Версия за печат

00338-2012-0012

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели лом" № 37 а, За: инж. Любомир Трифонов Цонев - ръководител на проекта, Р. България 7200, Разград, Тел.: 084 618134, E-mail: tsonev@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: зам.кмет на Община Разград

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 а, За: Севдалина Карачанова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618303

Място/места за контакт: Фронт-офиса на Община Разград

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37 а, За: Райна Маринова, Р България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строителство, включващо строителни, монтажни и консервационно-реставрационни работи по проект „Абритус – мистика и реалност".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката е територията на НАР „Абритус“, община Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1.Консервационно - реставрационни работи, реконсервация, експониране и социализиране на археологически обекти и крепостна стена на територията на НАР"Абритус"; 2.Развитие на необходимата за атракцията туристическа инфраструктура - Оформяне на приемно пространство и Туристически информационен център , подходи /благоустрояване на действащите и възстановяване на оригиналните подходи към укрепения град и вътрешните алеи, вкл.за хора в неравностойно положение/ и погледни площадки на посетителите към експонираната археология, преустройство на сграда за Интерактивен и експозиционен музей „Абритус”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212314, 45454100, 45454000, 45212313, 45213316

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на исторически паметници или мемориали
Строителни работи по реставрация
Строителни работи по преустройство
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на музеи
Строителни работи по изграждане на пешеходни пътеки/алеи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща изпълнение на: 1. Преустройство и адаптация за туристическо информационен център на бивш склад за горива и смазочни материали на територията НАР "Античен град Абритус", гр. Разград; 2. Реконсервация и експониране на крепостна стена и сграда «X» на територията НАР "Античен град Абритус", гр. Разград; 3. Консервационно-реставрационни работи и експониране на археологически обект "Сграда VIII" на територията на НАР "Античен град Абритус", гр. Разград; 4. Консервационно-реставрационни работи и експониране на християнски култов комплекс на територията на НАР "Античен град Абритус", гр. Разград; 5. Преустройство и адаптация в интерактивен и експозиционен музей "Абритус" на съществуваща сграда на бивша пералня в НАР "Античен град Абритус", гр. Разград.

Прогнозна стойност без ДДС
4249847.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

300


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.Общи у-вия:1.Съгласно разпоредбата на чл. 59, ал. 1 от ЗОП, участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител - гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. По силата на чл. 60 от ЗОП гаранциите се представят в една от следните форми: „парична сума” или „банкова гаранция”. 3. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие/изпълнение. 4. За банкови гаранции се изисква да отговарят на следните общи изисквания: Да е изписано точно и пълно предмета на поръчката, за която се отнася гаранцията; Да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя; Да са учредени в полза на Възложителя-Община Разград.5. Всички разходи по откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника.6. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него.ІІ. Гаранция за участие е 40 000 лева (четиридесет хиляди) лева.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията за учатие. 1. Ако гаранцията за участие е под формата на парична сума, тя се внася по банкова сметка на община Разград: IBAN: BG77TTBB9400331902365 ; BIC: TTBBBG22; Банка: „Сосиете Женерале Експресбанк“, клон Разград. Заб: в платежния документ се посочва предмета на поръчката, за която се представя гаранцията. 2.Ако гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде учредена освен при описаните в т. І.4. условия и при следните у-я: а/ че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни вкл, считано от крайния срок за получаване на офертите. б/ банковата гаранция трябва да бъде с подпис, печат на банката , име и длъжност на лицето, което я е подписало и изх. номер на банката. 3 Възложителят задържа или освобождава гаранцията за участие съгласно.чл. 61 и 62 от ЗОП. 4. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция за участие в поцедурата не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и че е за настоящата обществена поръчка.ІІІ. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. 1.При избрана форма на парична гаранция, сумата се превежда по банкова сметка на община Разград: IBAN: BG77TTBB94003319023653; BIC: TTBBBG22 ;Банка: „Сосиете Женерале Експресбанк“, клон Разград; Заб: в платежния документ се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 2.При избрана форма на банкова гаранция , тя трябва да бъде учредена освен при условията описани в т. І.4. и при следните условия :а/ да е със срок на валидност, равен на предложения от участника в неговото техническо предложение; б/ да бъде с подпис, печат на банката , име и длъжност на лицето, което я е подписало и изх. номер на банката. 3.Срокът на валидност на гаранцията, независимо от нейната форма, за изпълнение на договора /в месеци/ се оферира в образеца на Техническото предложение за изпълнение на поръчката от Участника. Този срок на валидност на гаранцията за изпълнение на Договора , който започва да тече от датата на Договора, не може да бъде по-кратък от сбора от предложения срок за изпълнение и числото 12 /дванадесет/. 4. Ако Участник предложи срок на валидност на гаранцията за изпълнение на договора по-кратък от сбора от този в т.3 ще бъде отстранен от участие в процедурата. 5. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на тази обществена поръчка се осигурява по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/018 по Оперативна програма „Регионално развитие”, сключен между Министерство на регионалното развитие и благоустройството и община Разград, проект „Абритус – мистика и реалност” , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и собствени бюджетни средства на Община Разград. Условия и начин на плащане - по банков път по сметка на Изпълнителя, с платежно нареждане в български лева, при условията и сроковете, посочени в проекта на договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, на основание чл. 25, ал.3, т.2 от ЗОП Възложителят изисква създаването на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Предварителното обявление е изпратено за публикуване между 52 дни и 12 месеца преди датата на изпращането на настоящото обявление /06.02.2012 г./ и съдържа информацията, налична към датата на изпращането му. На основание чл. 64, ал.2 от ЗОП , сроковете по чл. 64, ал.1 от ЗОП се намаляват до 36 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Участниците,включително за подизпълнителите си, ако има такива и съобразно вида и дела на тяхното участие, трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, за съответстваща на категориите втора/за КРР/ и трета/за СМР/ на строежа или по - високи, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 год. за номенклатурата на видовете строежи. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. ІІ. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП водят до отстраняване на участника от процедурата; ІІІ. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, със съдържание както следва: А. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците. 1. оферта – по образец; 2. регистрационни документи на участника: а/ копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; б/копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; в/ако участникът е обединение - документи за учредяване на обединение; г/ Чуждестранните лица представят еквивалентен документ, съобразно националното си законодателство; 3.когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документа за регистрация - нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 4. Когато участникът е обединение - нотариално заверено изрично пълномощно за упълномощаването на един от партньорите като „представляващ обединението“ , съгласно чл. 56, ал.1, т..2 от ЗОП; 5.декларация за участието на подизпълнители, вида на работите които ще извършват и дела на тяхното участие съгл. чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП ; 6.декларации от всеки подизпълнител поотделно , че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 7. декларации, по образци, за липсата на обстоятелствата : а/ по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 от ЗОП; б/по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; в/декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП; 8. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Заб. Информация можее да бъде получена от Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" - http://www.gli.government.bg/bg/page/39 и чл. 8, т. 1 от ЗБ на ДОО; 9. декларация от участника за приемане на условията в проекта на договор; 10. копие от документа за закупена документация за участие в настоящата процедура – вносна бележка или преводно нареждане.11. документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено копие на платежния документ или оригинал на банковата гаранция .12. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП 13. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП.14. Декларация,че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор участникът ще представи доказателства за регистрация в ЦПРС за съответстващата на предмета на поръчката категория и група строежи. 15. Декларация за запознаване на място със строежа. Б . Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания.1. техническо предложение – образец 2. приложение към техническо предложение - работна програма и график за изпълнение на поръчката. В. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 2.а. Декларация с информация за общия оборот от дейността на участника за последните три финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си./ по образец/ ; 2.б.Декларация от участника,че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор ще представи копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му съгласно чл. 171, ал. 1 и чл.172 от Закона за устройство на територията (ЗУТ)/или еквивалентна за чуждестранни лица/ образец /; 2.в. Декларация с информация за оборота от извършване на сходни с предмета на поръчката строителни и монтажни работи (СМР) и консервационно реставрационни работи /КРР/ за последните три финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, ако е след 2009 г. – по образец . Сходни с предмета на настоящата поръчка са СМР и КРР, съответстващи на предвидените в приложения към документацията инвестиционен проект:СМР и/или КРР на недвижими културни ценности с категория „световно значение“ или „национално значение“; КРР и експониране на арх. обекти; стр-ство, реконструкция и рехабилитация на техн.инфраструктура в райони на туристически атракции и паметници на културата и/или развитие на туристическа инфраструктура (туристически пътеки, указателни табели); строителство (вкл. ново с-ство, реконструкция, преустройство, основен ремонт, рехабилитация) на обществено-обслужващи сгради като интерактивни и експозиционни музеи и др.
Минимални изисквания: 1.а. Участникът трябва да има общ оборот от дейносттта си за последните три финансови години в размер на 10 000 000.00 / десет милиона/ лева с ДДС,в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 1.б. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 и чл.172 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента , но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът; 1.в.Декларация с информация за оборота от извършване на сходни с предмета на поръчката строителни и монтажни работи (СМР) и консервационно - реставрационни работи /КРР/ за последните три финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, ако е след 2009 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 4.а.Списък на основните договори за СМР и основните договори за КРР , сходни на тези, които са предмет на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. (образец) към който списък се прилагат : а/копия от препоръки за добро изпълнение на договори за СМР, издадени на участника, които съдържат най-малко идентификация на възложителя, изпълнителя, предмета на договора, стойността, периода на изпълнение / започване и завършване на строежа съгласно нормативната уредба/ и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания;Препоръки се прилагат задължително за договорите, чрез които участникът доказва съответствие с минималното изискване. б/копия от препоръки за добро изпълнение на договори за КРР, издадени на участника, които съдържат най-малко идентификация на възложителя, изпълнителя, предмета, стойността, периода на изпълнение /започване и завършване на строежа съгласно нормативната уредба/ и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания; Препоръки се прилагат задължително за договорите,чрез които участникът доказва съответствие с минималното изискване Където е приложимо, се представя копие на удостоверение, издадено от НИНКН, че изпълнените обекти представляват недвижима културна ценност с категория „световно значение“ или „национално значение“, или еквивалентен документ от компетентен орган, удостоверяващ покриването на изискването към поне един от изпълнените обекти. Забележки: Препоръките следва да са подписани от възложителя и да имат изходящи номера; Ако участникът е изпълнявал договор като подизпълнител или като участник в обединение , в препоръките или друг приложен към тях документ следва съвсем ясно да е отразен видът и стойността на работите, които той лично е изпълнил; Ако участникът е имал подизпълнители при изпълнение на договори, то в препоръките или друг приложен към тях документ следва съвсем ясно да е отразен видът и стойността на работите, които той лично е изпълнил. 4.б.Списък на ключовия персонал, предвиден за изпълнение на поръчката ( по образец ), към който се прилагат: - професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и инженерно-технически лица, изготвени съгласно образец , придружени от документи, удостоверяващи тяхното образование, професионална квалификация и опит (копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови и служебни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и/или други подходящи документи). - декларации за ангажираност, подписани от предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и инженерно-технически лица, изготвени съгласно образец. Продължава в т. VІ. 3.
Минимални изисквания: 3.а. Участникът трябва да има опит през последните (пет години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. при изпълнението на договори, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, на обща стойност не по-малка от четири милиона лева без ДДС, като един милион и петстотин хиляди лева без ДДС от тази стойност, следва да са от изпълнени КРР . Сходни с предмета на настоящата поръчка са СМР и КРР, съответстващи на предвидените в приложения към документацията инвестиционен проект:СМР и/или КРР на недвижими културни ценности с категория „световно значение“ или „национално значение“; КРР и експониране на арх. обекти; стр-ство, реконструкция и рехабилитация на техн.инфраструктура в райони на туристически атракции и паметници на културата и/или развитие на туристическа инфраструктура (туристически пътеки, указателни табели); строителство (вкл. ново с-ство, реконструкция, преустройство, основен ремонт, рехабилитация) на обществено-обслужващи сгради като интерактивни и експозиционни музеи и др. 3.б.Участникът трябва да разполага с ключов персонал, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, както следва: •Координатор на строежа – „строителен инженер“ със сп-ност ССГ (ПГС) или еквивал.- да притежава диплома от акредитирано висше у-ще с квалиф-ция „строителен инженер“ с посочената или еквив.специалност (съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ) или диплома, легализирана по съответния ред, придружена от документ за призната техн. правоспособност, когато експертът е чуждестранно лице, съгласно чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ;- да има минимум 5 (пет) години проф.стаж по специалността и минимум 3 (три) години на ръководна позиция в строителния процес. •Координатор по здравословни и безопасни условия на труд – сертифициран специалист съгласно действащата нормативна уредба; •Отговорник по контрола върху качеството – специалист с техническо образование по специалност в областта на строителството, висше образование степен „бакалавър“ или по-висока, или средно специално образование. За СМР дейности: •Групов технически ръководител СМР дейности – съгл. чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ, „строителен инженер“ или строителен техник, който ръководи строителните работи - да притежава диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“ или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение с квалификация „строителен техник“; - или диплома, легализирана по съответния ред, придружена от документ за призната техническа правоспособност като строителен инженер или строителен техник, когато експертът е чуждестранно лице, съгласно чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ; - да притежава минимум 5 (пет) години трудов стаж по специалността, от които минимум 2 (две) години като технически ръководител. За КРР дейности: •Групов технически ръководител КРР дейности - архитект, който да отговаря на следните изисквания: - да притежава диплома от акредитирано висше училище с квалификация „архитект“; или доказателство за професионална квалификация, удостоверяващо завършено обучение за архитект, издадено по реда и при условията на чл. 66 и сл. от Закона за признаване на професионални квалификации, когато експертът е чуждестранно лице; - да притежава удостоверение за завършен курс за професионално обучение на архитекти по опазване на недвижимото културно наследство, издадено от Националния институт за недвижимо културно наследство; или еквивалентен документ за придобита квалификация, в случай че експертът е чуждестранно лице. - да има минимум 5 (пет) години трудов стаж по специалността. •Реставратор,осъществяващ непосредствено ръководство на дейностите по консервация и реставрация, който да отговаря на следните изисквания: -да е вписан в публичния регистър по чл. 165, ал. 1 от Закона за културното наследство на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация, съгласно чл. 164, ал.ал. 1 от ЗКН; - да притежава минимум 5 (пет) години тр. стаж по специалността. Продължава в т. VІ. 3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите История
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на договора; тежест: 20
Показател: Срок на валидност на гаранцията за изпълнение на договора; тежест: 20
Показател: Размер на предложената от участника неустойка за неспазен срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Оценка на ценовото предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467472 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.08.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Цялата документация по тази процедура е налична за всички заинтересовани лица и се закупува от фронт-офиса на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, след публикуване на обявлението, всеки работен ден от 09:00 до 11:30 часа и от 14:00 до 17:00 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право и да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. Документация за участие се предоставя след представяне на документ, че същата е заплатена.При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията и данни адрес, телефон, факс, електронен адрес и лице за връзка, възложителят може да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.Сумата може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на община Разград на горепосочения адрес в момента на закупуването й или да бъде внесена по банков път по следната банкова сметка на община Разград: IBAN: BG16TTBB94008419023530, BIC: TTBBBG22, КОД за вид плащане други не данъчни приходи: 447000, БАНКА: „SOCIETE GENERALE ЕКСПРЕСБАНК“ АД, клон Разград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.09.2012 г.  Час: 14:00
Място

Постъпилите оферти се отварят в сградата на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, първи етаж, зала № 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор BG161PO001/3.1-03/2010/018 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между Министерство на регионалното развитие и благоустройството и община Разград, проект „Абритус – мистика и реалност” по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма“, Операция 3.1 „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Бенефициент: община Разград, който проект се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

към т.3.б. от минималните изисквания за технически възможности: •Археолог, осъществяващ постоянен надзор над извършваните работи на и около археологическите обекти, който да отговаря на следните изисквания: - да притежава диплома за висше образование със специалност „Археология“ или еквивалентна; - да притежава минимум 5 (пет) години професионален опит в областта на археологията. Едно физическо лице може да участва като ключов експерт само в една оферта. Забележка: извън ключовия персонал изпълнителят следва да осигури също така допълнителни технически правоспособни лица по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи съобразно придобитата им специалност и образователно-квалификационна степен. Минимални изисквания към техническите възможности и квалификацията на участниците: 3.в. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката: багер – 2 бр.; булдозер – 2 бр.; челен товарач – 2 бр.; кран автомобилен – 1 бр.; валяк вибрационен– 2 бр.; грейдер – 1 бр.; самосвал – 3 бр; ел. агрегат – 1 бр.; асансьорна вдигачка/подемна платформа – 1 бр.; фасадно скеле . 3.г.Участникът да има въведена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган. обхват строителство. 3.д/ Участникът да има въведена система за опазване на околната среда и да притежава валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ . Документи с които се доказват: 4.в.Декларация за техническото оборудване за изпълнение на поръчката – по образец 4.г.Копие от съответния сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент. 4.д.Копие от съответния сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент. Забележка: Посочените Сертификата трябва да бъдат представени , ако не са на български език в официален превод. Същите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл.120 от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 т ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП; 3.получаване на решението по чл. 79, ал. 12; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ