Версия за печат

00038-2012-0037

BG-Габрово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: М.Христова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на детска ясла „Първи юни”"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В сградата на Детска ясла „Първи юни”, гр. Габрово - кв. Бичкинята във времето са извършвани различни ремонти – подменена е частично дограмата, ремонтирани са ОВ инсталациите във Учебния корпус, правени са ремонти на покрива. Предмет на възлагане в настоящата поръчка, са строително-монтажни работи, свързани с подмяна на останалата част от дограмата (външна) в сградата на детската ясла, ремонт кухня, ремонт ЕЛ и ОВ инсталации, подмяна осветителни тела, окачени тавани и други, на база ориентировъчна количествена сметка на възложителя и технически проекти по част ЕЛ и ОВ. Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство”, включително изпълнение или проектиране и изпълнение с каквито и да е средства на една или няколко строителни и монтажни работи по приложение № 1, свързани с изграждането, реконструирането, преустройството, поддържането, възстановяването или рехабилитацията на сгради или строителни съоръжения по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, буква „б” от ЗОП. 2.2. Изпълнение на строително-монтажните работи Основните дейности са както следва: - Подмяна на дограма; - Ремонт тераси; - Ремонт кухня и подготвителни помещения към нея – настилки, облицовки, частично ВиК; - ЕЛ инсталации – ел табла и захранващи линии, двигателна инсталация кухня, евакуационно осветление, осветителна инсталация, пожароизвестителна система; - ОВ инсталации – подмяна отоплителна тръбна мрежа в административен корпус и кухня, частична подмяна отоплителни тела, вентилация кухня

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45300000, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации
Монтажни работи на дограма

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обща стойност на поръчката 100 000 лв./сто хиляди лева / без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: : ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 1000 лв.: В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността без ДДС на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор”. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Обща оферта - Обр. № 1; 3. Копие на документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декл. за регистрация по ЗТР - Обр. № 2; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълном. да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, вкл. в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е ЮЛ, в който задължително се посочва представляващия. Документът - договор или споразумение следва да е с нотар. заверка на подписите. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотар. заверено копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват; 6. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП, Обр. № 3 (оригинал). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.; 7. Декл. по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП,Обр. № 4 (оригинал); 8. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Обр.№ 10); 9. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (Обр. № 11); 10. Документ за внесена гаранция за участие Обр. № 12; 11. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП Обр. № 13; 12.Декл. по чл.56, ал.1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора – Обр. № 14; 13. Документ за закупена документация за участие – копие; 14. Декл. за извършено посещение и оглед на обекта (Обр. №15) Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – Обр. № 16 - Срок за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП; Предложени гаранционни срокове;Обяснителна записка по всички части за изпълнение на обекта; Линеен график за изпълнението на СМР, обосноваващ и доказващ предложения в ОФЕРТАТА срок за изпълнение Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - Ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП (Обр. №18) с приложена остойностена количествена сметка във файл Excel, вкл. на ел. носител. Възлож. ще отстрани участник който:1. е в открито производство по несъстоят., или е сключил извънсъд. споразум. с кредит. си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждест. лице - се намира в подобна процедура съгласно нац.закони и подзак. актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от пр. да упражнява опр. професия или дейност съгласно законодат. на държ., в която е извърш. нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задълж. по договор за общ. поръчка, доказано от възлож. с вл. в сила съд. решение;4.има задълж.по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държав.и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълж., или има задълж. за данъци или вноски за социал.осигур. съгласно законодат. на държ., в която кандид. или участн. е установен;5.има наложено адм. наказ. за наемане на раб. на незаконно пребиваващи чужденци през посл.до 5 год.; 6. е осъден с вл. в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провежд. на процедури за възлаг. на обществ. поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация (Образец № 5 таблица първа), съдържаща информация за общия оборот за последните три финансово приключени години. 2. Декларация (Образец № 5 таблица втора), съдържаща информация за оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката (строителство/ реконструкция/ремонт на жилищна, административна или обществена сграда) за последните три финансово приключени години; 3. Заверено от участника копие от застраховката по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството, валидна към датата на подаване на офертата. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот през последните три финансово приключени години в размер не по-малко от 200 000 лв. без ДДС 2. Реализиран оборот от строителството, сходно с предмет на поръчката(строителство/реконструкция/ремонт на жилищна, административна или обществена сграда)през последните три финансово приключени години в размер не по-малко от 150 000 лв. без ДДС. 3. Участниците трябва да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълнените от участника договори за строителство сходни с предмета на обществената поръчка (строителство/ реконструкция/ремонт на жилищна, административна или обществена сграда) през последните пет години, считано до изтичане на крайния срок за подаване на оферти (Образец № 6). 1.1.Всеки договор, посочен в списъка трябва да бъде придружен от: • препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки; • документ, доказващ въвеждането в експлоатация на обектите, включени в списъка. 2. Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си, то същият прилага: еквивалентен документ от страната членка на ЕС или декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС; 3. Декларация (Образец № 7), съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: - Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по образец № 8, - документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни/осигурителни книжки, договори, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи); - Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката – Образец № 9 Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени през последните пет години, считано до изтичане на крайния срок за подаване на оферти, най- малко два договора за изпълнение на строителство, сходно с предмета на обществената поръчка(строителство/ реконструкция/ремонт на жилищна, административна или обществена сграда) 2. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната с предмет строителство – първа група минимум IV-та категория 3. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката персонал, който трябва да отговаря на следните изисквания: 3.1.Технически ръководител, който: • има диплома за завършено висше техническо образование с квалификация инженер, със специалност ПГС/ССС, електроинженер, ВиК, ОВ или диплома за строителен техник или еквивалентна; • да има минимум 3 години опит в техническо ръководство на СМР. 3.2.Експерт - контрол на качеството, който: • да притежава удостоверение/ сертификат за вътрешен одитор по качество или еквивалентно 3.3.Експерт - координатор по безопасност и здраве, които: • да притежава удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 на МРРБ или еквивалентно. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка ; тежест: 20
Показател: Предложена от участника крайна цена в лева; тежест: 80

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.09.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 11 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Габрово - на адрес: гр. Габрово - 5300, пл. „Възраждане” № 3, всеки работен ден от 08:30 до 17:30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Крайният срок за получаване на офертите е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена: •по бюджетна сметка на Община Габрово: IBAN: BG58STSA93008460754400 код за плащане 447000, BIC: STSABGSF , в Банка: ДСК ЕАД Финансов център гр. Габрово или •на касата в Община Габрово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.09.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.09.2012 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на IIIет. в сградата на Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, гл. 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред КЗК, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.120, ал.5, 6, 7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ