I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Тракийски универститет, Студентски град, За: Гергана Маламова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699270; 0885 888957, E-mail: malamova@uni-sz.bg, Факс: 042 672009
Място/места за контакт: Гергана Маламова
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uni-sz.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.uni-sz.bg/.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
структурните звена при Тракийски университет гр. Стара Загора
Код NUTS:
BG344
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора”.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30197000
Описание:
Дребно офис оборудване
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
180000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 40
Показател: мнение на комисията за участника ; тежест: 40
Показател: предлаган % отстъпка от продажната цена за други артикули, от магазинната мрежа на участника; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 476702 от 26.03.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 257Р / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора”
V.1)
Дата на сключване договора
03.08.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Офис експрес сървис АД с ЕИК 201380867, р-н Младост, жк Западна промишлена зона, ул. Уста Кольо Фичето № 17, Република България 9009, Варна, Тел.: 0800 18080
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 180000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор