ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката; Регистрационни документи на участника: Копие от документа за регистрация или ЕИК – за българско юридическо лице или едноличен търговец, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. При посочване на ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в него; Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако е регистриран (копие); Доказателства за икономическото и финансовото състояние; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация; Копие на документ за закупена документация за участие; Документ за внесена гаранция за участие;Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 без б."е", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП; Декларация за участието на подизпълнители; Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват: имената на подизпълнителите, видовете СМР или дейностите, които ще изпълняват и дела на тяхното участие (процентът от общата стойност на об.позиция); Декларация от всеки подизпълнител относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката; Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението; Декларация за приемане на условията на проекта на договор; За Обособена позиция 1 - Декларация от участника, че по време на изпълнението на тази обособена позиция от обществената поръчка ще бъде осигурено спазването на изискванията на НАРЕДБА № 6/25.11.2004 г. за технически правила и нормативи за проектиране, изграждане и ползване на обектите и съоръженията за пренос, съхранение, разпределение и доставка на природен газ, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на енергетиката и енергийните ресурси, обн., ДВ, бр. 107/7.12.2004 г.; НАРЕДБА за устройството, безопасната експлоатация и техническия надзор на газовите съоръжения и инсталации за втечнени въглеводородни газове, приета с ПМС № 243 от 10.09.2004 г.; Плик №2 - Предложение за изпълнение; Плик №3 - Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: •Заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години (2009, 2010 и 2011), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, както следва: счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника; •Информация за оборота от дейности и строителство, сходни на всяка от обособените позиции от обекта на поръчката, за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълва се Образец №8; •Копие от застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на обособената позиция, за която е подадена оферта; В случай, че участникът е обединение, застраховка „Професионална отговорност” се представя от всеки един от участниците в обединението, подлежащи на задължително застраховане, пряко ангажирани в изпълнението на дейности по проектиране и/или строителство за тази обществена поръчка.. При наличието на подизпълнител, който ще извършва строителни и/или проектантски дейности изискването се отнася и за него. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ; Участникът задължително представя декларация свободен текст, че се задължава да осигури валидна застраховка „Професионална отговорност” за своята дейност за целия срок на договора и минимум 30 дни от приемане на неговата работа. •Удостоверителни документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или др.), издадени не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата, от които да е видно наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Оборотът от дейности и строителство, сходни с обекта и обема на поръчката, за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си да бъде минимум: За Обособена позиция 1 – 37 800 000 лева без ДДС, сумарно за последните три години за строежи и/или реконструкция и/или рехабилитация, на ВиК мрежа; За Обособена позиция 2 – 10 400 000 лева без ДДС, сумарно за последните три години от договор/и, включващ комбинация/и от следните основни дейности: проектиране, изграждане, доставка и монтаж на машинно - технологично оборудване. Документите (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или др.), издадени не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата, да удостоверяват наличието собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер на не по- малко от: •За Обособена позиция 1 – 3 780 000 лева; •За Обособена позиция 2 – 1 040 000 лева Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа по съответната обособена позиция от предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискването за оборот от дейности и строителство, сходни с предмета на съответната обособена позиция трябва да бъде изпълнено от обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискването за оборот от дейности и строителство, сходни с предмета на съответната обособена позиция се прилага съответно според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на изисквания оборот се умножава по процента на участие на подизпълнителя, посочен в офертата, а оборотът от сходни дейности следва да е реализиран от дейности, които ще се извършват от поизпълнителя съгласно посоченото в офертата; Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура. Когато участникът подава оферта и за двете обособени позиции на обществената поръчка минималните изисквания, посочени по- горе се прилагат поотделно за преценка съответствието с критериите за подбор, определени от възложителя. В случай, че участникът е обединение, застраховка „Професионална отговорност” се представя от всеки един от участниците в обединението, подлежащи на задължително застраховане, пряко ангажирани в изпълнението на дейности по проектиране и/или строителство за тази обществена поръчка. При наличието на подизпълнител, който ще извършва строителни и/или проектантски дейности изискването се отнася и за него. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ; Участникът задължително представя декларация свободен текст, че се задължава да осигури валидна застраховка „Професионална отговорност” за своята дейност за целия срок на договора и минимум 30 дни от приемане на неговата работа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кратка анотация на досегашната дейност на участника; Списък на основните договори за доставки и/или услуги, съгласно чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, изпълнени през последните три години, считано от датата, посочена като крайна дата за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите; Списък на договорите за строителство, съгласно чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП, изпълнени през последните пет години считано от датата, посочена като крайна дата за подаване на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; Препоръки /референции/ за изпълнение на договорите, посочени в списъка, като тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на доставките и/или услугите и/или строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за 2009, 2010 и 2011 г. Списък на експертите от екипа, вкл.– лицата, които ще извършват дейностите по проектиране (когато е приложимо); лицата, отговарящи за контрола върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност; лицата, отговарящи за контрол по спазването на ЗБУТ; лицата отговарящи за монтажа и пускането в експлоатация на оборудването (когато е приложимо) и лицата, отговарящи за опазването на околната среда, които ще участват в изпълнението на съответната обособена позиция; Изпълнителят следва да се съобрази, но без да се ограничава от минималните изисквания на възложителя по отношение на състава на екипа от експерти. За всички експерти от екипа, участникът е длъжен да представи попълнени и собственоръчно подписани от съответния експерт, професионални автобиографии, съдържащи информация за образованието, професионалната квалификация и опит, декларации по ЗЗЛД и декларации за разположение по време на изпълнение на обществената поръчка- Приложения към списъка на експертите; Към списъка на експертите от екипа, участникът прилага и документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация; вида на правоотно шението на лицето с участника;документи, доказващи опита на експерта; референции (препоръки) и др. или еквивалентни документи); Списък – декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на документацията. За всяка машина и/или оборудване, посочени в списъка, се представя документ за собстве ност/ валиден договор за финансов лизинг и/или фактури за закупуване, валиден договор за наем; Сертификати за внедрени: Система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен), Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалентен), Система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 (или еквивалентен) с обхват на дейностите строителство, валидни към датата на подаване на офертата. Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи, както следва: За ОП 1 – втора категория, четвърта група; За ОП 2 - втора категория, четвърта група; ведно с талон приложение към него, удостоверяващ неговата валидност, към датата на подаване на офертата. Когато участникът е обединение, документът се представя от всеки един от партньорите в обединението, който ще извършва строителни дейности, както и от подизпълнителите, които ще извършват СМР.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Считано от датата, посочена като крайна дата за подаване на офертите, за посл. три години, касаещо доставки и услуги, и за посл. пет години, касаещо строителство, да е изпълнил договори за обекти сходни с предмета на об.позиция, за която кандидатства, които да са въведени в експлоатация, както следва: За ОП 1 – поне 1 договор за строежи и/или реконструкция и/или рехабилитация, на ВиК мрежа; За ОП 2 – поне 1 договор, включващ изпълнението най-малко на посочените по - долу основни дейности заедно , или договори, всеки от които доказва изпълнението на дейностите поотделно, или в комбинация: проектиране, изграждане, доставка и монтаж на машинно - технологично оборудване В случай, че участникът е обединение, което не е юрид.лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Участникът трябва да е вписан в ЦПРС,за група и категория строежи, която да му позволява извършването на стр.работи, предмет на наст.поръчка и да притежава Удостоверение за вписване от КСБ ведно с талон, удост.неговата валидност, към датата на подаване на офертата, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, както следва: За ОП 1 – четвърта група, втора категория; За ОП 2 - четвърта група, втора категория; В случай на участници – обединения изискването се отнася за всички членове на обединението, които са пряко ангажирани със строителството, както и за поизпълнителите, пряко ангажирани със строителството. Участникът трябва да разполага с екип квалифицирани експерти. Екипът експерти, които ще отговарят за изпълнението, трябва да притежават необходимото образование, квалификация, правоспособност и професионален опит, както следва: За ОП 1:Ръководител екип /Технически ръководител на строителния обект/;Ключови експерти по отделните части на работния проект; Експерт по контрол на качеството; Експерт здравословни и безопасни условия на труд; За ОП 2: За СМР в обхвата на инженеринга: Ръководител екип /Технически ръководител на строителния обект/;Ключови експерти по отделните части на работния проект;Експерт по контрол на качеството; Експерт ЗБУТ. За дейностите по проектиране в обхвата на инженеринга: участникът следва да разполага с проектански екип по посочените по-долу специалности, които да имат завършена минимална образователна степен "магистър" и пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/, като е допустимо едно лице да изпълнява повече от една част от работния проект при условие, че даденото лице притежава пълна проектанска правоспособност по посочената специалност:„Конструкции“ или еквивалентна;„ВиК“ или еквивалентна;„Пречистване на води“ или еквивалентна;„Геодезия” или еквивалентна; „Електро” или еквивалентна;„Контр-измерв. прибори и автоматика /КИПиА/ или еквивалентна;„Пътно строителство” или еквивалентна;Изискванията за професионален опит и документите, с които се доказват са посочени в Указанията за участие от документацията и в т.VI.3 от настоящото обявление. Участникът да разполага минимум със следната техника за изпълнение /собствена, наета или друга форма на оф.ангажимент/ по ОП1:Товарен автомобил-самосвал-10 бр; Багер (мобилен) еднокошов с хидравлично задвижване с работно съоръжение – обратна лопата с вместимост на коша 0,15–0,25 квм-7бр;Автокран до 7т-2бр; Ударопробивна техника-7бр;Валяк за уплътняване на земни маси-7бр;Трамбовка за ръчно уплътняване на изкопите-4бр; Водоноски-2 бр;Машина за челно заваряване на тръби-3бр;Фугорезачка-3бр;Машина за сканиране на подземни съоръжения-1 бр. За ОП2:Възложителят не поставя изискване за доказване на наличието на минимални разп. количества и видове стр. механизация, тъй като изискванията за същата са в пряка зависимост от съдържанието на подлежащия на изработване инв.проект във фаза „Работен проект“.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 30
Показател: Текущ контрол ; тежест: 20
Показател: Мерки за намаляване на затрудненията за местното население във връзка с осъществяваните строителномонтажни работи ; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069708 от 02.03.2012 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 069706 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

В по - горе посочената стойност не е включен ДДС. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането; Сумата следва да бъде внесена в касата на община Кричим, или по банкова сметка на община Кричим, както следва: IBAN: BG41 CECB 9790 8466975700 код за вид плащане: 447000 BIC: CECBBGSF банка „ЦКБ” АД – клон Пловдив, България, офис Кричим. Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите, посочен в обявлението за обществената поръчка; Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.Комплект от документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20.09.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.09.2012 г.  Час: 10:30
Място

в административната сграда на общинска администрация при община Кричим, зала 21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013"

VI.3) Допълнителна информация

За ОП 1 :Ръководител екип /Технически ръководител на строителния обект/:завършена минимална образователна степен "магистър" по следната специалност: „ВиК“ или еквивалентно образование; не по-малко от 5 г.общ професионален опит; доказан опит като ръководител на екип, ръководна длъжност в управление и координация на инфраструктурни проекти в област сходна с предмета на обособената позиция.Ключови експерти по отделните части на работния проект: минимална бразователна степен "магистър" по следните специалности: инженер по "ВиК" или еквивалентна – 2 бр.; хидроинженер /ХМС, ХТС или ХЕС/ или еквивалентна – 1 бр.; електроинженер или еквивалентна – 1 бр.; инженер (пътно строителство) или еквивалентна – 1 бр.;най-малко 5 г. общ професионален опит; доказан опит по техническо ръководство при строителство на инфраструктурни обекти – сходни с предмета на настоящата обособена позиция;Експерт по контрол на качеството:минимална образователна степен "магистър" строителен инженер;най-малко 5г.общ професионален опит; Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;Експерт здравословни и безопасни условия на труд:минимална образователна степен "магистър" строителен инженер;най-малко 5 г.общ професионален опит;Удостоверение/Сертификат за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно ; За ОП 2:За дейностите по извършване на СМР в обхвата на инженеринга:Ръководител екип /Технически ръководител на строителния обект/:минимална образователна степен "магистър" по някоя от следните специалности: „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“, или еквивалентна;да има не по-малко от 5 г.общ професионален опит; доказан опит като ръководител на екип, ръководна длъжност в управление и координация на инфраструктурни проекти в област сходна с предмета на обособената позиция.Ключови експерти по отделните части на работния проект:минимална образователна степен "магистър" по следните специалности: инженер „Конструкции“ или еквивалентна– 1 бр; инженер по „ВиК“ или еквивалентна– 1 бр; инженер „Пречистване на води“ или еквивалентна– 1 бр; инженер – геодезист, или еквивалентна– 1 бр;електроинженер или еквивалентна– 1 бр; инженер контролно измервателни прибори и автоматика (КИП и А) или еквивалентна– 1 бр; инженер пътно строителство, или еквивалентна– 1 бр; най-малко 5 г.общ професионален опит; доказан опит на длъжност по техническо ръководство при строителство на инфраструктурни обекти, сходни с предмета на настоящата обособена позиция.Експерт по контрол на качеството:минимална образователна степен "магистър" строителен инженер; най-малко 5г. общ професионален опит; Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;Експерт здравословни и безопасни условия на труд: минимална образователна степен "магистър" строителен инженер;най-малко 5 г.общ професионален опит;Удостоверение/Сертификат за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно ; За дейностите по проектиране в обхвата на инженеринга:Участникът да разполага с проектански екип по посочените специалности, които да имат минимална образователна степен "магистър" и пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, като е допустимо 1 лице да изпълнява повече от 1 част от работния проект при условие, че лицето притежава пълна проектанска правоспособност по посочената специалност:„Конструкции“ или еквивалентна; „ВиК“ или еквивалентна; „Пречистване на води“ или еквивалентна;„Геодезия” или еквивалентна; „Електро” или еквивалентна; КИПиА или еквивалентна; „Пътно строителство” или еквивалентна; даимат най-малко 5 г. общ професионален опит.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на СМР за обект: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водоснабдителна и канализационна мрежа гр. Кричим”
1) Кратко описание

Обхватът на строителството на Обособена позиция 1 е подробно описан в Техническата спецификация и включва СМР на отделни компоненти на инвестиционен проект: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа и изграждане на ПСОВ – гр. Кричим”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45231300, 45232150

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи

3) Количество или обем

Подобект 1: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежа гр. Кричим”, въз основа на работен проект, включително: o Рехабилитация на главни водопроводни клонове – 4 127 м; o Изграждане на главни водопроводни клонове – 1 117 м; o Рехабилитация на второстепенна водопроводна мрежа – 16 974 м; o Изграждане на второстепенна водопроводна мрежа – 2 469,50 м; o Изграждане и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 1 747 бр.; o Изграждане на главни канализационни клонове – 1 630 м; o Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 19 030 м; o Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 1 696 бр.; o Преминаване на Главен колектор ІІ през река Въча посредством бетонов праг. Подобект 2: „Доизграждане, реконструкция и рехабилитация на водопроводна и канализационна мрежа на кв. Крайречен, гр. Кричим”, въз основа на работен проект, включително: o Рехабилитация на главни водопроводни клонове – 563 м; o Рехабилитация на второстепенна водопроводна мрежа – 870 м; o Изграждане и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 152 бр; o Изграждане на главни канализационни клонове – 636 м; o Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 1 317 м; o Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 152 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
19952796.25 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Инженеринг на обект: „Пречиствателна станция за отпадъчни води - гр. Кричим”, включително работно проектиране, изграждане на ПСОВ и авторски надзор на ПСОВ”
1) Кратко описание

Обхватът на работа на Обособена позиция 2 е подробно описан в Техническата спецификация и включва всички елементи на проектирането и строителството, така че да се осигури качествено изпълнение на проекта за строителство и пускане в експлоатация на пречиствателна станция за отпадъчни води, обучение на персонала, наблюдение на пречиствателните процеси и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на изградените елементи на ПСОВ. Изпълнителят ще извършва инженерингова услуга за проектиране, строителство, доставка и монтаж на електро и механично оборудване, обучение на персонал и пуск на станцията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45252127, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за отпадъчни води
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

3) Количество или обем

За строежа на Пречиствателна станция за отпадъчни води/ПСОВ/ – гр. Кричим, в обхвата на инженеринговото изпълнение се включват следните основни дейности: Изготвяне на инвестиционен проект – фаза „Работен проект”. Съгласуване и одобряване на работния проект от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, Специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж. Строително-монтажни работи, включително доставка и монтаж на машинно-технологично оборудване за ПСОВ. Съставяне на строителни книжа, изготвяне на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи и кадастрално заснемане, съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа. Единични и комплексни изпитвания на обекта и приемни изпитвания в експлоатационни условия (72 – часови изпитания) на строежа. Упражняване на авторски надзор по време на строителство. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта и тестването на оборудването в рамките на необходимия за това период от време.

Прогнозна стойност, без ДДС
6037522 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2014 г.