Версия за печат

00660-2012-0004

BG-Елхово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Елхово, "Търговска" № 13, За: Елена Вълкова, Р.България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81265, E-mail: kmet.elhovo@infotel.bg, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Отдел СУ,ОС и ТСУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elhovobg.org.

Адрес на профила на купувача: www.elhovobg.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: Петя Димчева, Р.България 8700, Елхово, Тел.: 0487 81275

Място/места за контакт: Център за услуги и информация на гражданите, гише №5

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Елхово, ул. "Търговска" №13, За: Йорданка Димитрова, Р.България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81266

Място/места за контакт: Център за услуги и информация гише №1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка багер товарач и два броя самосвали", с две обособени позиции: Позиция 1 – Доставка на два броя самосвали – втора употреба Позиция 2 – Доставка на един брой багер товарач – втора употреба

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Елхово, гр.Елхово
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на строителна механизация и моторни коси", с четири обособени позиции: Позиция 1 – Доставка на два броя самосвали – втора употреба Позиция 2 – Доставка на два броя самоходни косачки – нови Позиция 3 – Доставка на десет броя моторни коси - нови Позиция 4 – Доставка на един багер – втора употреба

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16720000, 34142300

Описание:

Трактори втора употреба
Саморазтоварващи се самосвали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на: два броя товарни автомобили и един брой багер-товарач

Прогнозна стойност без ДДС
91667 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят няма да изисква гаранция за участие и гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2.Копие от документа за регистрация или идентификационен код, съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 3.Декларации по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП;4.Декларация по чл.56, ал.1, т.12; 5.Копие от документ за закупена документация; 6.Доказателства за икономическо състояние по чл.50 от ЗОП; 7.Доказателства за технически възможности по чл.51 от ЗОП; 8.Данни за лицето, което прави предложението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за предходната година, заверени съгласно Закона за счетоводството; 2.Информация за общия оборот и оборота на стоките обект на поръчката, за последната една година, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договори на участника с предмет, идентичен с предмета на поръчката, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение(не повече от 5 бр.).
Минимални изисквания: не е приложимо
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 478778 от 05.04.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.09.2012 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на община Елхово, ІІІ-ти етаж, конферентна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Във връзка с използване на предвидената възможност с чл.64, ал.3 от ЗОП, възложителят е предоставил от датата на публикуване на настоящото обявление пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на следния интернет адрес на възложителя: www.elhovobg.org

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават в сроковете определени в чл.120 от ЗОЛ

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на два броя самосвали – втора употреба
1) Кратко описание

Доставка на два броя самосвали – втора употреба

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34142300

Описание:

Саморазтоварващи се самосвали

3) Количество или обем

два броя самасвали

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на един багер - товарач – втора употреба
1) Кратко описание

Доставка на един багер – втора употреба

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16720000

Описание:

Трактори втора употреба

3) Количество или обем

1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
66667 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30