Версия за печат

02711-2012-0055

BG-с.Горен чифлик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП Държавно ловно стопанство "Шерба" към "СИДП" ДП гр.Шумен, ул."Шерба" №7, За: Валя Стойчева- ръководител счетоводен отдел, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05146 2237, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05146 2225

Място/места за контакт: инж.Георги Радославов Георгиев- директор

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно стопанствоДруго (моля пояснете): ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка, осъществена чрез покупка на канцеларски материали и офис консумативи, съгласно утвърден списък за осъществяване на административната дейност на ТП "Държавно ловно стопанство Шерба за 2012 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП Държавно ловно стопанство "Шерба", с.Горен чифлик, обл.Варна, ул."Шерба" №7
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи, съгласно утвърден списък

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30199000, 30192000

Описание:

Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за доставка ; тежест: 40
Показател: Цена за изпълнение на доставката ; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 483012 от 15.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 16 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
01.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Панда Експерт" ООД, ЕИК131298528, р-н Сердика, жк Банишора Враня, №57-59, бл.1, вх.1, ет.1, ап.1, РБългария 1000, София, Тел.: 054 832517, Факс: 054 832517

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор