Версия за печат

02078-2012-0001

BG-гр. Русе: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОУ "Иван Вазов", ул. "Д-р Петър Берон" № 20, За: Валерия Андреева Пенчева - Директор, Република България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 834647, E-mail: ouvazov@abv.bg, Факс: 082 834647

Място/места за контакт: гр. Русе, ул. "Д-р Петър Берон" №20
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Приготвяне и доставяне на храна за ученици ОУ „Иван вазов”, гр.Русе, ” по Проект “Подобряване качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”, съфинансиран от ЕСФ по ОП ”Развитие на човешките ресурси”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: гр. Русе, ул. "Д-р Петър Берон" №20, ОУ "Иван Вазов"
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът за изпълнение на обществена поръчка с предмет Приготвяне и доставяне на храна за ученици ОУ „Иван вазов”, гр.Русе, ” по Проект BG051PO001-3.1.06 “Подобряване качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес”, съфинансиран от ЕСФ по ОП ”Развитие на човешките ресурси” е сключен на 31.07.2012г. Сумата по договора е 117 249,00 с ДДС, при ДДС - 20% и включва изхранването на 121 ученици за периода до 31.10.2014г - дата посочена за индикативна дата за приключване на проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
117249 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 471426 от 23.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
31.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Евелин стил" ЕООД ЕИК: 117589351, ул. "Доростол" №112, вх.1 ет. 3, Република България 7000, Русе, Тел.: 0896 710085

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 117249 BGN с ДДС 20%
В Брой години 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект BG051PO001-3.1.06 "Подобряване качеството на образованието в средищните училищачрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес" по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор