Версия за печат

02724-2012-0016

BG-Сандански: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Югозападно държавно предприятие - ТП " ДГС Сандански", ул. " Хр. Ботев" № 35, За: инж. В. Цанев, РБългария 2800, Сандански, Тел.: 0746 32037, E-mail: dgs_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 32037

Място/места за контакт: инж. В. Цанев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: териториално поделение на ДП

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: стопанистване на горите Друго (моля пояснете): стопанистване на горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

периодична доставка на канцеларски материали , офис консумативи и офис техника , необходими за осъществяването на адм. и стоп. обслужване на ТП " ДГС Сандански"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: адм. сграда на ТП " ДГС Сандански"
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

договор за доставка на канцеларски материали

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1565.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 484060 от 22.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 27 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:договор за възлагане на обществена поръчка
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" Принтрефил" ЕООД, бул. " Цариградско шосе" , № 60-62, АВИ бизнес център , сграда 1, ет. 5, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8074387, E-mail: tender@printrefill.eu, Факс: 02 8074388

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1565.13 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ТП " ДГС Сандански", ул. " Хр. Ботев" № 35, РБългария 2800, Сандански, Тел.: 0746 32037, E-mail: dgs_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 32037

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор