Версия за печат

00038-2012-0036

BG-Габрово: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Неджля Юмерова, Ренета Кънчева, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818384, E-mail: nedzhi@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ОБЩИНСКО ДЕПО ЗА ТБО – ГАБРОВО, ПРЕВРЪЩАЙКИ ГО В РЕГИОНАЛНО ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНИТЕ ГАБРОВО И ТРЯВНА В РАМКИТЕ НА ПРОЕКТ DIR – 5112122-1-66 „ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ В РЕГИОН ГАБРОВО”, ПО ПРИОРИТЕТНА ОС 2 НА ОП „ОКОЛНА СРЕДА” 2007-2013Г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: имот № 000255 в землището на с.Гръблевци, с ЕКАТТЕ:17991, община Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Извършване на строително-монтажни работи за реконструкция и модернизация на общинско депо за ТБО – Габрово, превръщайки го в регионално за нуждите на общините Габрово и Трявна, в т.ч.: • изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации , работният проект и количествената сметка. • дейности по въвеждане на обектите в експлоатация; • отговорност през периода за съобщаване на дефекти – отстраняване на дефекти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45222110

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Строително-монтажни работи за реконструкция и модернизация на общинско депо за ТБО – Габрово, превръщайки го в регионално за нуждите на общините Габрово и Трявна, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, работният проект и количествената сметка, вкл. изграждането на обслужваща техническа инфраструктура и спомагателни обслужващи сгради и съоръжения;Дейности по въвеждане на обектите в експлоатация;Отговорност през периода за съобщаване на дефекти – отстраняване на дефекти.

Прогнозна стойност без ДДС
16406970.72 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

1095


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкова или парична гаранция в размер на 100 000 (сто хиляди) лв. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя с условията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да е с валидност мин. 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България BIC: STSABGSF IBAN: BG 52 STSA 9300 3305 016 910 За задържането и освобождаването на гаранцията за участие в процедурата се прилагат условията на чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора с вкл. провизорни суми, в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на Възложителя или банкова гаранция в полза на Възложителя. Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане – 20 % от цената на Обекта по КСС съгласно Договорното споразумение, без предвидените Провизорни суми. Междинни плащания – 70 % от цената на Обекта, съгласно клауза 14.3 oт Общите условия и Специфичните условия на Договорното споразумение. Изплащане на задържани суми – 10%, които се изплащат съгласно клауза 14.9 от Общите условия и Специфичните условия на Договорното споразумение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице в случай, че за изпълнител е определено обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Плик 1:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Оферта и Приложение към офертата; Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;Документи за правосубектност на Участника съгл.чл.56,ал.1,т.1; Декларации по чл. 47,ал. 1, т. 1(а,б,в,г,д), ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 и чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а, т.3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката;Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка ; Доказателства за икономическото и финансовото състояние -описани в раздел III.2.2; Доказателства за технически възможности и/или квалификация--описани в раздел III.2.3;Списък на подизпълнителите съгл.чл.56,ал1,т.8 от ЗОП, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива;Документ за внесена гаранция за участие;Споразумение/Договор за обединение съгл.чл.56,ал.1,т.2 от ЗОП с нотариална заверка на подписите (ако Участникът е обединение) – в оригинал или в нотариално заверено копие ;Документ за закупена документация за участие в процедурата; Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП,като справка може да бъде получена от НОИ, НАП, РИОСВ и др.;Непопълнен, само подписан и подпечатан образец на банкова гаранция за задържани пари,във връзка с включена клауза в договора за разплащане преди изтичане на периода за съобщаване на дефекти срещу издаване на банкова гаранция, за сумите, подлежащи на задържане, в полза на Възложителя с продължителност, покриваща 12 месечния период за съобщаване на дефекти (който излиза извън обхвата на ОПОС 2007-2013) ;ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“, съдържащ Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката съгл.чл.56,ал1,т.7 и т.9 и чл.57,ал.2,т.2 ЗОП;ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Възложителят остранява от участие лице, за което са налице обст. по чл. 47, ал.2 от ЗОП, а именно: 1. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а)заверено копие на застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171 от ЗУТ; б)заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3(три) счетоводно приключени години или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ; в)декларация-справка за общия оборот и оборота от изпълнени договори, сходни с предмета на настоящата поръчка (Образец № 6); г)когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ Когато Участникът е обединение, което не юридическо лице, документите се прилагат само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор . Когато участникът предвижда участието на подизпълнители документите се представят за всеки от тях.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: a) Професионалната дейност от застрахователната полица на «Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» да отговаря на предмета на поръчката; b) Участникът да има общ оборот от строителство общо за предходните 3 счетоводно приключени години в размер на 30 000 000,00 (тридесет милиона) лева без ДДС и оборот от изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката общо за предходните 3 счетоводно приключени години в размер на 17 000 000,00(седемнадесет милиона лева) без ДДС Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с ползване на подизпълнител изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат за подизпълнителя съобразно вида и дела на участието му, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Списък на договорите, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години (Образец № 7) – считани до крайният срок за представяне на офертите. Списъкът следва да е задължително придружен с препоръки за добро изпълнение за посочените договори, от които да е видно наличието на поставените по отношение на договорите изисквания, които да удостоверяват пълното завършване на обектите и съответно пълното изпълнение на договорите, да съдържат стойността, датата и мястото на договора, както и дали той е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. б) Доказателство за вписване в професионален регистър - б1) регистрация в Централен професионален регистър на строителя (ЦПРС) или б2) декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи съгласно приложимото национално законодателство на участник от страна-членка на ЕС или ЕИП, която има силата на вписване в ЦПРС или б3) декларация за вписване в ЦПРС при подписване на договор, в случай на определяне за изпълнител, в случай че участникът не попада в категориите на б1) или б2). в) Списък на ключовите експертите за изпълнение на поръчката (Образец №8). - Автобиография на ключов експерт (Образец №9). Автобиографията се попълва за всеки ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка съгласно изисканите ключови експерти от Възложителя. Тъй като автобиографията сама по себе си няма доказателствена стойност, към автобиографиите се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални нива по отношение на изискването към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита на експертите. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти и парафирани от подписващия офертата, като подписът следва да е идентичен на подписа, положен от експерта върху Декларация за разположение на ключов експерт (Образец №10). - Декларация за разположение на ключов експерт (Образец №10). Декларацията се представя за всеки един ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка, съгласно изисканите ключови експерти от Възложителя. Представените декларации следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти и парафирани от подписващия офертата. г) сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда съгласно чл. 53 (4) от ЗОП; Участникът се задължава да притежава сертификат, чийто срок на валидност покрива целият период на изпълнение на договора! Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се прилагат само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители документите се представят за всеки от тях, съгл. чл.56 ал.2 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: а) Участникът, за последните 5 (пет) години, считани до крайният срок за представяне на офертите, трябва да е изпълнил мин. 1 договор сходен с предмета на строителство, предмет на поръчката (счита се договор, който включва изпълнение на СМР за изграждане или реконструкция на депа за отпадъци или за изпълнение на цялостна техническа и биологическа рекултивация на депа за битови отпадъци) б) Участникът следва да притежава регистрация в ЦПРС за съответната категория (II-ра категория, IV-та група) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено, или еквивалентен документ съгласно нац. зак-во по седалище на участника. Когато участник, избран за изпълнител, притежава регистрация, различна от ЦПРС или съответна в държава-членка на ЕС или страна по ЕИП, при подписване на договора той представя документ за регистрация, който му позволява да извършва съответната дейност в България; Когато Участникът е обединение, което не е юр.лице, изискването по т.„а” се прилага за обединението като цяло, а изискванията по т. „б” за всеки член на обединението, който се предвижда да извършва съответната дейност. в) Участникът следва да разполага с екип от кл. експерти за изпълнение на поръчката, ангажирани на пълен работен ден в гр. Габрово (имот № 000255 в землището на с.Гръблевци, с ЕКАТТЕ:17991) за периода на СМР и на разположение при необходимост през периода за съобщаване на дефекти, със следните минимални изисквания към тях: А/ ДЪЛГОСРОЧНИ КЛ. ЕКСПЕРТИ - НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ВСЕКИ Раб. Д. ПРЕЗ ЦЕЛИЯ ПЕРИОД НА ИЗПЪЛНЕНИЕ ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА 1. Ръководител екип и същевременно рък-л на строителния обект - Квал.: висше образование (ВО), степен магистър; специалност - строителен инженер с приложение в едно или повече от следните проф. направления: „Строителство на сгради и съоръжения” (или „Промишлено и гражданско строителство”); „Хидротехническо строителство” или “Хидромелиоративно строителство”. Професионален опит (ПО): мин.10 г. проф.стаж по специалността; минимум 5 г. опит в управлението на инфраструктурни проекти; опит като Ръководител екип или Ръководител/Помощник-ръководител строителен обект на минимум 1 сходен обект за (строителство на ново/реконструкция на действащо/рекултивация на старо депо за обезвреждане на битови/опасни отпадъци; строителство на нова ГПСОВ) и мин. 1 обект изпълнен с дог. условия на ФИДИК или еквивалентни, като последните две изисквания могат да бъдат удовлетворени и в 1 обект; 2. Пом. р-л на строителния обект-Квал.: ун. степен магистър; специалност - строителен инженер, с приложение в едно или повече от следните проф. направления: „Строителство на сгради и съоръжения”(известно още като „Промишлено и гражданско строителство”); „Пътно строителство”; „Конструктивно инженерство”; „В и К – ВК мрежи и съоръжения/ пречистване на води”; „Земна механика и фундиране”/„Геотех-ническо инженерство”;ПО: минимум 6 г. проф. стаж по специалността; минимум 3г. опит в упр. на инфр. проекти; опит като Рък-л или Пом.-р-л строителен обект на минимум 1 сходен обект за (строителство на нови/реконструкция на действащи/рекултивация нана стари депа за обезвреждане на битови/опасни отпадъци; за ново строителство на ГПСОВ; за укрепване на свлачищни терени или за изпълнение на инфр. земно-насипни площни или линейни обекти) 3. Инж. по качеството и съответствие на материалите; Квал.: ун. степен магистър; специалност - строителен инженер или инженер – химик или инженер-геолог; ПО: минимум 5 г. опит в строит. лаборатория, свързана с изпитания при строит. на инфр. обекти; участие в екип на подобна длъжност на поне 1 инфр. обект; 4. Инж.– геодезия и вертикална планировка;Квал: ВО степен магистър, инженерна специалност - геодезия;ПО: мин.6 г. проф. стаж по спец.; уч. в екип на подобна дл-ст за изпълнението на СМР на мин.1 площен и мин. 1 линеен инфр.обект.(продължава в Доп. инф)
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1.1.Оценка на предложената «Обосновка (коментари)» относно ключови моменти от Техническа спецификация и Работен проект на Възложителя, които Участникът приема, че имат съществено значение за качественото и срочно изпълнение на предмета на поръчката, както и за постигане на набелязаните цели, в резултат на нейното изпълнение.; тежест: 5
Показател: 1.2. Оценка на предложения «Модел на организационна структура» за управление изпълнението на Договора за СМР ; тежест: 10
Показател: 1.3. Оценка на предложената «Система от мерки и дейности за управление на риска» при изпълнение на предмета на Договора; тежест: 10
Показател: 1.4.Оценка на предложената „План за управление и опазване на околната среда и човешкото здраве” съдържащ индивидуален комплекс от мерки, които всеки Участник целенасочено е разработил и възнамерява да прилага по време на изпълнението на.предмета на Договора за СМР; тежест: 5
Показател: 2.1. Описание на видовете СМР дейности и тяхната последователност и взаимо-обвързаност на изпълнение.; тежест: 10
Показател: 2.2. Предвиждани технологии за изпълнение съобразно технологичните изисквания към изпълнението на отделните видове СМР; тежест: 10
Показател: 2.3. Организация свързана с разпределение на дейностите във времето и разпределение на човешкия ресурс по време и по дейности, съобразени с технологичните ограничения за конкретни видове работи и със срока за предаване на обекта; тежест: 10
Показател: 3. Финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 40 - 064411 от 28.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.09.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:30 ч. и 17:30 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цената за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08.10.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.10.2012 г.  Час: 11:00
Място

гр. Габрово, Пл. Възраждане 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ПРОЕКТ DIR – 5112122-1-66 „ИЗГРАЖДАНЕ НА РЕГИОНАЛНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ В РЕГИОН ГАБРОВО”, ПО ПРИОРИТЕТНА ОС 2 НА ОП „ОКОЛНА СРЕДА” 2007-2013г.

VI.3) Допълнителна информация

5. Инж.-геотехника;Кв.: ВО степен магистър; инж. специалност - „земна механика и фундиране”, „геотехника”, „геотехническо инженерство” или еквивалент;ПО: мин. 6 г. проф.опит по специалността; участие в екип на подобна длъжност за изпълнението на СМР на мин. 1 площен геозащитен и мин. 1 линеен геозащитен инфраструкт.обект. Б/ КРАТКОСР. КЛ. ЕКСПЕРТИ НА РАЗПОЛ. ВСЕКИ Р. Д. ПРЕЗ ПЕРИОДА НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СПЕЦ. ПОДОБЕКТИ И/ИЛИ НА СПЕЦИАЛ. ВИДОВЕ СМР ДЕЙНОСТИ ПО ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА 1. Експерт „ВиК мрежи”-Квал.: ВО степен магистър; строител. инж. специалност - „ВиК”; профил – „мрежи и съоръжения” или еквивалент на този профил; ПО: мин. 6 г. проф. стаж по специалността, от които мин. 3 г. опит в изпълнение на СМР на ВиК мрежи и съоръжения - представляващи част от по-комплексен инфраструкт.обект/ти.2. Експерт „Пречистване на води”-Квалификация: ун. степен магистър; строител. инж. специалност – „ВиК”; профил – „пречистване на води” или еквивалент на този профил;ПО: мин. 6 г. проф.стаж по специалността, от които мин. 3 г. опит като инженер „ВиК” при изпълнение СМР на пречиствателни станции и/или пречиствателни съоръжения (за питейни води, за промишлени отпад.води или за инфилтратни води); 3. Експерт „Газова, горивна и пречиствателна техника и технология”, Квал.: ВО степен магистър; инж. специалност – „газова, горивна и пречиствателна техника и технология” или еквивалент на тази специалност;ПО: мин. 6 г. проф. стаж по специалността; мин. 3г. опит в изпълнението на СМР на газоулавящи и газоотвеждащи системи (площен газов дренаж и вертикални газоотвеждащи кладенци) и/или на газопреносни и газоразпределителни мрежи и/или на горивни газоочистващи съоръжения и/или инсталации; 4. Експерт „Електроинженер” - Квал: ВО степен магистър; Електроинженер;ПО: мин.6 г. проф.стаж като електроинженер; мин. 3 г. опит в изпълнението на СМР на площадкови електрозахранвания и/или прокарването на външни ел.проводи при реализацията на инфраструктурен/ни обект/ти.5. Експерт „Машини и съоръжения/техники и технологии за опазване на околната среда” .Квалификация: ВО степен магистър; Машинен инженер;ПО: мин. 6 г. проф.стаж като машинен инженер; мин. 3 г. в изпълнението на СМР свързани с въвеждането в експлоатация на модулни технич. съоръжения за опазване на околната среда, поне едно от които представлява: модулна пречиствателна станция за питейни/отпадни/инфилтратни води или модулна помпена станция за води или модулна горивна газоочистваща инсталация и/или съоръжение; 6. Експерт „Пътно строителство”- Квалификация: ВО степен магистър; строителна инж.специалност – „Пътно строителство” или еквивалент на тази специалност;ПО: мин.6 г. проф.стаж по специалността; опит като ръководител изпълнението на СМР на пътен обект или като участник в екипа за изпълнение на СМР на инфраструкт.обект на длъжност „пътен инженер”;7. Експерт по Част „Конструктивна” - Квалификация: ВО степен магистър; строит. инж.специалност - „Конструктивно инженерство” или еквивал.на тази специалност;ПО: мин.6 г. проф.стаж по сп-та от които мин. 3 г. опит в изпълнението на СМРна инфр. обекти поне един от които е: клетка за депониране на битови или инертни отпадъци, земно-насипни опорни защитни съоръжения, подпорни стени, мостови съоръжения; 8. Експерт-Геолог - Квал.: ВО степен магистър; специалност – „Хидрогеология и инж. геология” или „Инж. геология” или екв. на тези специалности; ПО: мин. 5 г. проф. стаж по специалността, от които мин. 3г. опит в проучване и изготвяне на геоложки и инженерногеоложки доклади. г)валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството; Когато Уч. е обединение, което не е ЮЛ, изискванията се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата вкл. в него, с изключ. на съотв. регистрация, представяне на сертификат или др.у-вие, необх. за изпълнение на поръчката, съгл. изискванията на норм. или адм. акт и съобр. разпределението на участието на лицата при изпълнение на дей-те предвидени в Д-ра за създаване на Обединението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, които подлежат на обжалване.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ