Версия за печат

02711-2012-0064

BG-Балчик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Чарно море № 9, За: инж. Ганчо Ников, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2012г..

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административна сграда на Възложителя ТП " ДЛС Балчик"- общ. Балчик, гр. Балчик, ул. "Черно море" № 9
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2012г. съгласно приложение № 1 неразделна част от договора, в което са посочени 69 артикула с единична стойност и количество. При закупуване на артикули извън Приложение № 1 , Изпълнителят прави отстъпка, съгласно ценовото му предложение, от единични продажни цени в търговските обекти на Изпълнителя. Доставките ще се изпълняват по поръчки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. Обявените количества в приложение № 1 са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2012-0064

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 484507 от 29.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:За периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
03.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ООД „ ОФИС В” с ЕИК 124510429, гр. Добрич, ж.к. „ Дружба” 14, вх. В, ап.11, адрес за кореспонденция: гр. Добрич, ул. „Независимост” № 12, магазин „Office 1 Superstore”, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 603399, E-mail: ">"office" , Факс: 058 603399

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6500 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор